1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590834 inlägg · 6217 ämnen

Kvartsfinal 2010

« · 1252247 · » Till forumet

Sv: Kvartsfinal 2010
lincoln: Oh yeah!!!
Kommentera

symboliskt för timrå detta år. Vet inte hur man skickar ut pucken ordenligt ur zon
Kommentera

MB: bajskorv
Kommentera

Alldeles för dåligt. Inte första gången i matchen som vi skänker bort pucken vid egen blå när den bara ska ut. Jävla slarv hela tiden.
Kommentera

ska det hända nåt till nästa år så måste linkan o johansson väck och in men nån med hjärta för klubben i stället
Kommentera

Fan vad vi slarvar. Blir så jävla förbannad när jag ser sån här slapphet i aktionerna. Vakna för helvete!
Kommentera

Jag blir så jävla less på att vi så ofta är så tungt skadedrabbade på centersidan i slutspelen.
Kommentera

Raggaren Putte: ja va ska man säga. Björn svensson m.fl vågar ju inte ta en tackling utan skickar pucken vidare o hoppas på det bästa så fort nån blå klädd kommer i närheten
Kommentera

Snyggt Laine hänger på Granath men vi får utvisning, sen händer de ju fortfarande fan inge för Timrå, ingen proppar ingen skjuter :S
Kommentera

danne80: Jag hade förväntat mig att vi skulle komma ut och i alla fall försöka att köra. Och så spelar vi som några jävla primadonnor utan glöd. Vill vi vinna idag?

Sedan kan man inte direkt beskylla domarparet för att ha lagt nivån högt för utvisningar.
Kommentera

danne80: dom 2 affärsmännen sitter nog fast några år till ska du se..fy fan...sen kan fys tränaren fara åt H_lvete oxå
Kommentera

HillBiliRedNeck: ja den jäveln glömde jag.
Kommentera

danne80: Moe måste tro att han är nån gud
Kommentera

Moe kommer garanterat snart att kosta oss ett mål i baken om han fortsätter så här.
Kommentera

Helt sinnessjukt. Det är 13-1 i skott och 14-1 i tekningar. Hemskt.
Kommentera

Rooster23: Japp, vi är utspelade...
Kommentera

Rooster23: Har Timrå komit ut från omklädningsrummet och bara Lindbäck där ute???
Kommentera

Kattgubben: Karlsson borde fan sätta in en riktig tackling (ett bra tips är davidssons vänstra höft)
Kommentera

Rooster23: HELT SINNESSJUKT!
Kommentera

haha.. vilket mysigt mål.. härligt orättvist
Kommentera

danne80: 1-1 trevligt.. men känns inte bra ändå.
Kommentera

danne80: Nyllet!!!
Kommentera

Hahah! Vad rättvist. Vår sämsta period på flera månader och vi har 1-1 borta mot HV. Ja, hockey är fan konstigt.
Kommentera

Raggaren Putte: Vilken konstig känsla det är. De verkar inte kämpa och blir knappt glada åt målet...

Vafan har vi bokat banketten på Oskar till imorgon eller vad är det frågan om???????????????????????????????
Kommentera

Raggaren Putte: vi ligger för långt ifrån deras backar i egen zon. Hv spelar hem pucken därefter fullt med folk framför och en lös puck in. spela box 2-2-1 med en som som pressar på puckförande sida
Kommentera

Känner mig fortfarande otroligt besviken på inställningen. T ex att förlora tekningarna med runt 15-1 säger en del om tändningen. Vi gör inte jobbet som krävs för tillfället.

Nu är vi genom enorm tur fortfarande kvar i matchen. Men om vi inte börjar visa lite vilja, hjärta och jävlar anamma direkt nu i andra är det ändå bara en tidsfråga innan det är kört. Hoppas att Challe gör sitt jobb nu och kör hårtorken på högsta effekt nu i pausen.
Kommentera

Raggaren Putte: Mest oroväckande att vi ser ut som bakfulla rullstolsbundna kärringar i skridskoåkningen. HV är före på allt och alla puckar.

Måste ju finnas nån speedväxel att lägga in. Eller har vi inte bättre kondis än såhär!

Det är för fan slutspel
Kommentera

danne80: Har du någon fakta bakom det du säger? Eller bara skitsnack som vanligt när det gäller kritiken mot någon i föreningen?
Kommentera

lincoln:
varför har man gått ifrån ett vinnade koncept i PP,
helt andra gubbar som spelar.
Kommentera

lincoln: Även om vi vore helt slutkörda fysiskt borde vi orka spela hockey första 10 minuterna kan man ju tycka.

Sedan borde Moe bänkas. Har inget emot honom personligen men han är inte i fas för att spela slutspel just nu.
Kommentera

Har Styf helt glömt bort det där med "start & stopp"??

Kommentera

Per HApps: Har han nånsin varit en "start & stopp"-kille?

Nu har vi dessutom äntligen börjat spela hockey i matchen. Ös på nu utav helvete så tar vi detta.
Kommentera

Raggaren Putte:
Var detta en shysst tackling??
Kommentera

Raggaren Putte: Snart inga spelare kvar....
Kommentera

Fan! Sonny ser helt borta ut.

Tycker inte tacklingen är helt 100, så han böjer sig ner när han tacklar väldigt mycket. Clipping!
Kommentera

KniveN: om du menar linkan så är hela jävla säsongen ett fakta på hans inkompetens o ständigt avvakta så fort det gäller nåt
Kommentera

ingen dålig tackling
Kommentera

Vart är svensk ishockey på väg, vilken jävla mjukisliga asså helt sinnessjukt.
Kommentera

Väldigt underligt domslut....
Kommentera

Det står att han blev utvisad för "Clipping" på hockeyligan.se. Aldrig hört om "Clipping". Vad är det?
Kommentera

Rooster23: inte en aning. aldrig hört talas om det
Kommentera

Meunier imponerar mer o mer tycker jag
Kommentera

danne80: Du måste tackla under knäna för att nå det.
Kommentera

NuMo: kan ha fel men har för mig att Grillfors varit i blåsvädret innan för tacklingar
Kommentera

danne80: Hade inte heller hört talas om det förut, men det finns sen 2002. Se länk.
Kommentera

Hassan: Typ Kneeing då....
Kommentera

Tycker att det var en utvisning oavsett att jag håller på Timrå. Den där typen av låga tacklingar när man böjer ner överkroppen är helt omöjliga för den som blir tacklad att undkomma. Följande t ex gav två matchers avstängning i NHL:

www.youtube.com/watch?v=6dErZfyEMEM

Tycker inte att den är så mycket mer regelvidrig än dagens tackling. Han böjer sig något djupare bara.
Kommentera

Rooster23: typ... men som jag förstår det ska det vara med tackling med höften under knät på motståndaren....

MEN SATAN!
Kommentera

Nu kvitterar vi aldrig.
Kommentera

Hassan:

God Natt, Utspelningen är total.

Hur fan ska vi vända detta.

Nu lägger vi ner och tar guldet nästa år istället!
Kommentera

« · 1252247 · »