mikenomad: Jag vet alltid bäst tills jag blir motbevisad. Vilket händer mer än jag vill. Men jag säger som Nyström: Det bjuder jag på, det är oundvikligt att inte ha fel nån gång ibland. :)
dr-nix: haha, när han pratar vanligt när han intervjuar så låter han hyfsat normal ändå... Men när han slinker in i studion för att lägga in kommentarer till inslaget måste han ju mentalt inta nån... Ja... Porrig natt dj på radio typ. Jag är helt förbluffad! Kalle är min idol!!
Snelhest131: Att sätta Bagarn och Bogg som backar måste vara mycket spännande ..för vi har ju sex centrar eller hur..vilka uppspel det skulle kunna bli,samt en tajt mittzon
- Vi tar det här jävla skitlaget för att jag inte kan se hur vi skulle kunna torska mot dem. Och skulle vi mot förmodan åka ut så tar jag konsekvenserna och avgår.
Dream Team: TT´s fel att vi inte håller oss till rätt trådar, han har inte jaga på oss så mycket som han brukar.. Sen inga Roxettelänkar heller! Ryck upp dig!!
Rip Kirby: Jag ber om ursäkt för detta. Tanken var att prova i stängd miljö om kopplingen till Youtube fungerar på ett bra sätt för att kunna bjuda på en liverapport nere i Växjö ikväll innan matchen
Men jag säger som Nyström: Det bjuder jag på, det är oundvikligt att inte ha fel nån gång ibland. :)