1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

587687 inlägg · 6217 ämnen

Kratta Löven

« · 74639 · » Till forumet


Sv: Kratta Löven
Draget:
Har du spelat i NSK ?!

Vilka har du rundat?! Knappast "Rolle" # 30 the pucktroller!

Såg Billman på parkeringen uti Timrå sist! lennon och Håckla missade honom! Är helt säker på att det var Billman!
Kommentera

Sv: Kratta Löven
...hoppas det inte är någon fara med Pelle Hallin.
Han utgick ganska tidigt i matchen och ersattes av Crippe i förstafemman.
Kommentera

Sv: Kratta Löven
Hemma från Umeå Arena efter att ha ätit ett par mackor.

Björklöven gjorde en mycket bra match, jag blev faktiskt lite imponerad över deras spel och skridskoåkning. Timrå kämpade fantastiskt bra hela matchen och deras snabba spelvändningar fungerade riktigt bra.

33-26 i skott. Tja, en jämn match som sagt. Timrå vann pga att man hade ett bättre målvakts- och försvarsspel, samt att Timrås kvicka kontringar fällde avgörande.
Zäta-linen var klart bäst ikväll.

Dessutom var stämningen i hallen på topp. Timråklacken segrade förstås. Det ska vi göra även på fredag!

ÄLSKA TIK!!!
Kommentera

Sv: Kratta Löven
Ser att Timrå blir kallade grisar på Björklövens forum...
Kommentera

Sv: Kratta Löven
Kongo: men vad är det jag hör, har det gamla spöket Sandström tappat stinget?!?
Jaja, nu har vi fått ett litet försprång till AIK å Löven iallafall, känns skönt! Men ännu är det långt kvar....
Kommentera

Sv: Kratta Löven
Frasse:
Det var tre sköna poäng.
Första perioden var man förberedd på att Timrå skulle mjukstarta. Men sedan tycker jag inte att Timrå kom igång riktigt.
Björklöven spelade mycket bättre än AIK. Måste säga att jag är mycket imponerad av Björklöven. Men laget har en del brister, det största är målvaktsspelet.
Kommentera

Sv: Kratta Löven
Kongo: ok....
jaja, huvvusaken vi tog 3 pinnar!
De e gött å leva just nu!
Kommentera

Sv: Kratta Löven
Frasse:
Ja.
Kommentera

Sv: Kratta Löven
Kongo: är du seriös?
Enligt radion skulle ingen ha klagat ifall det stått 1-2,1-3,1-4 efter två perioder....första var dock löven bättre sa de...
Kommentera

Sv: Kratta Löven
Hemma från Umeå Arena!
Björklöven var mycket bättre och förtjänade att vinna. Petter Sandström i Löven-kassen var mycket osäker. Släppte retur på allt.

Nu blir det minst 6 000 i seriefinalen mot Leksand.
Kommentera

Sv: Kratta Löven
ATG ombud via Ticnet
Kommentera

Sv: Kratta Löven
jag har för mej att de alltid har ett visst antal biljetter som släpps på plats....eller är jag helt ute å cyklar nu?
Kommentera

Sv: Kratta Löven
Tindra: Biljetter kan man köpa i vilken kiosk/mack som helst som har atg.
Kommentera

Sv: Kratta Löven
Skulle inte tro att nån sparas, eftersom ATG säljer biljetter så borde alla finnas tillgängliga där..
Kommentera

Sv: Kratta Löven
Tindra: kolla länken...
Kommentera

Sv: Kratta Löven
Å föresten: säljs hela hallen ut på förköp??
Det gör de väl inte va???
Alltså de har väl x-antal som sparas å säljs på plats?
Kommentera

Sv: Kratta Löven
Kan inget annat säga än det här behövde grabbarna inför helgen s hårda drabbningar ,skulle smaka bra med två 3 poängar.
Liket lever och hoppet består!
Underbart är rött och vitt sa Bull!
Kommentera

Sv: Kratta Löven
Tindra: biljetter kan man bla köpa på entre i sundsvall.....även på andra ställen...kolla "biljetter" timraik.nu

Är det nån som vet hur många platser Leksand blivit tilldelade till matchen ???
Kommentera

Sv: Kratta Löven
Hockeymogulen: Var köpte du biljetterna? Måste man åka in till stan? Hur många biljetter släpp innan matchen?
Kommentera

Sv: Kratta Löven
Idag köpte jag förköp på stå och det fanns bara på västra kvar allt annat e slut och så kommer det en jävla massa masar
Kommentera

Sv: Kratta Löven
Grattis TIK!! Keep up the God work!!!
o-bra att inte jag, o 5269 andra fick jubla lika mycket igår kväk ....8-(( Imorron då??? Svårt, OERHÖRT svårt för JB's boys...
Kommentera

Sv: Kratta Löven
Har precis kommit hem från matchen och måste säga att det var otroligt skönt med 3 poäng. En match som det brukar se ut mot löven där det såg ut att vara ganska nervösa spelare i TIK med många indviduella misstag och inte speciellt bra spel dock hade TIK flera puckar som dansade på linjen i första perioden. När andra perioden startade vaknade TIK lite mer och var klart bäst i perioden men fick bara 1-1 med sig in i slutakten. Då lyckades vi få två ganska snabba mål och sedan var det bara krig och det räckte.
Slutsats:Nervösa TIK:are kämpade sig rättvist till sig 3 poäng mot Löven.
Kommentera

Sv: Kratta Löven
Granloboy: Det har jag alltid haft. Så länge det krävts lösenord i alla fall. Med ojämna mellanrum kommer krav från någon stackare på att jag ska avstängas eftersom jag håller på Timrå... Men jag har många Löv-vänner också.

Av gamla allsvenska lagen så är det Löven och Bodens debatter jag fortsatt att följa vilket kom in pretty handy så här i kvalserietider. Kanske är min lösenordsbrist på aik4ever.com som höll Schälläftä utanför kvalserien?
Kommentera

Sv: Kratta Löven
30...Efter en flaska Vodka kanske!
Kommentera

Sv: Kratta Löven
Draget:

Du är antagligen efter mina år därute så vinögd att du ser 20 man på plan,hahaha
Kommentera

Sv: Kratta Löven
30 ->usch vad man har kört många varianter på ryskt övertramp när man har rundat dig om du är den jag tror du är!hahahaha...

Mvh:Draget (NSK)
Kommentera

Sv: Kratta Löven
väldigt skönt med en vinst ikväll :)
Kommentera

Sv: Kratta Löven
väldigt skönt med en vinst ikväll :)
Kommentera

Sv: Kratta Löven
Draget:

Finns ingen som kan åka ryska översteg idag,men kör för det, hahaha
Kommentera

Sv: Kratta Löven
El maco: Såå, det är till att ha skaffat sig ett nick på lövenforum :-)
Kommentera

Sv: Kratta Löven
30 --> Om jag får låna dit frikort så ska jag lära dig åka skridskor som en riktig Elitseriespelare åker!...hehehehe
Kommentera

Sv: Kratta Löven
henrik:

Kommer du inte in utan då ?
Kommentera

Sv: Kratta Löven
granloboy: så lite så det bjuder jag på ... ;=) ha en trevlig kväll
Kommentera

Sv: Kratta Löven
Tack för ikväll ungdomar, och STORT tack för hjälpen med webradion, som gjorde den här kvällen till ännu en minnesvärd höjdpunkt framför skärmen...
Kommentera

Sv: Kratta Löven
De pengarna finns inte för att jag skulle hyra ut mitt kort.
Kommentera

Sv: Kratta Löven
Marcus; tack för ett snabbt svar! Du skrev ju faktiskt säsong...
Jag kan inte heller uttala mig om förhållandet mellan kvalitet och kvantitet. Ikväll var det kvantitativa inläggskaskader med ett mer känslomässigt kvalitativt innehåll. Jaaaaaaa!
Kommentera

Sv: Kratta Löven
Är det någon som vill hyra mitt frikort hahahaha
Kommentera

Sv: Kratta Löven
Marcus: att ladan skulle vara utsåld enbart på förköp låter lite väl.....men helt klart kommer det krävas att man e där i tid!
Kommentera

Sv: Kratta Löven
förköp på stå också!!!!
Kommentera

Sv: Kratta Löven
Frasse: Jag var uppe på Hockeyligans redaktion idag. Där fick jag höra att ladan redan var slutsåld. Så att vara ute tidigt eller att ha förköp kan nog vara en bra idé.
Kommentera

Sv: Kratta Löven
Marcus: menar du att det tillåme kan krävas förköp???
Kommentera

Sv: Kratta Löven
Dr Dängroth: Under säsong, menade jag. Sommartid låg snittet runt 60-70 inlägg/dag. Jag säger inte att det var bättre eller sämre men det var kvantitativt fler än nu.
Kommentera

Sv: Kratta Löven
57 inloggade och 36 TIMRÅITER...
snacka om att dominera...
Kommentera

Sv: Kratta Löven
TheBigEagle: ajjemen! I nuläget är det viktigare att hålla sig kvar än att bjuda på skönspel!
Men på fredag, då jävlar blire full fart framåt!
Kommentera

Sv: Kratta Löven
Jo tyvärr gjorde ni det. Bara för Löven att komma igen krossa AIK på fredag, vem vet, vi kan fortfarande gå upp. Sen är det väl bara att hoppas att Timrå inte klarar kvalserien, alternativt åker ur ES nästa säsong.

Tack o adjö för denna gång.
Kommentera

Sv: Kratta Löven
Sköönt att det gick vägen nu fick dom smaka på sitt eget agerande och grisande som dom har kört här i Timrå under så många sekel!faaan vad man är glaad nu....
Kommentera

Sv: Kratta Löven
Webradiokidsen saknar distans..läser jag. Knappast förvånande!

Marcus: 150 inlägg/dag de två senaste säsongerna..skrev du. Menar du då under själva seriespelet eller under hela året?
Kommentera

Sv: Kratta Löven
Veganerna sågade Tik, moohaaaahaaahaaa... losers.
Kommentera

Sv: Kratta Löven
Kan meddela att det kommer att bli fullsatt på fredag. Det är hård åtgång på biljetterna.
Kommentera

Sv: Kratta Löven
Molla kanske har tagit med sig svartkonsterna från Umeå.
Kommentera

« · 74639 · »