1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590592 inlägg · 6217 ämnen

Kvartsfinal 2010

« · 1252485 · » Till forumet

Sv: Kvartsfinal 2010
KniveN:
Timrå går i år back för tredje året i rad. Ett par år till i Sörberge och vi är i allsvenskan.
Kommentera

Thörnberg och Patrice Cormier. Same shit, different name.
Kommentera

MB: Jätteenkelt! De har råd att betala för rollspelare av Sundhs kaliber. Det har inte vi om vi ska ha några pengar kvar till toppar...
Kommentera

MB: Hur mycket kan du tänka dig att betala för en spelare av Sundhs kaliber?
Kommentera

Per HApps: Vid första anblicken är det ju inte ens utvisning, det Grillfors gör. När man tittar på det igen så ser man ju tydligt att han går mot knäna och ju närmare han kommer desto mer kryper han ihop. Det där är en solklar bentackling, hoppas han får det retroaktivt i nacken senare.

Det Thörnberg gör är vårdslöst och idiotiskt men han har sedan länge tjänat ihop till sin karriärsdödande skada som jag hoppas kommer snart.
Kommentera

lincoln: fy fan..är det så illa?? helvete oxå..undrar om törnberg känner sig häftig nu...han e nog bra skakis den lilla skiten..ingen utv ens på Törnberg..skandal för helvete..
Kommentera

Horace76c:

Vi kan hyra in backen i NY Devils, han vet hur man tacklas så spelare inte kommer tillbaka, minns inte han namn.
Kommentera

Knylan: fick ju iofs lönen nyss... men tror inte den räcker riktigt
Kommentera

Är det tredje året i rad som Thörnberg skadar en Timråspelare i slutspelet?
Kommentera

NuMo: Du som är så duktig på att vara...objektiv. Vad tycker du om Laines diving när han får ett "slag i nacken" av Styf?
Kommentera

HillBiliRedNeck:
HAn fick ingenting
Kommentera

HillBiliRedNeck:
Janne Karlsson sjönk som en sten i mina ögon just nu efter sitt uttalande i pausen.
Såg Inte, bullshit
Kommentera

Fan. Det känns inte alls bra just nu. Förjävla tråkigt att se Sebbe rullas ut sådär.

Redigerad kommentar

Kommentera

Per HApps: Precis, men vissa här tror ju tydligen att Timrå har en massa pengar och inte värvar spelare bara för att dom avvaktar...
Kommentera

liston: Scott Stevens kanske.....tacklade Lindros bort från rinken.
Kommentera

liston:
Janne Karlsson " can go fuck himself"
Kommentera

värva Sean Avery ;)
Kommentera

liston:
Scott Stevens....eller lägg ut en jävla massa pengar på att köpa över Ward för en enda uppgift!!!
Kommentera

KniveN: Pengarna kommer om bonn ladan flyttas
Kommentera

Verkligen bedrövligt av HV ledaren. Riktigt dålig empati.
Kommentera

MB:
Så var det, bra kille att hålla i handen när det åskar.
Kommentera

Olle: Jag är inte direkt objektiv och jag har inte sett det du nämner. Men diving låter ju inte så schysst.
Kommentera

danne80:
urusel kommentar
Kommentera

16 skott på 4 senaste perioderna mot HV71, känns som bensinen är slut...
Kommentera

På webradion säger de att allt har gått emot Timrå ikväll. Ikväll? Vi har fått domarna emot oss hela matchserien(nästan), vår bäste poängplockare skadad och sedan två av våra viktigaste spelare skadade i säsongens viktigaste match.

IKVÄLL?
Kommentera

liston: Eller Marty McSorley.,.. han har ett digert brottsregister
Kommentera

Per HApps: fattar inte hur fan HV kan få hålla på med sitt ful spel år ut och år in...klart det mest oschysstaste laget i ES..slag och fult spel..är väl ingen överaskning att både Ledin Jämtin och Ward törnbeg spelar där...(jämtin spelat ska jag säga) Får sån god lust att snöra på mej grillorna och misshandla Törnberg
Kommentera

En butt-ending i trynet på Thörnberg vore inte mer än rätt

jaha.. ingen utvisning när Piros blir upphakad vid friläget
Kommentera

Straff!!!!!!!!!!!!!!!
Kommentera

INGEN UTVISNING?
Kommentera

liston: svälj stoltheten om du vill se framgång tråkigt men sant
Kommentera

Rooster23: Grovslashing rakt över knät på Piros, asså man blir bara matt.
Kommentera

Hassan: Nä, vi kanske borde starta en insamling. En begränsad spelare med förkärlek för att ta avslut från cirklarna ut i rundeln är precis vad det här laget hade behövt i år och framförallt just nu.

Jag kan säga att jag geniunt hatar Oscar Sundh numera och då inte på grund av att han spelare i HV. Jag kan nästan säga att jag skiter fullkomligt i spelaren och personen Oscar Sundh, jag hatar bara att se namnet "Oscar Sundh" i den här gästboken och i de sammanhang han nämns. För helvete, det finns ju en miljard spelare av hans kaliber.

Kommentera

Kattgubben: undrar hur det skulle se ut ;)
Kommentera

danne80:

och vad har det med om ladan ligger i stan eller där den är nu.

Fortfarande en dålig kommentar.

Därmed har jag kommenterat detta klart
Kommentera

dr-nix:

För mycket i lön? Tacka f-n för det när han har spelat i klubben i 3 säsonger och var våran bästa spelare i slutspelet säsongen innan.

Har vi inte kapital att behålla en spelare med hjärta för klubben så kan vi lägga ner verksamheten.

Som sagt, linkans största misstag.
Kommentera

Kattgubben:
Vem dömer?
Kommentera

danne80: Inte vackert iaf, så mycket kan jag säga ;)
Kommentera

liston: jag med.. lägger fokus på matchen nu
Kommentera

Om HV skulle avgöra före slutet så hoppas jag verkligen att nån nitar Thörnberg så jävla illa så att han inte kan stå på skridskor igen.

Den där jäveln måste nån gång få känna på den enda signal han förhoppningsvis begriper.
Kommentera

liston: Winnerborg och Claesson
Kommentera

Kattgubben: skulle kunna ge bragd guldet till den som delar ut den tacklingen
Kommentera

Kattgubben:

Det var det jag menade att dom token tar inte den utvisningen till Timrås fördel.
Kommentera

danne80:
Jag kan vara med och hjälpa till vid utdelningen.
Kommentera

MB: Pengarna räckte väl inte till en riktig hockeylirare, då fick de plocka avskrapet från en mindre klubb.
Kommentera

Kattgubben: Visst är det jäkligt besynnerligt att ha två småländska (Ljungby,Alvesta) domare i matchen? Speciellt när HV är hemma. De dömer ju inte direkt till Timrås fördel heller...
Kommentera

liston: Winnerborg har en.... eh...... progressiv och alternativ bedömningsnivå...
Kommentera

liston:
Ungefär ALLT??? Typ!
Kommentera

liston: det e fan inte kul o bo här i jesus landet så får hoppas det händer nåt positivt snart
Kommentera

Wayne Gresky: Ja, det är väldigt udda... tänk er rubrikerna om två medelpadingar skulle döma.
Kommentera

« · 1252485 · »