1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK

« · 2173864 · » Till forumet

Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Hassan: Nä, det låter ju galet, men man försöker ju hitta förklaringar såklart
Låst ämne

Smokey: finns inga känslor där ute. Ingen står upp för sina lagkompisar, inte ens när Johansson blir pååkt blir det gruff. Timrå åker runt och rycker på axlarna, så här spelar man inte slutspelshockey. Man är inte mentalt med överhuvudtaget och för dom som säger ”vi skulle valt VIK” kan jag bara säga att VIK har spelat slutspelshockey sedan sekund ett, vi hade haft lika stora problem med dom.
Låst ämne

KulltorpsOlli:

Hans sätt att coacha då? Olofsson ohotad som 2:a center trots noll leverans.
Låst ämne

Smokey: De spelar som krattor pga prestationsångest eller kanske de vill ha en femte avgörande på hemmaplan? Vi får se i tredje om man vågar att spela ut.
Kan Freddan hitta på något? som tex toppa laget.
Låst ämne

Linkovich: Men vad är det för fel på dig? Jag har hört rykten (kan inte säga att det är säkert) men om du ser på dom senaste matcherna så borde ju till och med du förstå att nåt är fel eller? Men fortsätt du/ni att säga att jag är ett troll. Timrå har ångat på hela säsongen men nu i slutspelet är vi inte med alls så vad är din förklaring???
Låst ämne

ska inte kasta IN handduken ännu MEN...
DETTA är riktigt illa
Låst ämne

sargad: bänka dalen in med junioren
Låst ämne

Knappen fanns visst inte alls. Oväntat.
Låst ämne

Matsg: Kom igen nu Timrå IK! Visa vilja för klubben och hjärta!
Låst ämne

roger_sundsvall: Checkar in här efter tredje perioden på tisdag och begär förlåtelse av laget. Det här är URUSELT.
Låst ämne

Vi är Timrå och vi ger aldrig upp! Skärp er nu! En hel period kvar nästan och vi har mycket sparkapital!
Låst ämne

Hassan: Jo fast alla har börjat leta fel. Det som är problemet är att laget och tränarna förväntat sig att spela ut AIK. De stuvar om kedjor helt i onödan när allt inte går vår väg. Flera anfallare är missnöjda med sin egen prestation osv. Detta när vi har 2-1 i matcher och drömläge. Helt fel inställning. Jag skiter i folks individuella prestationer så länge vi vinner matcher.
Låst ämne

The great one: vi skulle ha öppnat plånboken och köpt en forward när vi hade chansen. Så här i efterhand hade det nog betalat sig bättre än PW på backen. Som du säger, när vi har svaga forwards och noll konkurrens i laget så brinner det inte i ögonen på timråspelarna.
Låst ämne

Matsg: Nä, jag tror Freddan har tappat omklädningsrummet. Och förmodligen är Freddan klar för en roll i Modo också..
Tror all positiv glans över laget stigit dem åt huvet.
När man inte krigar för klubbhjärtat, som varit Timrås signum. Då är det illa...
Är många klar för andra klubbar?
Inte vet jag...
Låst ämne

Labban: Det beror väl på individuella prestationer när vi ligger under? Och förra segern var knappast kassaskåpssäker?
Låst ämne

Eugen Sandberg: vart finns sparkapitalet? Jag ser bara hängskallar i Timrå.
Låst ämne

Matsg: Jag pendlar mellan att tro det är prestationsångest eller helt enkelt man har blivit för van att vinna så man tror det ” löser sig, vi vet vad vi kan ” man sa ju att efter första förlusten att ” vi skall inte analysera detta då noga utan bara gnugga på ”
Låst ämne

9386: Mer eller nindre varje spelare spelar under sin nivå ikväll.
Låst ämne

bar mofftak: Några spelare var ju värvade för att de visste vad som behövdes för att ta steget upp, vart är de spelarna idag. Det har sagts hela säsongen att de kommer bli viktiga och steppar upp när det blir slutspel.
Låst ämne

Eugen Sandberg: Spanien tar ledningen på stopptid också, godnatt. 😤
Låst ämne

Eugen Sandberg: Just nu ser de mer ut som ”Vi är Timrå, och vi går aldrig upp.”
Låst ämne

När ska ” Fågelholken ” gå ner på folk!!??
Låst ämne

"Det gäller för Freddan att hitta dom spelarna som är heta för dagen."

Det tar fan inte lång tid. Alla är ju iskalla. Skickar man Timrås A-lag till Nigeria så börjar det snöa.
Låst ämne

She: Om 16 minuter kommer vi vara i samma läge som vi var inför match 7 mot Oskarshamn när ALLA skrek ”Bänka Svedberg!!” Det gjorde inte Freddan och vi åkte ur. Den här gången har han chansen att peta in en junior i truppen som kanske är den enda som brinner för det tillräckligt mycket just nu. Det ska bli spännande att se om han vågar.
Låst ämne

nobbe333: vad menar du att det är för fel på mig?

jag säger inte att du är ett troll. Du har väl lika mycket rätt som jag att diskutera.

Jag hörde i kön på Domus att Freddan gjorde pissbomben på dahlen så han blev långsur. Därför vi spelar dåligt

På riktigt tror jag att det beror på pretationsångest och formsvacka
Låst ämne

9386: precis, det ser så löjligt enkelt ut för ett lag med flyt...nä orkar snart inte bry mig...känner mig otroligt besviken på att man går i AIK fällan och viker ner sig..
Låst ämne

9386: Nu måste vi sätta den i PP då blir det nerv!
Låst ämne

297: Ja speciellt när plånboken var full av suprtrarnas surt förvärvade pengar. Vad går dom till kan man undra?
Låst ämne

Just nu sitter C-More kommentatorn och ger råd i hur Timråbåset borde agera. Ja, ja... Bra att någon engagerar sig i att försöka ändra matchbilden;)
Låst ämne

KulltorpsOlli: När Olofsson tillåts glida en halv säsong utan att något händer så tappar man ett lag. När Lodin börjar göra mål så blir han flyttad till den ickepresterande 1:a linen istället för att hans line får blir ny 1:a line. Då signalerar man att det bara är 1:a linan som behöver göra mål.
Låst ämne

Simmalugnt: det enda som är riktigt uselt är ”too many players”. Det ska inte behöva hända i ett slutspel känner jag.

Sen kommer förstakedjan om vi bara lyckas grisa oss till en vinst till.
Låst ämne

Nisse1: billig utvisning. Känns som kompensation från förra matchen?
Låst ämne

Labban: Billig utvisning. Nu eller aldrig.
Låst ämne

Dallas skut plockgodis i magen!!
Låst ämne

Smokey: Nej. Det beror på en dålig laginsats. När man börjar leta individuella problem när det inte behövs är man illa ute. Typ alla som "brukar" levererar som nu blir griniga. Vi hade 2-1 i matcher. Hade räckt vinna även denna match med 1-0. Tyvärr ska vi stuva om och få det att "lossna". Vakna, AIK har steppat upp, inget kommer lossna utan det är fight i 60 min som räknas.
Låst ämne

SMÅLAND: bänka dalen
Låst ämne

SMÅLAND: Totalt jävla ofarligt, känns som han vill ha bättre skottstatistik bara.
Låst ämne

Woody Jokinen: Och så avslut rakt i magen. Har hela laget blivit Emil?
Låst ämne

ojojoj vad sk-tnödigt det är, bara man anar en svart i närheten slår man iväg pucken på måfå...
Låst ämne

Hardegård skottläge i andraläget, åker ifrån målet och tappar nästan pucken på blålinjen - nu slår jag av innan jag får hjärtsvikt
Låst ämne

Synct: AIK å sin sida för ju exakt allt rätt också. Varje beslut som tar är precis exakt det bästa som går att tas. Medan Timrå...ja, det är ju en helt annan historia.
Låst ämne

3-2
äntligen
Låst ämne

Kerstin_k: Jooooooooonnnnte!!!!!!!!
Låst ämne

JonteD: Låt det lossna för honom nu!
Låst ämne

erathoo: Men som Nubben sa.....Går vi inte upp i år så går vi upp nästa år eller nästa år eller nästa år.
Låst ämne

8437: Hardegård spelar flest minuter av alla i Timrå, jag tycker han ska nöta bänk. Så jävla nonchalant i varenda situation.

Såja Dahlén! Kom igen nu för helvete.
Låst ämne

3-2 iaf, blir det match ändå?
Låst ämne

Smokey: Hahahah reagerade på det med. Synd att han inte når ner till Freddan bara..
Låst ämne

bar mofftak: Där blev hans utrustning 10kg lättare iaf.
Låst ämne

Skillnaden kämpainsats mellan lagen är helt makalös....nu blev det lite hopp iallafall
Låst ämne

« · 2173864 · »