1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590413 inlägg · 6217 ämnen

Kommer det nya spelare?

« · 206577 Till forumet

Kommer det nya spelare?
Är det någon som har hört om det kommer några nya spelare inför slutspelet?
Kommentera

Sv: Kommer det nya spelare?
timraande:Deadline slutar väl 31:a Januari?Dvs att man inte får värva spelare efter det datumet.I alla fall i Allsvenskan vette fan hur det är för er då.
Kommentera

Postat under natten i GB:n...
Kommentera

timraande: Enligt dagens tidningen Ångermanland uttalar sig Nubben att det inte blir några förstärkningar. Man var väldigt nära att knyta upp en ryss med kanadensikt medborgarskap, Kosminsky. Tydligen skall både Kapanen och Åkerblom ha rekommenderat honom. Så nu får man lita på de tillgängliga spelarna och hoppas på de, och framförallt att Lind kommer tillbaks trots dystra prognoser.
Kommentera

TIK H-SAND:När går deadline i Elitserien då?
Kommentera

Dream Team: Sover du aldrig??????? :))

Synd att det inte blev nåt nyförvärv, hade sett framemot det.
Nu får vi hoppas att Lind blir frisk så fort som möjligt, annars ser det mörkt ut inför slutspelet.

Såg förresten att AB hade en rubrik på nätet, att ES lagen tvingas ha juniorer i uppställningen, ska läsa den nu. Lät intressant!
Kommentera

Nike89: 31 Jan var deadline, tyvärr
Kommentera

TIK H-SAND:Ja då var det som jag trodde då.Tycker det va synd att vi inte fick Mathias Svedberg till laget.Ni klarar er nog utan nån tysk.Ni har ju Kimmo.
Kommentera

rådbjer: Hockey är en spännande läsning. I DN sport kan man läsa om att lag bestraffas för att man spelar med för unga spelare!
Tycker hockey förbundet har fel i detta ärende! Fram med unga spelare om dom platsar! gäller alla serier! Det ger framgång i längden! Däremot tycker jag inte att lagen ska tvingas ha Juniorer!
Kommentera

HOCKEYISSA: Vi är tvungna! Vi har 4 juniorer med ikväll mot Malmö pga allt manfall . :))
Kommentera

rådbjer: Jag förstår det. Men slutspelet är ju så gott som klart för er. Så jag tror inte dom gör bort sig Man ger det där extra när man får chansen att spela med dom stora killarna! Dom sjuka spelarna får chansen att bli friska.
Kommentera

rådbjer: Lauritzen, Lundin och Hansson. Vem är den fjärde junioren mor MIF?
Kommentera

TIK H-SAND: Öhrling.
Kommentera

Hälge: Ja naturligtvis. Hade dock personligen hellre sett Fagerström som reservkeeper
Kommentera

« · 206577