Andersson: ja jag menade, och skulle ha skrivit, ”med så stor marginal”.
Hade vi släppt till så här många lägen mot ett lag på den övre halvan av tabellen hade vi legat under med 5-1 nu. Ohre är bra men jösses vad dom bränner lägen.
Hank: Det räcker nog bra fram till slutspelet. Men jag hoppas man gör tester på träningar för att se till att kapaciteten till 100% faktiskt finns kvar.
Andersson: är det första varningen för att han är för sen till tekningen? Men han har inte hittat en enda hakningsutvisning på KIK på halva matchen? Jävla pajaser dom är.
Fan vad skönt det är när slägga från blå sitter! Inget klagomål nu på Hardegård, gillar honom skarpt, men: Hade han skjutit slägga där eller hade det blivit det patenterade dragskottet i målvaktens plock?
roger_sundsvall: nu kan vi sluta sukta efter en offensiv back som kan skjuta från blå, ge bara pucken till Carlson. Killen kan ha vilken roll som helst. Sätt honom som materialare också och det kommer att vara NHL-klass på slipning av skridskor och tejpning av klubbor.
297: Vid avblåsning har bortalaget 5 sek att byta( HD ) tar upp sin arm. Sen har hemmalaget 5 sen.. Arm ner å LD blås i pippan å då är det 3 sek att ställ sig till rätta å tek. Dä gjorde inte Ledin. Sen stöka han innan pucken skull släppas å då åk hann ut!
sargad: helt klart AIK för min del. Djurgården är ett större hot, sen går jag gärna genom resterande jordetid utan att behöva höra "Klockan slår" en enda jävla gång till. SSK är lite charmiga som förening, och bör kunna ha en härligt lång ... | #Läs mer ·
Hade vi släppt till så här många lägen mot ett lag på den övre halvan av tabellen hade vi legat under med 5-1 nu. Ohre är bra men jösses vad dom bränner lägen.