1150x200-xhrrlxov1onokf5.jpeg

Timrå IK

SHL · 595553 inlägg · 6217 ämnen

Kvartsfinal 2009

Sv:Kvartsfinal 2009
Alltså kan ingen ta å slasha bort Törnberg från kvartsfinalen? Klarar inte av att se eller höra fanskapet spela eller prata. Skicka in Samuelsson och låt han ta bort Törnberg, så får han sitta av avstängningen som blir, och sen så kan vi hålla en insamling på nästa hemma match som betalar ev. böter som blir!

RocknRolf2:

ska det spolas om nu?

Sänk HV i sudden nu tack och skicka Virus till Mars, det jävla UFOT.

Inget mål i Skellet. Hetska miner..

Lemmy: Hoppas att Thörnberg råkar ut för ett otäckt Virus och vice versa :-)

sargad: usch vad snuskigt ;-)

Detta är helt sjukt, fanimej. Är så löjligt nervös att jag är på vippen att tappa kontrollen över basala kroppsfunktioner.
Fattar ni att nästa jävla puckjävel i nät iprincip kommer avgöra...allt?

Kom igen nu, Timrå. O Hockeygud, snälla söta...visa dig, ge oss ett halleluja-moment. Låt oss skåda Ljuset! Jag tror, jag gör vad som helst, snälla, rara.
jag lovar - sitter den i rätt kasse blir det semi. Jag kämnner det i hela kroppen. Tyvärr är det hyfsat uppenbart att en i fel mål leder käpprätt åt sommarlovshållet. Och jag vill inte ha sommarlov. Jag vill verkligen inte det.

Åh, jisses. Nu drar det snart igång. Kom igen Gud: hör bön !

GAAAH vad nära

Kattgubben: Det här är inte bra för hjärtat...:S

NU SKA! den IN!

Där hade Liv FLYT!

HELVETE!!!

Dåså. Då tog den matchen slut.

Rooster23: Sundh avgör, sanna mina ord...

RÖV!
Liv hade så jävla tur, faaaan

Ät gräs, Virus! Så sjukt irriterad på hans flörtande med smålänningarna nu

Känns som det är mykke HåVe nu?

Rättvist!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

ÅH! PUSS!!! jag älskar dej!

JAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!*
JA JA JA JA JA JA JA !!!!!

tikwille: STYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYF:D

olyckligt säger Virus helvetet lyckligt säger jag!!

Lysande

Ja herrejävlar! Styf STYYYYYYYYFFFFF!!!!

ÄNTLIGEN har Challe fått tillbaks sin slutspels finne på näsan.
Då vinner vi !!!!!

Red Rocker: Skickligt av styf att sikta på Hååveeee backens klubba....=)

Nu jävlar åker vi ner och spöar ner dom där mäd :D:D
Hoppas hoppas, Yes!

Red Rocker: HAHAHAHAHAHAH Riktigt kul detta asså...

Hur lång tid tog de innan alla Hv spelare var borta , typ 5 sek eller?

vilken jävla utlösning

Åh helvete... Har aldrig varit med om värre, jag är helt slut både psykiskt och fysiskt.. Kallsvettas typ. Herre gud, hockey är inte hälsosamt.. Jag är sååååååååå glad=))

Tack Timrå. Jubel och glädje.
Men varför säger reportern på webb-radion att det i alla fall blir match i Timrå på lördag. Det är ju inte säkerställt faktiskt. Det kan stå 4-1 innan dess.

superfalle: Oh my captain, my captain!:-)

fermo: Åh det är sant det!!!

Yellowcard: håller med. hockey borde förbjudas.
tur av hälsoskäl att jag måste jobba ikväll

...
måste vara knäckande för HV, att hämta upp underläge så många gånger och ändå förlora till slut.
Forza Timrå!!!
...

mikenomad: Klockrent att Styf får göra de, han tog iaf revansch på sig själv o ja kan bara tänka mig hur skönt de måste va för honom personligen, nu tar vi minsta en i jerusalem.

Fy fan, jag har ingen röst kvar!! Visst e inte vart jag skulle ta vägen! STYF MIN KÄRE TIKARE

Gud hör bön!
Så jävla underbart! Helt slut, genomsvettig och färdig.
U N D ER B A R T!!!1

Nu jävlar, nu har vi chansen. Vi snor en i Jönköping, sen avgör vi hemma!
Eller, va faen - vi snor första, sen tar vi den andra av bara farten!

Jag är helt mållös. Tom, blank men helt bubblande rusig. Detta är heroin, mina vänner. Och fortsätter det så här är jag en tjackhora innan den här slutspelsrundan är i hamn.

Så jävla gott man kommer sova i natt då. Så jävla gott.

Hockey är en underbar sport!

Blizzard: Haha, han var verkligen inblandad i allt den här matchen, en snygg indianare... 1 ass och 2 mål va?

Timråvänner:

Grattis honhundar!

Bra kämpat!

För er som vill avrunda kvällen med en njutning till så är filmen "slagskott" ifrån 1977 på 9an=) En klassiker!

bisterfinnen: Tackar du! Modo hade nog lagt sig och dött=P

Snoop:

Grattis till segern!

Denna kvartsfinalsseries hittills mest ovissa match. Få se om någon kan koppla greppet på onsdag? Vissa kan ju till och med skaffa sig matchboll.

Slutspel är härligt. Inga mål behöver egentligen vara snygga bara dom kommer och en ren fladderpuck kan vara skillnaden mellan himmel och helvete :-)

Redemption... El Capitaaaiinn.......................

Krossade med 7-0, och i nästa match är man åter vinnare. Det är bara att applådera.

Nu lever vi upp till epiteten oberäkneligt skräcklag o suddenkungar, utmärkta slutspelsegenskaper! Dumstruten lär ha åkt av Dahlen som valde Luleå ist f oss, uppenbarligen rätt valt. Vi är enda laget fr 5-8 som har fördel i matchserien! :-)

Tydligen så var det offside igentligen vid Timrås 5-4 mål, alltså det påverkade inte alls målet eller så men en spelare i Timrå hoppade in just precis i skottögonblicket (eller strax efteråt).

Men blir det något gnäll för det så blir jag bitter.

mikenomad: fan bara hoppas vi kan kämpa till oss en seger där nere nu då... Men ja, man vet ju hur det är. Sjukt stor skillnad på Timrå hemma och borta.

Bragd-Birger: Jo.

Et tu Brute: Ja de va en knasig match och för vår del livsviktig, och att få vinna i sudden skadar aldrig, tror de stärker mer att vinna jämna täta matcher, men de här är så långt i från avgjort som de kan bli så de blir spännande nu på onsdag och torsdag.

Et tu Brute: Tackar, stor i förlustens stund! Måhända känner du ändå en viss tillförsikt pga hemmaplansfördelen..? :-)

Et tu Brute: Tack Brutus. Nu suger vi på denna karamell och försöker klara oss undan med 5-6 kassar i baken på onsdag i Rosenlund :-} Vågar Kenta vila Liv en match? Kanske både Backe o Liv får vila. De är ju lite tätt med matcher nu.

« · 1139085 · »