1150x200-gbn1jswykthddd5.png

Kvartsfinal 2009

« ˇ 1142437 ˇ » Till forumet

Sv: Kvartsfinal 2009
Danfj: FINNS det såna avslut, i sudden? Fy faan va tungte det måste va!
Nog vare en pååkning av Backe? Men å andra sidan, håller med Häxpress-oraklet, de backade hem o tappade matchen i onödan.
Tyvärr tror jag tåget gått för er nu, surt!
Kommentera

Fan om inte timrå vinner nu... har gått o dissat mina arbetskamrater i stil med "visste du hv står för hobby verksamhet" mm... kan bli tufft till veckan
Kommentera

Kattgubben:
Fyyy fan vilken jäkla mardröm...skenan av...sluta!
Däremot är jag osäker om interference av backlund...han var ju i en rörelse mot hv-spelaren med...men som sagt..bara osäker, får kolla på sekvensen på nätet igen.
Lider med er..fy fan!
Kommentera

när spelas 7:e??
Kommentera

bisterfinnen:
Att du är en tragisk sak som väljer att alltid att komma in i denna GB
när Timrå IK förlorar är ingen nyhet..

Tragist nog så visar du varje gång att hockey inte är din grej..

Kul ändå att Timrå IK är så viktigt för dig..

Har du varit o kollat någon försäsongträning för ditt pisslag ännu då??
Kommentera

Danfj: haha... precis.. varför göra det skönt för dom?

Med all respek för Houkko skall tilläggas
Kommentera

bisterfinnen: Jag tänkte också på Horavas klack, men tyckte det var lite känsligt att ta upp det nu. Jag ser det som allvarligare att domaren missar en tydlig pååkning av Backlund i samband med målet...

//Opartisk Modoit
Kommentera

Smokey: Jag ställer upp! Jag slänger med Lehtonen skena med.
Kommentera

Smokey: varför göra dom en tjänst ;)
Kommentera

Kan ingen köra upp en klubba i rektum på Liv och äckel Thörnberg? Det är dom fan värda.

Nu ber jag till högre makter om ett under i Jönköping på måndag.

GIV OSS FRID. VINN!
Kommentera

hoppas åkerlund står nere i jerusalem
Kommentera

dr-nix: klart vi tar dom!!! titta bara på dom.. som sundh säger. petrasek e fet.. voutilainen har så fet skalle att han troligtvis har special hjälm. Davidsson ser ut som en tupp i nyllet. Tedenby tycker jag bara synd om.. så ung men så trasig. nästa år får dom ju tillbaka sin gamla apa i ward
Kommentera

JanT: Men hela jävla timrå är ju ett gäng klantarslen, vem fan backar hem en hel period med bara 1 måls ledning ????? Då är man ju helt jävla rubbad i huvet.
Kommentera

JanT: Ja han mår nog inte så bra nu.
Kommentera

FM: Om skridskorna var ur funktion redan innan är det en jättetavla av materialaren.

Men, jag lider med er...
Kommentera

Som sagt, dom ska upp på alla fyra i Jerusalem och få den riktigt ordentligt!
Kommentera

bisterfinnen: Vilken tur han kommer filma i en modolidtröja nästa säsong
Kommentera

Barr att bryta ihop och komma igen. Men i ärlighetens namn låg nog vår chans i att vinna hemma. Men som sagt det är först till fyra som gäller.
Kommentera

HUR I HELVETE ÄR DET MÖJLIGT?
Kommentera

Dr AXA:

Hela Sverige skrattar när Backlund ligger och filmar på isen och förlorar matchen åt Timrå. Pinsamt.

Förresten så borde ni gå i strejk mot skridskosken-tillverkarna. Först Horavas skridskoskena och nu detta. Vad har ni gjort dem för ont.

Sedan är det väl tyvärr så att man inte gör några bra slutspel utan en riktigt vass målvakt.
Kommentera

Dr AXA: konstigt att vinnerborg får dömma då ljungby inte är alls långt från jpkg.. nu får man stå ut med jehova packet här nån dag till
Kommentera

Snoop: Känns ju lite surt att Lello missade ett gäng byten före målet pga att han höll på att fixa sina skridskor. Verkar som att dom inte fikc till problemet iaf.
Kommentera

Danfj: Två gånger körd de på Backlund, Voutalainens är ju avgjörande
Kommentera

Jag tycxker lillkenta är äcklig o ful, sen är ju Jukka o David P lite småtjocka =) Natti Natti
Kommentera

Kattgubben: helt rätt!!! jesus rakt upp på korset igen
Kommentera

Nu tar vi dom i Tvåan i nästa match.. vi ska slicka deras söta tårar från deras kinder när dom blir förnedrade på hemmaplan.. jag orkar inte ens vara förbannad efter ett sånt här osannolikt jävla avslut
Kommentera

Poffa: ja om du kollar på tv bilderna så kör dom över backlund två gånger.. sista vid målet
Kommentera

difzi: Asså som vi spelade i 3:e förtjäna vi inte att vinna, är riktigt riktigt förbannad på Timrå IKs uppträdande, man kan inte med 1 måls ledning backa hem då måste man vara efterbliven alltså, sen att backe blir pååkt och att lellosskena ger vika är ju också riktigt jävla surt.
Kommentera

Hur stor är chansen att det här ska hända!???
Kommentera

Snoop: Hade känts bättre att förlora med 0-10 än på detta jävla sätt
Kommentera

Danfj: Vad gjorde Vinnerborg för fel, då?
Kommentera

Snoop:

otur, otur Timrå. Vad är oddsen att skenan på skridskon ska gå av?
Hade hoppats på att ni skulle gå vidare, hellre Timrå i semi än HV.
Lycka till i sjunde och avgörande kvartfinalen!

Kommentera

Snoop: Det är inte sant, skenan lossnade
Kommentera

Timråvänner:

Det där skenade ju iväg alldeles....

Jag lider med er dåliga tajming att ta den första suddenförlusten för säsongen nu...
Kommentera

AndersN: vinnerborg din jävla skitskalle!!!
Kommentera

ja och vi var värd att förlora, säckgäng!!!!
Kommentera

Lehtonens skridsko gav vika så där torska vi
Kommentera

ja gubbar detta vinner hv71.. tyvärr men det är bara för typiskt timrå för att vi ska kunna vinna helt enkelt..
Kommentera

Man började försvara en ledning ā la Milan 1992.. det funkar inte i hockey
Kommentera

Kattgubben: Nu är det kört! Nu går det åt helvete och jag rasande förbannad på Timrås defensiv. Inkompetenta amatörer som aldrig med betoning på ALDRIG lär sig någonting. Nu kommer samma procedur som i kvartsfinalerna mot Djurgården under lockout-säsongen. 3-1 i matcher men likt förbannat så schabblar vi bort möjligheterna. För jävla dåligt rent utsagt!
Kommentera

AndersN: Jag är så sjukt less nu, jag satt redan 5 min in i tredje och var tvärförbannad att dom spelade försvars hockey, sen när har timrå kunnat spela det? nån match kanske när dom börjar försvara när de är 5 min kvar,
Men en hel period, herregud Challe hur dum är du?
är så sjukt piss less,
Kommentera

AndersN: Upprinelsen till 2-2 målet är ju att Wandell är alldeles för nonchalant när han skall lägga ut pucken ur zonen. Faan va dåligt
Kommentera

AndersN: Kom igen nu fans, vi vinner !!
Kommentera

vem vart förvånad att TIK slutade spela i sista och satt sig i knät på Backe
Kommentera

fyfan va tragiskt att Timrå slutar spela, hur fan kan man göra så med 1 måls ledning ?!?!?!!? förlorar dom nu har dom sig själva att skylla helt klart.
Kommentera

65selander: Din provokatör.... ;-)
Kommentera

Kattgubben: ...Vi har hela Sverige med oss för fan.. förrutom Jerusalem och Ö-vik då.. känn stödet!

Heja HV ;-)
Kommentera

ja det var den säsongen det,förlust i sudden o klar förlust i jönköping väntar. vad har vi för coach? vore jag tränare så fick manskapet 2 uppgifter proppa davidsson och proppa tedenby,dom spelar som dom vore lagkompisar med dom,kanske finns nån oskriven lag att davisson inte är tacklingsbar.
Kommentera

Vi har hela Sverige med oss för fan.. förrutom Jerusalem och Ö-vik då.. känn stödet!
Kommentera

Tycker nog backen hamnade på fel sida där vid 2-1 iofs
Kommentera

« ˇ 1142437 ˇ »