1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

592693 inlägg · 6217 ämnen

Kvalserien 2011

« · 1370893 · » Till forumet

Sv: Kvalserien 2011
Bergius: Lakers är helt klara i kväll om SSK tar tre poäng.

Redigerad kommentar

Kommentera

KniveN: Det scenariot låter gynnsammast ja, då finns det flera "outs" som kan få ner MoDo i AS.
Kommentera

Kerstin_k: Jag sa ju det; MoDo tar tre raka och grejar kontraktet. Det skulle jag kunna sätta båda kulorna på
Kommentera

Är inte det bästa att Rögle vinner i förlängning/straffar, då går inte Modo om rögle och SSK ligger bara 2p efter modo vilket gör att SSK kan gå om Modo i sista, men rögle har fortfarande allt i egna händer?
Kommentera

Jag föredrar Modo i elitserien före både Rögle och Södertälje alla dar i veckan,en av anledningarna är att man kan se borta matcher en annan att timrå tjänar 1 mille mer per säsong ungefär med Modo i elitserien jämfört med Rögle.
Kommentera

Blizzard: Det är ju inte skrivet i sten iofs. Än kan det gå åt helvete för MoDo
Kommentera

Kattgubben: Växjö, vem fan vill ha växjö i ES gud så tråkigt! Nu var det inte alls nå roligt när endå modo klarar sig, fyfan!
Kommentera

Blizzard: MODO, The fart of hockey! Så är det och så kommer det att förbli.
Kommentera

som brev på posten av alla utv 1-2 till kababjävlarna!

Grattis modo hjärta av hockey bla bla bla till ES platsen då, fyfan vad äkligt!!!!
Kommentera

Blizzard: Det är upprorsstämning i Ängelholm nu. SSK gynnas av domarna. Vi vet ju hur det brukar vara där nere. Heja Rögle!
Kommentera

Kattgubben: Det känns som om det kommer stå mellan modo och ssk. tror att ssk vinner idag. modo vinner borta mot örebro och sedan är det en sista avgörande i fjällräven.

ssk gjorde precis 2-1. dom vinner.
Kommentera

31.55 2 min SSK 4. HEED, Tim HOOK
30.54 2 min RBK 8. BARTLEY, Victor CROSS
28.12 2 min RBK 23. PERSSON, Christoffer INTRF

3utv inom 3min 43sec, inte bra alls!

och nu kom en till -.-
38.10 2 min RBK 11. JOHANSSON, Alexander CROSS
Kommentera

Nu är det ju ingen idé att se mellansnacket på viasat, för då vevas det ju bara en massa Modo-mål, och är det nåt som gör mig förbannad så är det just Modo-mål!
Kommentera

Kattgubben: 6-1 nu, se upp Modo! ;)
Kommentera

ersson: och 5-0 till Växjö, det är bra!
Kommentera

ersson: Det speglar väl klasskillnaden mer eller mindre, tyvärr....
Kommentera

mikenomad: Det bör han väl vara va? Jag tycker mig ha hört det vid ett flertal tillfällen i intervjuer osv.

Edit: Jo mycket riktigt.

Redigerad kommentar

Kommentera

mikenomad: 6-0 till Modo, vad i hela helvetet händer med Mora?!
Kommentera

Olle: Målgöraren i Rögle Tim Brithe'n...är det månne Jims pojk tro?
Kommentera

nectis: okej, bra. Fan, blir för många bollar att hålla i luften samtidigt :P
Kommentera

Kattgubben: interå, Växjö leder ju med 3-0 :)
Kommentera

Blizzard: 5-0 nu.. snart har dom hämtat in målskillnaden på Växjö
Kommentera

Blizzard: Att modo skulle vinna idag var det väl på förhand inget snack om men vad som är oroande för SSK, Växjö och Rögle är väl att dom kanske har hittat målformen.
Kommentera

Blizzard: Modoiterna verkar hoppas på SSK också. Då vet vi ju hur våran ståndpunkt borde vara. :)
Kommentera

Kattgubben: jävla skit lag det där MIK, dom där jävla dalalagen kan ju inte göra ett skit rätt, skitklubbar!
Kommentera

Kattgubben: Mora släppte in 3 mål på mindre än 2 minuter.. det är ju stabilt. Målvaktsbyte blev det mycket riktigt.
Kommentera

Kattgubben: 4-0 -.- Det ger modo 14P, vinner SSK förlängen så har modo lika många poäng som Rögle, då kan modo ta 2:a platsen..

Hejja Ouögle!
Kommentera

Blizzard: Rögle kan nog peta in nåt mål till, det tror jag... nu börjar MoDo tugga in på målskillnaden också. 4-0.. herregud
Kommentera

Kattgubben: Men shit... 4-0 Modo..
Kommentera

T T: modoondningar, nu har du fått något om bakfoten ;-) Är helt objektiv i mina uträkningar just nu :)
Kommentera

T T: hehe.. jag ser ingen som helst prestige i det här ;)
Kommentera

Kattgubben: Ah editera mitt förra inlägg, just pga det här som jag vill att Rögle tar 3P, nu med 1-1 mellan rögle och ssk så har modo all världens chans till 2:a plats,

kom igen RÖGLE!
Kommentera

Kattgubben: Nej, det har han inte alls. Det är vi som är rätt ute. Blizzards Modoondning gör att han inte kan tänka så klart som han normalt brukar göra.   ;)
Kommentera

Blizzard: Tyvärr leder modo med 2-0 nu.. finns inte på kartan att de schabblar bort det, tyvärr =/ Inte mot drakarna från Mora

Redigerad kommentar

Kommentera

Olle: SSK och modo kn med tre raka vinter få 21P och dom möter varandra i sista, Växjö får 20P idag med en vinst, jag förutsätter att SSK och modo inte tar 3P idag därför blir dom "klara".

T T: Som sagt vill ha bort modo först därför ska dom förlora idag, så räknar inte at dom får 3P idag.

Edit: 2-0 modo, jahap får väl räkna 3P på modo jävlarna idag då, och SSK har ju som sagt 1-1. Titta nu är modo med i kampen igen, helvete FORZA RÖGLE!

Redigerad kommentar

Kommentera

Blizzard: Där har du en poäng, det skall erkännas :)
Kommentera

Olle: Ja om de tar 1 poäng mer än SSK och modo.
Kommentera

Blizzard: Men finns det ett scenario som gör att Växjö är helt klara om dom vinner idag?
Kommentera

Blizzard: De är ju inte klara i kväll om ditt Rögle och Modo vinner. Kvitterat SSK nu.
Kommentera

T T: SSK är redan avsågat nästan, dom har varit värdelösa flera matcher nu och tappat allt helt, ett avgöranade mellan SSK och modo är lika med modo vinst. Så nejtack.

Kattgubben: "Det känns underligt att se SSK så uddlösa som de har varit den här kvalserien."

Därför vill man inte ha ett avgörande mellan modo och SSK.
Kommentera

T T: Rögle som då möter ett ev klart Växjö, hur bakis är dom då... = 3P Rögle.
Kommentera

T T: Då tänker vi likadant. Det känns underligt att se SSK så uddlösa som de har varit den här kvalserien. NÅT är fel i truppen.
Kommentera

Johnny B Goode: Såg det.. underlig regel det där, som tillämpas lite hur som helst.
Kommentera

Kattgubben: Precis, den som vill ha ur Modo ska nog helst hoppas på en direkt avgörande mellan Modo och SSK i sista. Rögle har Växjö borta nästa match och då kan Modo gå upp på andra plats med ett avsågat SSK kvar i sista om resultaten just nu står sig.
Kommentera

Johnny B Goode: MoDo kommer att vinna alla tre matcherna som är kvar och fixa nytt kontrakt.
Kom ihåg var ni läste det.....
Kommentera

Kattgubben:
Du mer offside i målgården än Modos 1-0 finns inte....
Kommentera

Blizzard: å andra sidan, om SSK vinner idag så har dom nåt att spela för i sista matchen, mot just MoDo
Kommentera

T T: vinner SSK idag har modo större chans till ES spel, prio ett är att få bort modo då får man svälja att det kanske blir RBK i ES, hellre SSK men som sagt, modo bort först.
Kommentera

Blizzard: Du jobbar verkligen hårt på Ouögle nu. Tänk vad det kan svänga med sympatierna.   ;)
Kommentera

Kattgubben: Ah har ingen aning, men med modo inblandat så skulle man inte förvånas, fan 35sec kvar!
Kommentera

« · 1370893 · »