ernie eagle:
För egen min del så skiter jag fullständig i supporterklubben iom att jag har aldrig något med dom att göra..På Jalonens tid fanns det kontakt men inte efter han lämnade styrlsen..
Så om Supporterklubben gör bra jobb eller inte vet inte jag men när det gäller supporterklubben så kan vi ta det via telefonen nån dag i veckan..
Det du håller på med i kväll är helt under bältet på folk..Kritik är en sak..Spy galla är en annan..Så om vi ska fortsätta detta tjöt så kan vi hålla oss till ditt uppträdande och inte dra in supporterklubben in i din besvikelse..
Oj oj...dricka öl tills jag får minnesluckor tillhör tackolov ett svunnet ungdomsbeteende. Anser inte att hejaramsorsskrikande är detsamma som att göra bort sig.
Säger bara att i mitt fall (o jag är säkerligen inte ensam) räckte inte tiden till precis som jag får prioritera hårt både ur ekonomisk synpunkt och vad tiden räcker till när det gäller vilka matcher jag kan gå på.
Att dra iväg på bortamatcher, allra helst utomlands, är näppeligen att tänka på tyvärr. För du skulle bara veta hur gärna jag skulle vilja!! Men alla är inte utan ansvar och kan få x-tra fickpengar när veckopengen är slut.