1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590405 inlägg · 6216 ämnen

Kvalserien 2010

« · 1249723 Till forumet

Sv: Kvalserien 2010
Heleniz: aa för leksand timrå är ju alltig kult att se
Kommentera

Ja, folk lär ju hellre se TIK - Leksand än TIK - Södertälje till exempel.
Kommentera

John K: Håller med
Kommentera

superfalle: Vadå minsta klubben? Det är bättre med klubbar som har förutsättningar att dra stora bublikskaror till matcherna. Då kan vi höja genomsnittsstandarden i lagen och det är bra för svensk elithockey.
Kommentera

John K: ja . bara storlag . så vi blir minsta klubben i elitserien .. de vore kanon
Kommentera

Växjö -AIK 2-3 AIK har inte vunnit sedan 2006 i växjö.
Kommentera

John K: Almtuna ser iaf ut att få en drömstart i KS, leder 3-1 mot Leksand nu i 2:a...
Kommentera

Frella: Hur kan du tycka att vi skall ha upp Växjö och Almtuna i elitserien. Det blir bättre med AIK och Leksand. Helst skulle vi haft upp Malmö i stället för Leksand.
Kommentera

DJ Hemp: Så här ser Play Off ut:
Kommentera

T T: Jag tro på att avstå...det känns inte riktigt bra.... om sundsvall skulle ha ett lag i div.1.....personligen skulle jag gilla o se IFSHs Jon Palmebjörk i TIK nästa år han som Jimmy berömde i bloggen senast...vi behöver några rightare o gärna med näsa för målet o han har verkligen utvecklats rejält i år tycker jag...
Kommentera

T T:

Självklart ska de onda med ont fördrivas. Men jag tror att de kommer att hänga kvar på något sätt ändå. Sundsvall lär tråka sig kvar på något annat lags bekostnad. Jag har ingen större koll på vilka motståndarna blir, men det kanske handlar om Vita Hästen & Co eller...?
Kommentera

Sundsvall Hockey kan få vara med i den här tråden de också.       ;)

Här är jag också ambivalent. Ska man onda bort dem for old times' sake eller avstå från det för att det är bättre för TIK att ha allsvenskt i stan?

Kommentera

T T:Leksand passerar??? Omsättning har de haft högre länge hur konstigt det än kan låta.....
Kommentera

T T:

Jag vet att det är helt jävla kört nu, men kom igen nu för faaan Malmö IF!!! Come on you MIF!!!1 ÄLSKA MALMÖ :)
Kommentera

Frella: Och sedan stänger vi ligan.

Redigerad kommentar

Kommentera

Frella: Så kan vi dödförklara den här tråden, i alla fall för Timrås del.
Kommentera

T T: Jag tycker vi lyfter upp Växjö och Almtuna.
Kommentera

Så vilka lag ska man hålla på då? Reflexmässigt kanske vi ondar på Kickers men är det bättre att få upp Leksand som direkt passerar oss i publikliga och spelarbudget? Å andra sidan så kommer vi alltid att ta fler poäng mot dem än mot Ouäögle.

Knivigt det här. Hjälp mig att ta ställning.

Kommentera

Tjalle:
in med boork...
Kommentera

Kvalserien 2010
Här diskuteras Timrå IKs förberedelser för kvalserien 2010. Gott natt.
Kommentera

« · 1249723