Sommarlov i mars! Men innerst inne så tog jag ut den mesta sorgen och ilskan i och med förra matchen, där vi givetvis skulle ha avgjort. I kväll har man mest suttit trött framför TV:n och liksom förväntat sig denna utgång. Av alla gånger vi åkt ur slutspelet känns denna som den allra tyngsta, då vi i princip var "klara" i lördags. Bytte kanal direkt efter slutsignalen, då det minsta man vill se är segerrusiga Jönköpingsbor. Är bara så jävla trött på allting. Å andra sidan hade vi nog inte fixat Färjestad i semin med tanke på att "stjärnspelarna" verkar helt ur slag och större delen av domarkåren är fullständigt inkompetent...
Knylan: Å nu ska han vidare och briljera hos arslet. Tacka f-n för att det är taktik av honom och Pyrret. Viker ner sig fullständigt i slutspelet bara för att de ska kunna förklara varför det inte blev nåt NHL, men oj då, Frölunda var visst intresserade. Och visst, lite miljöombyte var det nog ändå dags för....Men vi skiljs som vänner säger alla inblandade parter, det finns inga hard feelings.
Blääääääääääääää, jag vomerar, diarrérar och urinerar......
Vi tackar Timrå och säger grattis till HV. Bra match av Timrå, skulle vilja säga att vi dominerar i andra perioden totalt och den egentliga enda dippen var de 10 första i tredje men det har ju sin randiga förklaring.
haggen: j amen vi får nog vänja oss för så gör dom ju även mot er om ni skulle möta hv eller lindköping eller något annat lag som kommer där nere i från danmark det är ju synd om dom så dom måste ju ha dommarna på sin sida *SUCK*
Varför kunde inte någon köra över polackjäveln tidigt i kvarten så vi fått han ur spel. Värva en nya Manderville till nästa sässe som kan var riktigt jävla obekväm för motståndarna.
Dessutom behöver vi riktiga proffsdomare till denna serie, denna säsong är så jävla patetisk.
Cartman: HAR DU SOVIT SEN SIT DET SOM HAR HÄNT KAN INTE TIMMRÅ GÖRA SÅ MYCKET ÅT TEX SIST DÅ SKENAN GICK AV DÅ VART BACKLUND TACKLAD I MÅLOMRÅDET PRECIS NÄR HV SKUTER PUCKEN I MÅL OCH DOMMAREN GÖR SOM VANLIGT MOT ETT NORRLANSDSLAG DOM BLUNDAR
Dr AXA: Mjo, men utan Lello O Pyrret skulle vi inte vara i nåt slutspel öht, man glömmer det i slutspelshettan.
Ikväll som så många andra gånger visar domarna att det behövs 8-domarsystem och det snabbt. Plus att alla situationer måste granskas på video. Maken till skitsäsong av de svartvita har jag aldrig varit med om. Då räknar jag in 04-05 när Rådbjär i planet upp till Midlanda satt bredvid syrran, Timrå skulle spela mot DIF i kvarten och efter den historien så ska det mycket till innan jag accepterar honom som domare igen.
Ska man verkligen ha betalt om man bara lallar omkring och är totalt orörbar?
Tack för i år killar och tjejer, både på planen och på forumet!
Det har varit ett smärtsamt år men vi tog oss till slutspel där vi tyvärr åkte ut mot regerande svenska mästarna. Som helhet OK men man hade hoppats på mer när vi ledde med 3-1.
Det allra jobbigaste är ju att det är fucking sex månader till nedsläpp igen.
Visst, nu kommer det att se ut om HV varit helt överlägset, vilket är så jävla fel. Tacka fan för att de får en massa energi när de fått matchavgörande hjälp av denna patetiska domartrio. Om jag vore på isen nu skulle jag gå in för att köra över packet fysiskt...
Herminator:Man får stanna spelet och göra en bedömning ang. utvisning i efterhand, sen är det beklagligt att det blir fel spelare som får sitta, men de såg ut som att timråbänken va ganska nöjd mad att domaren tog ut fel gubbe, för utvisning är det å det är de inget att diskutera om ellerhur!?
Hahl Bundy 2.0: Kan bara instämma i det du skriver Timrå gjorde MoDo dåliga pga vi hängde ej med i tempot. Ville bara sedvanligt lyfta på hatten och gratulera till en mycket välförtjänt seger.