1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Kvartsfinal 2010

« · 1247171 · » Till forumet

Sv: Kvartsfinal 2010
T T: Ja, han verkar hur skön som helst Lander. Och det vore nice om Kalle K levererade en matchpuck!
Kommentera

Hyllning av Kalle K och Don't Stop Believin' som favoritlåt. Lander bara växer.

Kommentera

Jag tycker att det är dåligt av Dalan och Rikard att inte ha matchtröja på sig på bortamatch:
Kommentera

LingaN: Kanske lite långsökt koppling men jag rekommenderar följande :D

gfx.aftonbladet-cdn.se/multimedia/dynamic/00895/chris_895915b.jpg
Kommentera

optimalcosmos: Det beror förmodligen på att det är så mycket vanligare med övergångssummor i fotbollen.
Kommentera

miljonmålet för Timrå: Inom fotbollen finns det privata investerare som äger spelare finns det några sådan personer som investerar i Timrå IK. Annars borde man ordna en form av riskkaptitalbolag som investerade i juniorspelare. Sedan borde Timrå IK börsnoteras.
Kommentera

LingaN: Ingen bild men...
Kommentera

Det börjar dra ihop sig inför torsdag.
Har vi några hånbilder med HVtema?
Jag behöver nytt och fräscht avatarmaterial.
Kommentera

T T: Det är viktigt att vara snabb ;)
Kommentera

McCarton: Jag fortsätter att tjata om att det alltid är bättre att länka till källan.

Äh, fuck you Skarin.       

Redigerad kommentar

Kommentera

McCarton: ". HV-läkaren tror dock att Niinimaa kan vara tillbaka till den första kvartsfinalen."

Läs och begrunda
Kommentera

McCarton: Vad är statusen på Laine och Niinimaa? Day to day eller är dom långtidsskadade?
Kommentera

Ward skadad, missar kvarten pga Jämtins crosschecking. Hv har ett antal skador inför drabbningen på torsdag. Janne Niinimaa (knä), Johan Lindström (mjukdelsskada), Teemu Laine (höft), Simon Önerud (knä) och André Petersson (rygg).. Fördel Timrå!
Kommentera

Simmalugnt:

...orelevant information kanske men jag åt häromkvällen en dessert med blåbär...

...dom var väldigt lika varandra... ...såg likadana ut...

...smakade lika gott också... :-)
Kommentera

Lika som bär är de ju inte men en viss likhet kan man se.
Kommentera

liston: Ursäkten är accepterad.
Kommentera

John K:
Står på knän och ber om ursäkt, blev en liten hopblandning där.
Kommentera

liston: Jag har aldrig sagt att dom liknar varandra. Jag har precis som du skrivit att dom inte liknar varandra. Det var Simmalungt som skrev det. Hur har du det med läsförståelsen?
Kommentera

John K:

Tyvärr Joahn K, men dom liknar INTE varandra.

Däremot liknar han lite Fozzie Bear.
Kommentera

John K:

Nehepp, Då är det väl bara jag då. :-(
Kommentera

Simmalugnt: Jag tycker inte att TJ är lik Christer Sjögren. Ta fram en bild på CS och jämför så får du se hur lite lika dom är.
Kommentera

T T:

Har inte tänkt på det tidigare men det där inslaget fick mig att tänka på en "lika som bär"

Är inte TJ jävligt lik Christer Sjögren?
Kommentera

HillBiliRedNeck: Hon har en "Bulla" i ugnen, så.... ;-)
Kommentera

Kerstin_k: jag tycker du gott kan hedra legenden Bo Bulla ,,det gick inte fort på isen..men en jävla klubbteknik "Bulla" blir bra :-) grattis i förskott allafall,
jag en son som i andra namn heter Eje
Kommentera

Hahl Bundy: Hv räknar väl som typ hela sverige kallt med att de vinner med 4-0, 4-1 i matcher, blir det dock in i match 6-7 tror jag han är tillbaka.
Kommentera

Dream Team: Varför inte Lello?;-)
Kommentera

Kerstin_k: Farsa inom kort? Grattis i förskott då.. ;)

Vi blev föräldrar mitt under den sjätte kvartsfinalen ifjol. Vår pojke fick heta Henrik. Faktiskt helt utan hockeyanknytningar.. ;)

Kommentera

Läskigt att både Nyström på expressen och Petterson på hockeysverige.se tror på Timrå. Känns ju fel att det inte blir exakt hela världen mot Timrå.

Hoppas att dom får rätt.
Kommentera

HillBiliRedNeck: Om ungen kommer exakt samtidigt som Pääjärvi avgör i sudden på torsdag ska jag döpa den till Pääjärvi i andranamn oavsett vilket kön det är! :)
Kommentera

Den, av mig, högst ansedde hockeyjournalisten i Sverige, Robert Pettersson tror att vi tar den här matchserien med 4-2. Intressanngt...
Kommentera

dr-nix: Jo, egentligen så. Timråsupporterns ABC. Egentligen så ska det ju absolut inte behövas. Jag vill så gärna tro att "eliten" samlas här på denna sida, vi som samlas här i denna gästbok borde ha koll på grejorna. Har man ett så pass stort intresse för TIK att man tar sig tid att registrera sig på ett internetforum så tycker jag att man samtidigt borde kunna grunderna av ren automatik.

Men absolut, det skulle ju inte skada.

Kommentera

Knylan: vi borde ha en liten sektion på denna sida med länkar till sidor som alla borde känna till.

T.ex. länkar till de lokala blaskorna, tvmatchen, stats.swehockey.se osv.

Kommentera

dr-nix: Tackar! Kanonsida :)
Kommentera

PEAP: Jag håller stenhårt på er i kvarten, dels för att jag inte kan stå ut med HV och dels för att ni har Sveriges 2:a bästa målvakt Lindbäck...
Kommentera

dr-nix: Precis, och om det nu mot all förmodan finns en enda sportintresserad människa där ute som fortfarande inte känner till den sidan så har dom sin chans nu.
Kommentera

Forward: tvmatchen är en bra sida att gå till om du undrar över vilken match som går på vilken kanal.
Kommentera

Forward:

På lördag går DIF-BIF på kanal 5 kl 16.00.
LHC-VF på Canal + kl 18.30.

Resterande går väl på PPV.

Redigerad kommentar

Kommentera

AM: suck...om vi säger såhär då: Vilka matcher kan en vanlig normal människa se, dvs. för dom som inte kan beställa matcherna från PPV.

Redigerad kommentar

Kommentera

Forward: Alla matcher.
Kommentera

Såg att Timrås match sändes på kanal9 på torsdag. Någon som vet vilka matcher som sänds på tv:n på lördag?
Kommentera

Kerstin_k: Ett dröm scenario för dej vore bli farsa på torsdag och fira det med en fet cigarr tillsammans med en Timrå seger...sen döper du ungen till Bulla
:-)
Kommentera

Lance Ward har spelat klart för säsongen eftersom han missar Kvartsfinalserien.
Tråkigt, Not!
Kommentera

Dagbladet:

NU SKA TIMRÅ TA REVANSCH

HV 71 har slagit ut Timrå IK i två raka slutspel - nu möts de igen

"JAG ÄR LESS PÅ ATT FÖRLORA MOT HV 71"

Anton Axelsson vill besegra serieettan

HV 71 har skickat ut Anton Axelssons Timrå från SM-slutspelet två år i rad.
Ännu en gång valde Jönköpingslaget medelpadingarna till sina motståndare.
- Jag är ganska less på att förlora mot dem, och i fjol kunde det ha gått hur som helst. Jag är fortfarande bitter över det, säger Timråforwarden.
DJ Hemp
Kommentera

Ingen Nylander på torsdag heller.
Kommentera

El Maco: Lyssna en gång till!
Alla hör inte allt, men det gör jag!
Delta Rhytm Boys sjunger "Susililull och susilo" med tydliga slutbokstäver! Skäm inte ut dej nu!
Kommentera

« · 1247171 · »