Våren börjar närma sig med stormsteg och solen gör sitt för att gräset ska kunna frodas och växa. Idag är det inte vår. Idag är det höst. För att vi ska kunna förvandla höst till vår så krävs det att ALLA ställer upp till 100 %, spelare som supportrar. Ta med en stor kratta och ett glatt humör så ska vi fira valborgsmässoafton redan ikväll ! Heja Timrå..
Efter att ha varit nervös i ca 36 timmar börjar det nu släppa så smått och snart ska man kunna åt minstånne vara i närheten av folk utan att vara aldeles för jobbig och irriterande. Hoppas verkligen på 3 poäng och tror faktiskt på det... är det någon som ska kunna lösa detta så är det molla.
Det börjar dra ihop sig. Magen börjar bete sig konstigt och det börjar bli svårt att koncentrera sig på det man borde. Kvalnerver cirka 100 mil ifrån händelsernas centrum. Not very funny.
Men jag röstar på att laget gör en "2000", dvs tar sex raka trepoängare och avgör snabbare än Lucky Luke drar. Skillnaden ska bara vara att vi skiter i förlusterna i omg 7 till 9, jag är för gammal för sån spänning!
Annars e jag jävligt orolig för matchen....spöket Sandström lär väl agera levande vägg som vanligt mot oss.....sen är juh Beljavski alltid farlig....å så dessa kanadicker då men de överlåter vi till king Edward =)
Jag är oxå nervis inför matchen, men vi kommer att fixa detta! Hedberg har imponerat på mig liksom några backar till o framåt nu så har det ju lossnat!
Vi har självförtroende o det kommer att bära långt!! + Edward the lion king!
man blir alldeles svettig när man försöker slappna av!tänk om Jägarn Jäger trycker dit trissan redan efter 35 sec.sen kommer potvin med 2an redan efter 2 minuter....huva ligen!usch!
Betänk att Löven har väl problem med skador på backsidan!
Z o dom övriga kommer att snurra friskt,det gäller att göra mål på det övertaget o att inte släppa markeringen bakåt till dom här 3 herrarna: Beliavskil, Parks o Potvin!!
appropå ingenting så leder Tre Kronor över Slovakien med 1-0 i den första periden efter mål av Magnus Kahnberg i PP.....äntligen får vi revansch för OS....bullshit...
rådbjer: målskillnaden spelar tyvärr ingen roll....faktum kvarstår: Lövens spelstil har ALDRIG passat Timrå..... men man kan juh alltid hoppas på att Molla fick med sig krattorna...då kan det gå vägen....
Besinna Er! Det finns inget jävla lövenspöke längre. TIK kommer att köra över den där lövhögen från allsvenskan som om det vore nada. Vi lär få skåda århundradets utskåpning. Jag tippar 2-12.
Björklöven? Det var länge sedan dessa gossar lirade i eliserietempo...
Pump up the volym! Luta Er tillbaks och njut av segerns rödvita sötma. TIK:s enda förlust kommer mot AIK hemma och Leksand borta i sista omgången. Och då betyder det bara att TIK och Leksand går hand i hand till elitserien...
Granloboy: Detsamma för mig. Man blir lockad av att det står webradio men sedan tvingas man ange anv.namn å lösen. Det var ju lite synd för oss som ville följa matchen.
Om ni accepterar VK kan ni gå in på deras sida www.vk.se och kolla efter lövens match för de refererar till matchen därifrån, men inget ljud det är bara text.
easy: HockeyLIVE sänder enbart AIK och Timrå IK's hemmamatcher. Så det är ett bra alternativ för er utsocknes. Men ikväll går vi nog bet på webradiobiten. Ska in å kolla på vk.se och se vad de erbjuder ...
Ip adress till Lövens webradio UTAN nått djävla kuk abonnemang ;=) 212.217.248.18 klistra in och öppna o WINAMP på URL Kommentatorerna ... låter som klassiska fanatsiska NHL kommentatorer från 70:talet *haha* lyssna och njut av Timrås vinst... hälsningar The Big Eagel alias: Coma ...
bar mofftak: Sjukt egentligen; det gnälls ganska friskt om Timrås spel under matcherna här inne (ingen nämnd, ingen glömd). Forechecken klickar inte, passningsspelet är bedrövligt, defensiven obefintlig och slarvigt, anfallsspelet är trubbigt.