Wesse1: Ja det ska bli jävligt skoj idag... Men slänger Backe in en puck idag så kommer jag bli vansinnig ! Tål inge mer tavlor. Å Backe.... Försök att se pucken idag.
Foyn: Jag tror att Challe resonerar ganska smart när det gäller målvkaterna. Han sparar Åkerlund till en eventuell (Gud förbjude!) sjunde match. Då har Åkerlund en känsla i kroppen från förra matchen han stod, samtidigt som HV kommer ihåg hur han spikade igen totalt när det begav sig sist där nere.
En sån sak kan ju vara ganska smart. Dessutom har ju Backe spelat väldigt bra på hemmaplan. Han är riktigt bra när han är bra. Jag tror att det är ett smart val av Challe.
Dr AXA: Haha, det är oerhört hur man älskar sånt här. Liv har ett psyke vi lätt kan rubba på idag, låt det bli så också. Han har oss i ryggen under minst två perioder.
Dr AXA: Hehe skön psykning om kommentatorn meddelar något liknande i högtalarna. "Vi ber publiken att vara uppmärksamma på puckar som kan flyga upp på läktaren efter mål gjorda av hemmalaget"
AndersN: Känns som ett bra sätt att tjäna lite pengar...Spela på Hååååve. Jag ställer mitt hopp till Åkerlund. Hoppas han vart på Beijers och inhandlat lite spik...
Heleniz: Så ja, efter en fredag som borde hetat långfredagen är det äntligen dagen D. Jag är sjukt taggad o nervös! Däremot tror jag tvärtemot de flesta andra att det finns skäl att tro på återuppståndelse i händelse av förlust idag. Isf tror jag skrällchanserna är rätt goda på måndag. Sker det kommer jag för all framtid fira påsk den här helgen ist...
Nu gör jag ett försök att få ett par timmars sömn innan kvällens drabbning. Andas helt oregelbundet och har sjuk hjärtklappning. Det är fan farligt att vara supporter, så sjukt nervös att jag mår illa :( Men ikväll, då jävlar kör vi! (Oavsett nervositetsgrad)
Visst har det gått någon tidigare buss än hockeybussarna förut under grundserien? ska man stå så vill man ju vara där tidigare än 20-30 min innan matchstart. Menar då en buss som inte är ordinarietrafik?
Magnus Åkerlund, behöver jag säga mer ??. Undvika onödiga utvisningar i den mån det går. Uppfattat Robin !? Full fart, snabba pass och framförallt, det viktigaste utav allt viktigt... SKOTT PÅ VARJE LÄGE. Vi MÅSTE skjuta när vi har chansen. Stefan Liv har spelat storartat genom hela kvartsfinalserien hittills. Ska vi övervinna honom så måste vi ha ett rappt anfall som inte står still och passar ihjäl sig framför mål. Summerat: Bra placeringar, snabba pass och mycket skott. Med det receptet så har vi en jättechans att avgöra Kvarten i morrn.
Obligatoriskt inför matchen, åh detta gäller ALLA TIKARE på ståplats. Ståplats = klack (stötta laget oavsett med eller motgång) genom hela matchen. Med andra ord... ALLA bidrar.
Kom igen boys...... GIV OSS FRID... VINN !!! !!! !!! !!!
Herminator: Det är inte Ticnet som bestämmer i vilken ordning platserna fördelas ut. Jag har ställt frågan till dem och de säger att det är föreningen, alltså Timrå IK som bestämt i vilken ordning platserna skall visas.
kryptonit: Samma här, fast det stod på Ticnet i morse att man skulle kunna välja sektion. Jag tröck makulera och gå tillbaka ett antal gånger. Tillslut döck det upp någorlunda vettiga platser. Ticnets syn på vad som är "bästa lediga plats" är ett skämt. Det borde stå sämsta lediga istället. Såg att nu har man lagt till val av sektion, men platserna är ju ändå slut.
När ja köpte biljetter (via ticnet) i förmiddags, kunde man plötsligt inte välja sektion alls, så vi hamnade på sek I, rad 1 jag tror att de är typ i närheten av utvisningsbåset el nåt... Har aldrig suttit där. Ja undrar om nån vet om man ser bra där??
Ros i sin blogg idag: "Såg kvartsfinalerna från teven på torsdagskvällen. Noterade att det är de unga spelarna som tar för sig. Som Frölundas Lasu, Eller och Larsen. Och Tedenby i HV71 och brat pack i Timrå."
Har två ståplatsbiljetter till salu för självkostnadspris, anledningen till att jag säljer dem är att jag efter att ha köpt dem fick två gratis sittplats från mitt företag.
maila på markus.logdal [at] gmail.com för att få telefonnummer. Kan träffas nu i eftermiddag/kväll i Sundsvall alternativt utanför E.ON imorgon innan match.
Edlundpojken: Ursäkta franskan, men vad fan säger du? Du menar alltså att vår absolut bästa spelare, som till 99% av matcherna är bäst på banan, som alltid tar i mest, som täcker skott, som är av STOR betydelse i PP och BP, som på egen ... | #Läs mer ·