1150x200-morningboyscouplethings_1z1ONipUukcQdDf.png

Kvartsfinal 2009

« · 1141137 · » Till forumet

Sv: Kvartsfinal 2009
Hassan: Grymt! Tack för tipset!
Kommentera

Andersson: Varför ge Sportbladet cred genom att länka dit? Dagbladet (som Sportbladet hänvisar till) hade sin artikel uppe för fyra timmar sedan.
Kommentera

pettsson och några till: Menar ni inte Lotvonen?
Kommentera

pettsson: du är välkommen.
Kommentera

Andersson: ja . vad ska han göra åke ? han kan inte göra så mycket mer . hoppas vi får behålla honom bara . backe kommer dock göra en kanon match efter sina resurser .. helt övertygad .
Kommentera

Ambroo: Nu känner jag mig bortgjord. :) Fattar inte varför jag blandar ihop de hela tiden.
Kommentera

The Palm:

Det var tekning i Indianernas:s zon. 5 sekunder kvar. Ledning för Indianerna med 5-4. FBK utan målvakt. Pucken släpps. FBK vinner och en spelare avancerar mot mål och gör mål. Men innan han gör målet ljuder hesa fredrik. Men enligt canal plus-matchklocka så har inte de 5 sekunderna gått utan någon GLENN har tryckt på knappen, av misstag...!!!

Har för mig det var så.
Kommentera

Fysisk hockey: Att länka funkar också. ;)
Kommentera

Fysisk hockey: Nu är det ju inte så att man trycker manuellt på hesa fredrik knappen. :)
Men det var verkligen olyckligt det som hände...
Kommentera

Det stör mig fortfarande att Pärssinen inte fick någon assist. Det är ju tammefan ett slagskott på bladet.
Kommentera

JBlom: Man kan dock trycka igång hesa fredrik manuellt om man vill...
Kommentera

T T: precis , det är ju han som startar hela anfallet . Agera hockeyförbundet!
Kommentera

Hassan: Självklart men i detta fall så hade ju klockan backats strax innan om jag kommer ihåg rätt men inte hesa fredrik. Nu var ju inte utrustningen tokny i Frölundaborg heller. Men dom springande hamburgarna var väl tydligen viktigare...
Kommentera

JBlom: Hörredu.... det är ju inte förstå året som Göteborg horse show är i stan, så Frölunda borde ju ha uppgraderat systemet. Att komma efteråt och klaga är så lågt.... ta mig fan lågare än Glocalnet. ;P
Kommentera

JBlom: Glenn strulade till det helt enkelt precis som Glenn alltid gör.
Kommentera

Maggan: inte lägre då ;-)? hihi =)
Kommentera

T T: Okej bra , men då har jag en fråga , om vi av någon anledning inte går till semfinal , visst betalas pengarna tillbaks då va?
Kommentera

Maggan: Vem klagar?
Systemet kommer förhoppningsvis uppgraderas nu när hela arenan får sig en rejäl ombyggnad.
Kommentera

Blizzard: Mohaha .... tror att jag retade upp mig lite på "hamburgarna" så till den milda grad att jag inte kan stava. ;))
Kommentera

pettsson:

Att blanda ihop har med åldern att göra..Gubbjäkel..

Hahl Byndy..

Att du inte förstår har med åldern att göra..Gubbjäkel.

Lemmy..
Det var ett jäkla tutande..Gubbjäkel..
Kommentera

Mackelito: Läs en gång till.
Kommentera

Apropå Mackelito så är den här värd en repris:

Jag tror jag kräks, kommer fan inte se på något mer av den här matchen...

Bara massa skit, vill fan inte ha kvar Pyrret och Lehto nästa säsong , jävla fisblåbär som siktar på NHL, har inget där å göra....

Klart som fan att vi inte skulle klara ett slutspel, det är ju bara massa skitspelare i Timrå , glaslirare som egentligen vill spela någon helt annan stans...

Mackelito @ Östersund
Igår kl. 19:41

Hur länge hänger du med i kväll?
Kommentera

gud: Tyyytelityyyyt. Din räka!
Kommentera

T T:

WTF "Igår kl. 19:41" Inte fan såg väl spelet sådär dåligt ut igår Oo Eller titta jag på fel match......
Kommentera

JBlom:
I öststatsbunkern Frölundaborg så är det möjligt.
Kommentera

Idag blir det nog däng. Men man kan ju ha fel.
4-1 till HV.
Kommentera

Hahl Bundy:

Karma = Handling.
Om man gör något gott får man gott tillbaka. I kväll när jag åkte hem stod en bil efter vägen med punka. Snäll som jag är :) vände jag och åkte tillbaka för att erbjuda mina däckbytarkunskaper.

Fem minuter senare åkte jag vidare och damen i nöd kunde åka hem till sig.

Törs man hoppas på att det ev bidrar till en Timråvinst i kväll, jag tror och hoppas på det i alla fall.

Kommentera

Per HApps:I AB:s TV program Power play tror Wennerholm att HV vänder det här. Roger Melin däremot tror att Timrå kommer att gå riktigt långt i år. :)
Kommentera

Per HApps: Då lovar jag att vara snäll heeeeeela kvällen. :)

Gud: Ja, det är väl bara inse att åldern tär.
Kommentera

Hahl Bundy: Nej vi måste vinna ikväll så jag slipper bekymra mig över lördagen! Vinst 5-2=)
Kommentera

Hahl Bundy: jag kan se rubrikerna framför mig nästan. Känns som att dom kommer handla om HVs fiasko snarare än att fokusera positivt och skriva mer om Timrå.
Kommentera

dr-nix: notis: om TIK skulle vinna kvartsfinalen glömde jag påpeka.
Kommentera

Lite andlig uppladdning inför drabbningen i Jerusalem ;-)
Kommentera

dr-nix: Ja men det är ju solklart. Det har dom ju redan börjat med.
Kommentera

Hahl Bundy: Avgör ikväll nu så slipper det infinna sig nerver i Timrågänget! :D HEJA NORRLAND!
Kommentera

MarcusElving: Ja om det berodde på mig så gjorde vi det, men tyvärr kan jag bara se på o kräkas av nervositet några ggr o hyperventilera i en papperspåse.
Kommentera

Ok, Skarin och Ambroo. I kväll får 7-13-62 gärna visa lite magi.
Kommentera

T T: Ikväll kommer HV att göra allt för att störa Timrå så mycket det bara går, skulle inte förvåna mig om fröken Thörnberg fått instruktioner att paja Srtf också och att man kommer att köra över Backe + lite till.
Kommentera

liston: Styf skall det stå såklart
Kommentera

Fysisk hockey: Det kan man göra i kaffeburken eran oxå. ;)
Kommentera

Per HApps: Du var då en jäkel att byta hjul snabbt? 5 minuter - det måste nog vara ett slags rekord - eller var det bara ett sätt att impa på den nödställda damen??
Kan väl inte vara så att du bara talade om för henne hur man gör??? *ASG*
Kommentera

Hahl Bundy: Haha ja! Men med 3 matchbollar borde det faktiskt inte vara några problem att slå ut HV71. Torskar ni ikväll tror jag att ni avgör hemma i elkraftverket sen.

Inte för att späda på nervositeten och prestationsångesten, men vinner HV tre raka nu så börjar man ju fundera. Detta gyllene läge kan väl inte slarvas bort? Hoppas inte det!

Nej för fan, jag tror att ni avgör ikväll.. Annars blir det 4-2 i matcher då ni avgör hemma.
Kommentera

MarcusElving: ingenting är avgjort, det är först till 4 inte 3 som gäller.
Kommentera

dr-nix: Det är först till tolv. ;)
Kommentera

T T: Ganska så svårt målvaktsval. Jag hade i alla fall valt Åke ikväll men förmodligen Backe på lördag.
Nu är frågan: Kan Backe komma upp i Åkerlunds klass? Kan han verkligen det? Det är nog det som krävs om vi ska kunna vinna ikväll.

TäTä: Ja hade inte Challe låtit den trion lira ihop från start ikväll så vet inte jag. Borde dock gjort ett mål till igår vid Hynnings jätteläge på Tenkrats pass. Dom tre men framförallt Pyrr och Pärr måste komma igång på riktigt allvar ikväll. Men allt som varit är historia nu.

Nu är nu och nu är en bra tid.
Kommentera

dr-nix: Oja, såklart det är! Inget annat har jag sagt :)
Kommentera

Grabbarna i randigt är :

PERSSON, Sören

ULRIKSSON, Fredrik
PIHLBLAD, Henrik
Kommentera

Åh fy fan! Nu närmar det sej .....URK!
Men men! Tar vi dom inte ikväll så blir det på lördag på hemmaplan!Något annat finns inte i min värld just nu!
Kommentera

Skarin: har du någonsin sett backe vara så bra som åke var i går?. nix . å anda sidan . kan åke göra 2 såna matcher i rad . tveksamt
Kommentera

TeTe: Det nedre stycket var till dej. Så där kan det gå när man ska busa till det lite ;)
Kommentera

« · 1141137 · »