1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590399 inlägg · 6216 ämnen

Kris

« · 365484 Till forumet

Sv: Kris
Skarin: Som jag då...man bara kliver in liskom =)
Kommentera

Skarin: Jo jag håller med dej...Har man inte varken spelat eller tränat så kan det ju ta ett tag..Och det sa han ju själv också...Men jag tycker ändå att om måste testa honom snart...Vem vet vad han kan överaska med....
Kommentera

Frella: Det var ett inslag om TIK på lokal 4:an och där sa Kenta att han skulle stå inom dom närmsta matcherna och så log han.
Kommentera

Frella: Håller med dej...Det hade ju inte varit helt fel med en lika rutinerad NHL -back.....
Kommentera

jalla: När han är i dugligt skick, då kliver han in och spikar igen mot låt oss säga Färjestad....;)

Frella: Ja precis. En match räckte ju nästan för att hålla tätt mot Sundsvall HC =)
Kommentera

Skarin: Precis...sen att det var Fans och inte HC kanske vi ska hålla tyst om =)
Kommentera

Vem är det som har fått korn på Corey Hirsch igentligen? Jag kan förstå efter att Bosse Ahl gjorde entré i Timrå IK att en målvakt mycket väl kunde vara aktuell. Är inte juniorerna mogna, eller vad det beror på, och med en Kapanen som mycket väl kan bli borta en längre period är det logiskt.
Men det är konstigt ändå, med tanke på hur oengagerad han verkar vara, hur man från TIK- håll kunnat fastna för killen.
Den enda logiska förklaringen som jag ser det är att Timrå IK fick honom, i princip, gratis.
Men man kan inte leva på gamla meriter, det gäller Mr Hirsch också.

Jag väljer dock att vänta med ett utlåtande till dess jag sett honom IRL, i en match, i Timrå- tröja.
Kommentera

Frella: Hehe,ja du var ju som en levande vägg då ju=)
Kommentera

jalla: I en period iaf, sen vete fan =)
Kommentera

Frella: Hehe..ja men dom hade hårda handledare från blå....
Kommentera

jalla: Var Patrik Cruzander med i år oxå? Han var läskigt bra ifjol.
Kommentera

jalla: Dom hade iaf några som kunde skjuta, speciellt en. Kanske ska värva till TIK så det blir några mål =)
Kommentera

Frella: Är det Affe ni snackar om? Han är ju grym! Men det blir nog svårt att övertala en Essvikare våran förträfflighet. Du vet de är för dumma för sitt eget bästa. Så enkelt är det!
Kommentera

Frella: Nja,riktigt så bra tror jag inte att han va...eller???
Kommentera

ernie eagle: Klart det är Affe, var nog den ende i IFSH som lirade i röd hjälm, tror han hade det, eller bara jag som såg det efter skottet mitt i masken? =)
Kommentera

jalla: Kanske inte dock var han lite för Sundsvall Fans vad Tommy Sjödin är för Brynäs kändes det som =)
Kommentera

jalla: Men det är klart att kan vi rädda en stackars vilsen själ från misär och dekadens så är ju bara det i sig en seger för mänskligheten. Och naturligtvis tar TIK sitt ansvar fullt ut i samhället =).

I ett hörn av kärleken, lever jag med min syster och bror...

ALLTID RÖTT, ALLTID RÄTT ;)
Kommentera

Halo Gordie: Jösses, har Du vårens stryktipsrader oxå...

Som sagt, nu börjar rekorden slås när spelare som inte ens spelat sågas. Nog för att norrlänningar är pessimister men nu börjar det bli lite väl löjligt. Det är gånger som denna man är glad över att ha flytt till Tjockhult...

Nu känner jag demonerna komma. F-n, vad jag mår dåligt...
Kommentera

« · 365484