j0han: TIFO är förslagsvis ett ämne som du kan diskutera. Då kanske du till och med får med Knylan i en diskussion. På så sätt gör du två flugor på smällen.
500 platser i gavlerinken alltså?, jag har för mig att brynäs har ståplatser för 100 pers, och hemmastå är större.. men men...det visar sig om det blir 500 tikare som åker ner på annandagen ;)
j0han: Men seriöst - Leta dig till någon chatt, fråga om nåns msn, skicka bubblor. Vad som hellst, men inse att detta är ett forum, sluta spamma gästboken med massa onödiga oneliners...
Ambroo: hehe okej, har bott i gävle hela mitt liv. Varit i Gavlerinken med skolan och åkt skridskor. Ståplats för hemmaklacken är iallafall större än bortaklacken. Och i matchprogrammet står det totalt 1000 ståplatser. Men brynäs gör väl som dom vill..in me folket bara =) kommer ju annars vanligtvis inte speciellt mycket folk ;)
j0han: =) påtal om Isfacklor så tror jag brynäs körde det mot Modo i lördags...kan även tillägga att den så kallade Marcheringsramsa, tjalalaa kördes av någon av klackarna i gavlerinken...är det modoligan som är ingång igen?
Dalan: förstod det...men de körde den ramsan när de låg under =) haha...men tar väl inte lång tid förrän Brynäs också kör den. Du vet, Modos trumkomp skickades över till brynäs. Men det visar sig...