Jag måste be om ursäkt för min dåliga insats ikväll.
Men det gick helt enkelt inte att skrika, det gjorde så förbannat ont i halsen. Det börjar bli lite jobbigt med alla dessa straffar, 3 poäng skulle sitta som en smäck. Men laget skall ha kredit för att de ALDRIG ger upp, det är skönt att se deras offervilja.
#36...BLÅTT hår...sparka din frisör. Men jag kanske bara är avundsjuk, jag har ju inget att färga...!
Nää, nu tar jag en bärs, kikar på robinson, laddar för nästa match.
Om laget visar samma känsla som Timråsupportrar förstår jag om vi skulle åka ur. För första gången denna säsong är jag tillrättavisad på stå bredvid diverse suppar. Likt matchen är detta det sämsta jag varit med om! Ni som ifrågasätter oss som sitter bör nog uppleva det innan ni gapar. Att ni försöker är en sak men dessa ständigt återkommande "kämpa Timrå" är så jäkla dåligt att ni borde skämmas. Vi som vanligtvis sitter på match har helt klart hunnit ikapp er som TROR att ni tillför något! Hela föreningen skulle tänka om!
Dessutom tycker jag inte att Timrå tillhör eliten på det sätt de spelade ikväll! Bättre kan vi- mkt bättre! Jag hoppas att vi tar tag i det här och inte nöjer oss med oavgjort i alla matcher....
TITAN: Är du den med halsduken eller den med Timråtröjan? Det var Tung match idag........ Jag måste bara få gnälla på nåt ,och jag gnäller härmed på Niklas T, så fort det drar ihop sej bort mot restaurangen vad får man se då ? JO Niklas T ställer sej på bänken och täcker hela satans situationen........*klart gnäll*.
Titan: Måste visa dig och de få andra på sittplats mitt emot klacken en stor eloge. Bara hoppas att sittplats mitt emot oss bli Timrås motsats till Djurgården fotbolls Sektion F. Dom ska vara sittplats vad jag vet.
Sen så fattar jag inte hur det kan förändras så snabbt på två säsongen. Förra året var det för det mesta grymt tryck medans det i år varit sämre. En tråkig grej är att det inte är många nedanför trumman utan nästan enbart folk ovanför trumman som skriker. Men idag var det ganska hyffsat tryck tror jag även om vi väldigt lätt blir enformiga men o andra sidan så är inte lagret speciellt stort på ramsor. Men det är bara att fortsätta skrika så kommer det folk eftersom.
Till sist så måste jag säga en sak: Åtmindstone jag vill INTE höra nån hat ramsa som "Hata Gnaget" idag. Okej man blir lite puren på domaren och AIK:s griseri men några hat ramsor ska inte få existera. Timrå IK Supproterklubb är kända i landet för att vara en helt juste grupp som inte kör med hata osv. Det ryktet ska inte suddas ut. Nu har jag sagt mitt i ämnet hat ramsor.
Titan: Jag visar ingen eloge utan jag ger en eloge till er. Märkte att jag skrev fel nyss.
Sen så fick en grej mig att tänka efter på. Skrev i förra inlägget att jag inte vill höra några hat ramsor och det vill jag inte men är inte "domarjävel" något av det slaget? Är lite kluven på den frågan men tycker vi fortsättningen kör med "domarn är dum jättedum" då zebran gjort något dumt.
Sen någon som vet vad det var med läktarflaggan idag? Den måste ju ha fastnat längst ut till vänster från läktaren sett. Såna där saker som kan göra att det går hål på flaggan då den sitter fast nånstans och man drar i den från andra håll. Vart lite skrämd. En sån där flagga går på 10.000 och det är ganska mycket pengar för en supporterklubb.
TITAN: Jo det måste ha varit nått sånt. Bättre om den var fastknuten än om den fastnat för risken att den skulle gå sönder är ju mindre om den var fastknuten. Alltså är det inga mer än jag och några få till som känner ett behov av mer flaggor på matcherna?
Sitter å funderar på hur vi ska kunna få detta att bli bra... jag menar, om vi på nåt sätt skulle kunna kommunicera med varandra. som det är nu skriker vi rätt mycket i onödan...
brukar kika lita på trumkillen(är det skarin?) å då brukar det funka. han har gett lite signaler. har ni nån ide´, messa mig.