Simmalugnt: Nu kan man som smått börja jämföra lagen i nästa års ES. Eftersom jag är orolig över vår egna trupp så hoppas jag att Växjö tror på sin befintliga trupp och förstärker blygsamt, samt att modo blir slagpåse även nästa år. Det kommer vi att behöva.
Simmalugnt: Ja vi håller ju oss iallafall i rätt bok vi. Fast iofs så höll jag på MoDo trots att de har 4-5 supportrar som till och med Foppa skulle skämmas över
Patrik Källstr: Det är Modolider som dig som gör att jag inte tål Modo. Det finns många trevliga bland annat poffa och några på jobbet. Men du är ju fan grundmodellen för Banjokung. Men grattis till kontraktet, det är du i alla fall inte värd...
Timrå Icon: Hahaha, det är inte slut än! Men alla era jävla kommentarer om att Modo inte kommer att fixa pressen och att foppa födders i fel by etc.... Det kan ni köra långt upp nånstans nu :D
Timrå Icon: Haha, stackars dig. Du har varit så tuff genom hela kvalet, och nu helt plötsligt ser det inte ut som att Modo åker ur :) + att Timrå J18 fick stryk mot Djurgården idag... Åh en sådan härlig dag :D
Timrå Icon: Rätt så besviken på Södertälje. Dom spelar riktigt uselt. Ingenting som fungerar och de har val knappt skapat en vettig chans sen modo gjorde sina mål. Modo leder rättvist men det krävs inte mycket av SSK för att göra match av det här.
Äntligen är vi inne i 2025, ett år som kommer med stora förhoppningar för oss! Nästa torsdag 9/1 åker vi på årets första resa, in och boka den och Linköping veckan därpå här: forms.gle/PMtz7vM6SKtQv9sY6
På måndag tar vi beslut om vilket fordon vi behöver till JKPG. #timraik