The great one: Minns Timrå för snart är det inget kvar.. började med Nubben o Kenta johansson behandlades som skit. Timrå stämpel som trivsel klubb är död
The great one: Han var ju så dålig Oscar, levererade inte........måste vara ett jävla långfinger till Linkan, dög inte i TIK men i seriens bästa lag, säger bara SUCK!!!!!
Så jävla synd att just Sebbe åker på den där, vår bästa back spelmässigt utan snack.....spelarna försvinner på löpande band o orken verkar inte finnas där hos nån, okar vi nå mer ?!
liston: Det som hände Ledin var inte medvetet för fem öre , Styf råkar ramla precis på Ledins knä . Att tönt...Thörnberg gör så här är ju ingen skräll direkt .
Han lär väl dessvärre inte få en enda minuts utvisning heller . Det var ju 'otur'
Dream Team: Allvarligt skadad enligt C+ sport1 kanalen... Pinsamt beteende av Thörnberg att tackla så hårt i ryggen. Men det blir säkert inte ens utvisning...
Fan - På Canal Plus säger de att det är en mycket allvarlig skada. Hoppas hoppas hoppas att det går bra för killen. Tappade helt lusten att se nått mer av den är matchen. Skit nu för fan i vem som gjort vad och håll tummarna att det går bra för Sebastian Eriksson.
Om ni åker ut ikväll, vilket jag verkligen inte hoppas, så göt norrlandshockeyn en tjänst och plocka Thörnberg. Han måste ju vara den fegaste j-veln i Elitserien.
The Palm: Tyckte det såg ut som det bara. Arm eller axel. Jag har inte sagt att det var det. Nog kan det vara huvudet. Man kan bara hoppas på det bästa.
Dream Team: Jag tycker det är väldigt intressant att spekulera i hur det hade sett ut om Petrasek, Davidsson eller någon annan nyckelspelare i HV71 hade åkt på den smällen.
Alternativt om domarna som är i Linköping just nu hade vart i Jönköping istället.
Nog för att Thörnberg är så retarded som man kan bli men jag ser situationen som väldigt olycklig. Såg även att Timråspelarna inte gav sig på Thörnberg.
Dream Team: De kanske skulle ta för alla tacklingar i ryggen så kan man få bort skiten. Problemet är att det är godkänt 70% av tillfällena... Alla tacklingar i rygg när sargen är i närheten ska innebära utvisning...
MB: han dög visst i Timrå men ville ha för mycket i lön. HV71 har naturligtvis mycket mer stålar att röra sig mer och kan ge en sån spelare en högre lönecheck än Timrå kan.
Rip Kirby: Jag ber om ursäkt för detta. Tanken var att prova i stängd miljö om kopplingen till Youtube fungerar på ett bra sätt för att kunna bjuda på en liverapport nere i Växjö ikväll innan matchen