Danfj: FINNS det såna avslut, i sudden? Fy faan va tungte det måste va! Nog vare en pååkning av Backe? Men å andra sidan, håller med Häxpress-oraklet, de backade hem o tappade matchen i onödan. Tyvärr tror jag tåget gått för er nu, surt!
Fan om inte timrå vinner nu... har gått o dissat mina arbetskamrater i stil med "visste du hv står för hobby verksamhet" mm... kan bli tufft till veckan
Kattgubben: Fyyy fan vilken jäkla mardröm...skenan av...sluta! Däremot är jag osäker om interference av backlund...han var ju i en rörelse mot hv-spelaren med...men som sagt..bara osäker, får kolla på sekvensen på nätet igen. Lider med er..fy fan!
bisterfinnen: Jag tänkte också på Horavas klack, men tyckte det var lite känsligt att ta upp det nu. Jag ser det som allvarligare att domaren missar en tydlig pååkning av Backlund i samband med målet...
dr-nix: klart vi tar dom!!! titta bara på dom.. som sundh säger. petrasek e fet.. voutilainen har så fet skalle att han troligtvis har special hjälm. Davidsson ser ut som en tupp i nyllet. Tedenby tycker jag bara synd om.. så ung men så trasig. nästa år får dom ju tillbaka sin gamla apa i ward
JanT: Men hela jävla timrå är ju ett gäng klantarslen, vem fan backar hem en hel period med bara 1 måls ledning ????? Då är man ju helt jävla rubbad i huvet.
Snoop: Känns ju lite surt att Lello missade ett gäng byten före målet pga att han höll på att fixa sina skridskor. Verkar som att dom inte fikc till problemet iaf.
Nu tar vi dom i Tvåan i nästa match.. vi ska slicka deras söta tårar från deras kinder när dom blir förnedrade på hemmaplan.. jag orkar inte ens vara förbannad efter ett sånt här osannolikt jävla avslut
difzi: Asså som vi spelade i 3:e förtjäna vi inte att vinna, är riktigt riktigt förbannad på Timrå IKs uppträdande, man kan inte med 1 måls ledning backa hem då måste man vara efterbliven alltså, sen att backe blir pååkt och att lellosskena ger vika är ju också riktigt jävla surt.
otur, otur Timrå. Vad är oddsen att skenan på skridskon ska gå av? Hade hoppats på att ni skulle gå vidare, hellre Timrå i semi än HV. Lycka till i sjunde och avgörande kvartfinalen!
Kattgubben: Nu är det kört! Nu går det åt helvete och jag rasande förbannad på Timrås defensiv. Inkompetenta amatörer som aldrig med betoning på ALDRIG lär sig någonting. Nu kommer samma procedur som i kvartsfinalerna mot Djurgården under lockout-säsongen. 3-1 i matcher men likt förbannat så schabblar vi bort möjligheterna. För jävla dåligt rent utsagt!
AndersN: Jag är så sjukt less nu, jag satt redan 5 min in i tredje och var tvärförbannad att dom spelade försvars hockey, sen när har timrå kunnat spela det? nån match kanske när dom börjar försvara när de är 5 min kvar, Men en hel period, herregud Challe hur dum är du? är så sjukt piss less,
fyfan va tragiskt att Timrå slutar spela, hur fan kan man göra så med 1 måls ledning ?!?!?!!? förlorar dom nu har dom sig själva att skylla helt klart.
ja det var den säsongen det,förlust i sudden o klar förlust i jönköping väntar. vad har vi för coach? vore jag tränare så fick manskapet 2 uppgifter proppa davidsson och proppa tedenby,dom spelar som dom vore lagkompisar med dom,kanske finns nån oskriven lag att davisson inte är tacklingsbar.
Nog vare en pååkning av Backe? Men å andra sidan, håller med Häxpress-oraklet, de backade hem o tappade matchen i onödan.
Tyvärr tror jag tåget gått för er nu, surt!