1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590889 inlägg · 6217 ämnen

Klacken hördes dåligt i går

« · 447800 Till forumet

Sv: Klacken hördes dåligt i går
Kalle K: Varför vill du inte stå med oss?vi som är så snälla :-)
Kommentera

ernie eagle: Oj oj va bra sagt:)))På Han bara!!
Kommentera

JimmyH:

Jaja,,alla på Kalle...

jodå Jimmy, jag skall njuta av webradion ikväll, finns inget härligare än att lyssna med mitt 56K modem, buffrar alltid när TIK går till anfall, 30 sekunders fördröjning så när jag skiver MåÅÅÅÅÅl på HS så har Mora kvitterat redan, undrar om man skall fixa bredband?
Kommentera

Tikfanz:
Ja du, Hälge och ernie är ju snälla, det är sånna där elakingar som petra som gör att man väljer datan framför live
;-)
Kommentera

Kalle K: Det är inte 1997 nu.
Kommentera

Kalle K: Ja du lilla vän,sitt hemma du...Du kan ju alltid hoppas att du KAN lyssna på hela matchen med tanke på ditt bredband...F-låt jag menar Modem:)))
Kommentera

JimmyH:
Tur för dig det Jimmy, för annars så skulle nog inte mamma låta dig vara uppe så sent och sända radio ;-)
Kommentera

Kalle K: Då hade det knappast varit slutsålt heller så då hade du varit på plats.

Timrå gick då med nyvärvade spelare som Robert Carlsson och Anders Nilsson (nu i Mora) och den 17-årige talangen Henrik Zetterberg till Allsvenskan. Där mötte man Mora med den spådda framtidsstjärnan Mikael Simons i laget.

Mora vann här i Timrå med 3-0. Den gallerförsedde Henrik Zetterberg utsågs till Timrås bäste spelare minns jag.

Det har hänt en del spännande sedan dess.
Kommentera

JimmyH:
Och för engånsskull så stämmer inte klyschan "Det var bättre förr"
:-)
Kommentera

Kalle K: Det var för övrigt första säsongen som gästboken fanns vill jag minnas.
Kommentera

JimmyH:
Fanns en del nostalgi inlägg där va?
Markus kan väll bränna ner på CD-R och sälja, alla intäkter till TIFO gruppen..

Fast be honom göra en floppy kopia till mig, jag har ju ingen CD i min dator ;-)
Kommentera

JimmyH: Åh satan...då sitter du också.

Upp till kamp "Sittplatsjävlar och Ståplatsäcklar".
Kommentera

Vi får hoppas att vi aldrig få höra nått liknande om TIK "Se länk"
Kommentera

RTS: Det kommer aldrig att ske (hoppas ock tror jag ! )bra låt ialla fall ! vart har du hitta den ?
Kommentera

Saxat från Aftonbladet:

”Bättre på skidor”
Timrås klack uppfinner ständigt nya, ofta roliga, ramsor. Ibland uppmuntrar de bortalag som ligger under. I går hyllade hemmaklacken Moras skidåkning med en ramsa.
Kommentera

Hälge: Stryk ska du ha. Man bifogar alltid länk om man refererar till en artikel som finns på internet. =)
Kommentera

Knylan: Ahh, jag vet. Ska aldrig upprepas igen. :-)
Kommentera

Hälge: Ha ha ha, det är så roligt att folk får inse att det finns bra klackar med glimten i ögat. Bra jobbat ni runt trumman som har lite mer fantasi (stundtals) än oss andra. =)
Kommentera

Maggan: Jag tyckte att ramsan "Nu går vi å fikar" i periodslutet på 2 var roligare ändå!
Kommentera

« · 447800