jodå Jimmy, jag skall njuta av webradion ikväll, finns inget härligare än att lyssna med mitt 56K modem, buffrar alltid när TIK går till anfall, 30 sekunders fördröjning så när jag skiver MåÅÅÅÅÅl på HS så har Mora kvitterat redan, undrar om man skall fixa bredband?
Kalle K: Ja du lilla vän,sitt hemma du...Du kan ju alltid hoppas att du KAN lyssna på hela matchen med tanke på ditt bredband...F-låt jag menar Modem:)))
Kalle K: Då hade det knappast varit slutsålt heller så då hade du varit på plats.
Timrå gick då med nyvärvade spelare som Robert Carlsson och Anders Nilsson (nu i Mora) och den 17-årige talangen Henrik Zetterberg till Allsvenskan. Där mötte man Mora med den spådda framtidsstjärnan Mikael Simons i laget.
Mora vann här i Timrå med 3-0. Den gallerförsedde Henrik Zetterberg utsågs till Timrås bäste spelare minns jag.
”Bättre på skidor” Timrås klack uppfinner ständigt nya, ofta roliga, ramsor. Ibland uppmuntrar de bortalag som ligger under. I går hyllade hemmaklacken Moras skidåkning med en ramsa.
Hälge: Ha ha ha, det är så roligt att folk får inse att det finns bra klackar med glimten i ögat. Bra jobbat ni runt trumman som har lite mer fantasi (stundtals) än oss andra. =)
Rip Kirby: Jag ber om ursäkt för detta. Tanken var att prova i stängd miljö om kopplingen till Youtube fungerar på ett bra sätt för att kunna bjuda på en liverapport nere i Växjö ikväll innan matchen