1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

592278 inlägg · 6217 ämnen

Kvalserien 2011

« · 1370965 · » Till forumet

Sv: Kvalserien 2011
Grattis Läjkersch!
Kommentera

Timrå Icon: Sluta internetbråka med tonåringen nu, han är bara en helt vanlig modoit som inte förstår hur man ska uppföra sig.
Kommentera

Blizzard: Ja men ja tycker ni Timrå supportrar är härliga! Men Men inte LAGET Timrå. Och inte allt jävla snack om att vi ska spela i Gärdehov nästa säsong, för det tillåter jag inte!!!!
Kommentera

Patrik Källstr: de blir ju indirekt menat till Icon och alla andra TIK supportarar här inne, hur jävla pantad får man vara jävla kioskm*ngo!
Kommentera

Patrik Källstr: Aahaaa det var kollektivt. Ja men då så. Fast jag är ett svin så det är lugnt :-)
Kommentera

Patrik Källstr: Jaha.. nu haglar fördomarna också.
Kommentera

Timrå Icon: Näe, speciellt inte helt oprovocerat!
Kommentera

Timrå Icon:

Kallade inte dig för svin. Kallade alla för svin :D Mår du bättre nu?
Kommentera

Kattgubben: Nä det är ju egentligen ganska gulligt. Men jag brukar inte tycka om att någon kallar mig svin
Kommentera

mikenomad:

Jo de vet jag. Men ja tycker att Jesper Hultman är skövde bäste spelare :))
Kommentera

Kattgubben: Lucasborg och sektion0...de var två, även om den förstnämnde var värst.
Kommentera

Timrå Icon: Tycker inte han är så jävla farlig ändå, när man ser såna som den där kaxiga klack-kulturs-killen som var inne och härjade här. Hans nickname har jag glömt, men han var fantastiskt styv i korken :)
Kommentera

Patrik Källstr: Appropå Skövde så spelar deras bäste spelare med oss nästa år. Ifall du missat det tänkte jag.
Kommentera

Timrå Icon:

Förenade i viljans vackra namn
Kommentera

Patrik Källstr:

Hemma mot Mora, i den viktigaste måstematchen för Modo på, vad ska jag dra till med, typ 20 år? Att det känns bra förstår jag men det blir inte mer imponerande för det....

Redigerad kommentar

Kommentera

mikenomad: Det hjälps inte. I en modolids värld är en seger ett kvitto på bästighet och början på en never ending winning streak. Det är därför dom alltid är så roliga att följa matcherna efter, när dom plötsligt viker ner sig och spelar som primadonnor. Till allas förvåning och harm.
Kommentera

Karlskrona är på väg upp i allsvenskan för er som undrar! Det är ju otroligt. Nästa år är de Skövde tur ;)
Kommentera

Kattgubben: Tyckte med många andra här att det skulle vara bra MoDioterna tog sig tillbaks till finrummet. Men en sån pajas som Patrik Källstr gör ju - tyvärr för alla sina supportrar - så att man får en lätt kväljningskänsla mot MoDo. Och det har han lyckats med helt på egen hand. Hoppas han är stolt över det

Redigerad kommentar

Kommentera

Timrå Icon: Jo, fast nu ställs de ju mot självaste Lakers, som ju är överlägsna såväl SSK som MoDo :)
Kommentera

Patrik Källstr: Lite väl sent kanske? Omgång 8 i Kvalserien och dom hittar varandra NU först? ;)
Kommentera

mikenomad:

Ja, men det känns liksom bra att killarna hittar varandra i laget idag.
Kommentera

Patrik Källstr: Okej, men Örebro är ju allmänt känt som en riktig helvetesgryta att komma till.
Kommentera

Bragd-Birger: Det är ju inte så att en Modoseger ikväll är nån större skräll precis, inte heller att ett pressat SSK slår Rögle. Nån kanske skall tala om för dem att det är Växjö och inte Modo som toppar tabellen och kan bli klara ikväll?

Redigerad kommentar

Kommentera

Kattgubben: Ja men idag fick de käka puck
Kommentera

Kattgubben: SSK åkte inte på däng i Örebro. De åkte på däng hemma mot Örebro
Kommentera

Timrå Icon: Örebro borta kan nog vara rätt traumatiskt ändå. Kolla vad SSK åkte på däng där exempelvis. Samma SSK som slog oss i näst sista omgången =/
Kommentera

mikenomad: Nja, jag vete fan om man skulle ruskat tupp över en 'den här måste vi i a f ta för att inte loppet ska vara helt kört'-seger mot Mora.
Dessutom tror jag att faktumet att det ramlar iväg siffermässigt är livsfarligt för the Snippers. Du ser ju på deras supportrar. Tio mot ett på att deras spelare firar och jublar lika högt. 'Nu går det på räls resten, gubbar' liksom.
Kommentera

Patrik Källstr: Ni var ödmjuka i två veckor ungefär. Hur kändes det? Vi poppar popcorn, lutar oss tillbaka och ser hur ni gråter er genom ks

Redigerad kommentar

Kommentera

Bragd-Birger: ja, än finns det väl tid, och möjlighet, för modo att kuka till det för sig.

jag skulle vara livrädd att ta ut nått i förskott om jag höll på modo. dom har ju, om vi ska vara sanningsenliga, inte övertygat under ks.
Kommentera

Patrik Källstr: Ja jag sitter och kokar och är alldeles till mig av avundsjuka och vrede över att vi inte får uppleva ynnesten av att spela ytterligare en kvalserie ;)
Kommentera

Patrik Källstr: Ja jisses vad avis vi är på er som skall möta SSK i en (i bästa fall) direkt avgörande match till ES...:P
Kommentera

Patrik Källstr: ...

Tillägg: Googlingen "Modo går back" renderade för övrigt i 1 140 000 träffar.

Redigerad kommentar

Kommentera

Bragd-Birger: Tyvärr lär de vinna de matcherna. Örebro och Tälje sopar man ju ihop ett lag från gatan och slår
Kommentera

Ni e så jävla avundsjuka för att Timrå redan tagit semester samtidigt som vi tjänar in fina slantar :D
Kommentera

Timrå Icon: Den där ödmjukheten satt ganska ytligt, uppenbarligen :)
Kommentera

Timrå Icon: Fast i deras sits hade nog vi också blivit våta i kallingarna över en Morakross...;)
Kommentera

Timrå Icon: Jag tycker att det är gulligt. Dom firar som om dom vunnit lilla SM. Vad jobbigt för dom när dom upptäcker att det är två matcher kvar sen.
Kommentera

Mathias: I MoDo-boken håller de på att pissa ned sig bara för att de slog allsvenska laget Mora hahahahaha! Vad patetiskt lågt de sjunkit....
Kommentera

Patrik Källstr: Japp...kom igen nu Modo! Växjö och Modo i ES, det blir bra det. Så länge vi slipper SSK. :)
Kommentera

Patrik Källstr: Är det banjo-SM samtidigt?
Kommentera

Patrik Källstr: Kom med något som biter på oss istället är du söt :)
Kommentera

Patrik Källstr: GULLGUTTEN!
Kommentera

Hör ni att vi vunnit guld? Hör ni att vi, hör ni att vi, hörn ni att vi vunnit guld?!?!? TIMRÅ SVIN! :D
Kommentera

Timrå Icon: Ja, och att de aldrig var ett dugg oroliga.

"Klart vi visste att vi skulle ro hem det här.. Timrå däremot går väl i konkurs!!!11"

haha
Kommentera

Kattgubben: Ja och nu kommer de papprötterna att hävda att ks var bra för MoDo hahaha
Kommentera

Blizzard: Men se det som att vi byter ut SSK mot Växjö istället. Det är väl en schysst deal? Jag tror vi har större chans att ta poäng mot Lakers än mot SSK. Vi har alltid haft lättare för spelande lag än hockeymördargäng :)
Kommentera

Blizzard: Vi får se det från den ljusa sidan; så länge MoDo och Växjö är med i es har vi ju iallafall garanterat två lag bakom oss ;-)
Kommentera

Timrå Icon: Stryk ska dom ha! Äh, visst är det skönt att slippa spela Kvalserien? :) Modokillarna hade ondat precis likadant på oss ska du veta :)
Kommentera

T T: Jo jag inser ju det nu.
Kommentera

T T: japp men så länge modo klarar sig så är Lakers skit tråkigt hockeylag, fyfan orkar dom i ES blä, nu ska jag sura ner mig till 1000! inge roligt alls med nytt lag och ingen sensation alls bara tråkigt"

Skit Växjö, dom gjorde ingen nytta alls dom skulle tagit fler poäng av modo!
Kommentera

« · 1370965 · »