spud: Vart är stinget? Förut så kunde du åtminstone få en att brinna lite genom dina gästspel här inne, men det där var ju inte ens löjligt. Nu kan ni lika gärna åka ur för nu finns det ingen att ens hata... Jag tycker synd om dig!
Kattgubben: Hur kan Mattias Timander stå och flina i det läget? Fy fan, hade kört upp mikrofonen så långt upp i Jihdes röv att han aldrig mer skulle kunna skita.
Timrå Icon: Själv kan jag inte jubla över Södertäljemål...hoppas verkligen Modo vänder detta! Har dessutom spelat på dem så KOM IGEN nu, The Heart Of Hockey!!
mikenomad: Inte för att jag har några djupare sympatier för Modo men jag kan nästan sympatikänna hur nära det måste vara till en spya för många av deras supportrar just nu.
Johnny Bravo: Men känns inte Viasat lite som Modo hockey överlag? Man pungar ut miljoner på produkten och sen fyller man laget med överbetalda föredettingar som inte kan prestera i skarpt läge?
Andersson: Jag tror det var därför han blev "journalist" till att börja med. För att få presskort och kunna smyga in i spelargången där han står redo med en replika när Forsberg kliver av isen.
Olle: Jo det verkar inte bättre. Dom vill så gärna framstå som en proffskanal men snacka om kalkon! Jihde ska ha en månadslön i avdrag för den där frågan f.ö.