1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590420 inlägg · 6217 ämnen

Kenta - rörd och skakad

« · 249586 Till forumet

Sv: Kenta - rörd och skakad
frölundahjärta: Tala inte om saken. Pratade lite med en dam från Nottingham (Japp, vi snackar England) som följer TIK (Fan till Sjögren och Wallenberg) och hon har sett mer matcher denna säsong än vad jag har...
Kommentera

Helg Ernest:
och vad ville du ha sagt med detta mindre vackra vykort..;0)
Kommentera

Men... Skall bli riktigt kul imorgon med match i Frölundaborg!!! Intressant att se om Frölundaspelarna kan kämpa med lika stora hjärtan som Timråspelarna... Om de inte gör det - så får jag gratulera er till SM-final...

Förhoppningsvis blir det en betydligt mer fartfylld och roligare match... Med mindre mittzonsgegga och lite mer action...
Kommentera

gud: Precis vad jag skrev ? En bild ljuger aldrig ?
Sen får man väll tolka som man vill ( c :
Kommentera

Redax 2:
den damen är otrolig..undra hur mycket pengar hon och hennes familj har lagt ut på resor för att se alla dessa matcher..
Kommentera

Helg Ernest: Det finns inget mer retuscherat än en bild... En bild kan visa verkligheten - men visa precis motsatsen... Och apropå toppmötet - så är det frågan vad det säger om Göteborg mer än att det gick av stapeln just här... Till skillnad från i Stockholm eller någon annan stans...
Kommentera

Damen låter som ett otroligt fan... Beundransvärt... Jag har åkt på en del bortamatcher, bland annat nu i semin mot Timrå... Tungt, men MoDo var ännu tyngre...
Kommentera

« · 249586