Blizzard: Ja men ja tycker ni Timrå supportrar är härliga! Men Men inte LAGET Timrå. Och inte allt jävla snack om att vi ska spela i Gärdehov nästa säsong, för det tillåter jag inte!!!!
Timrå Icon: Tycker inte han är så jävla farlig ändå, när man ser såna som den där kaxiga klack-kulturs-killen som var inne och härjade här. Hans nickname har jag glömt, men han var fantastiskt styv i korken :)
Hemma mot Mora, i den viktigaste måstematchen för Modo på, vad ska jag dra till med, typ 20 år? Att det känns bra förstår jag men det blir inte mer imponerande för det....
mikenomad: Det hjälps inte. I en modolids värld är en seger ett kvitto på bästighet och början på en never ending winning streak. Det är därför dom alltid är så roliga att följa matcherna efter, när dom plötsligt viker ner sig och spelar som primadonnor. Till allas förvåning och harm.
Kattgubben: Tyckte med många andra här att det skulle vara bra MoDioterna tog sig tillbaks till finrummet. Men en sån pajas som Patrik Källstr gör ju - tyvärr för alla sina supportrar - så att man får en lätt kväljningskänsla mot MoDo. Och det har han lyckats med helt på egen hand. Hoppas han är stolt över det
Bragd-Birger: Det är ju inte så att en Modoseger ikväll är nån större skräll precis, inte heller att ett pressat SSK slår Rögle. Nån kanske skall tala om för dem att det är Växjö och inte Modo som toppar tabellen och kan bli klara ikväll?
Timrå Icon: Örebro borta kan nog vara rätt traumatiskt ändå. Kolla vad SSK åkte på däng där exempelvis. Samma SSK som slog oss i näst sista omgången =/
mikenomad: Nja, jag vete fan om man skulle ruskat tupp över en 'den här måste vi i a f ta för att inte loppet ska vara helt kört'-seger mot Mora. Dessutom tror jag att faktumet att det ramlar iväg siffermässigt är livsfarligt för the Snippers. Du ser ju på deras supportrar. Tio mot ett på att deras spelare firar och jublar lika högt. 'Nu går det på räls resten, gubbar' liksom.
Patrik Källstr: Ja jag sitter och kokar och är alldeles till mig av avundsjuka och vrede över att vi inte får uppleva ynnesten av att spela ytterligare en kvalserie ;)
Timrå Icon: Jag tycker att det är gulligt. Dom firar som om dom vunnit lilla SM. Vad jobbigt för dom när dom upptäcker att det är två matcher kvar sen.
Blizzard: Men se det som att vi byter ut SSK mot Växjö istället. Det är väl en schysst deal? Jag tror vi har större chans att ta poäng mot Lakers än mot SSK. Vi har alltid haft lättare för spelande lag än hockeymördargäng :)
T T: japp men så länge modo klarar sig så är Lakers skit tråkigt hockeylag, fyfan orkar dom i ES blä, nu ska jag sura ner mig till 1000! inge roligt alls med nytt lag och ingen sensation alls bara tråkigt"
Skit Växjö, dom gjorde ingen nytta alls dom skulle tagit fler poäng av modo!