Redigerad kommentar
Jag är lite orolig för att man kan göra rent hus fram till guldet. Endast sex hemmamatcher är inte optimalt vare sig ekonomiskt eller för fansen.
3x4-2 vore idealet.
Redigerad kommentar
T T: Hmm ja kanske. Men nyckeln i en lina med Pärssinen-Piros-Svensson är att Piros lyckas få igång diselmotorn på Pärssinen och få honom att proucera mål. Lyckas han med det kan det bli en giftig lina.
Edit: Det är är ett alternativ
Sonnenberg-Corso-Piros
MPS-Lander-Meunier
Hynning-Gabbe-Svensson
Pärssinen-Nylander-Axelsson
Redigerad kommentar
Kattgubben: kanske man ska splittra hynning-Gabbe-Svensson linan och skapa en ny andra kedja med Hynning-Gabbe-Piros. Den tror jag själv på.
Kanske något i denna stilen:
Sonnenberg-Corso-Pärssinen (alt. byt plats på Pärssinen & Meunier)
Hynning-Gabbe-Piros
MPS-Lander-Meunier
Axelsson-Nylander-Svensson
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Kattgubben: det var lite det jag tänkte, Hynning funkade ju bra tillsammans med Bartecko som iof är en bättre spelare än Piros men bägge kan slå bra passningar som kan ge bra lägen. Skulle Hynning inte få igång målskyttet kan man alltid låta Piros bli avslutaren då han verkar kunna den biten också.
T T: iof men han kommer väl tillbaka snart förhoppningsvis och jag tror nog att han ska klara av att gnugga på i en fjärdekedja.
Om inte får man väl göra en fjärde med Axelsson-Starkov-Svensson men den skulle nog inte få mycket speltid misstänker jag.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar