Ambroo: Ja, hemsidan har tydligen tagit siesta. Nej, jag söker febrilt efter någon sida där man ev. kan följa matchen. Jag är dock inte typen som ger upp utan jag slösurfar vidare.. ;-)
Dream Team: Vilodag hit o vilodag dit.Har man rapporterat ifrån dom andra 2matcherna då är man faanimig skyldig att rapportera från sista matchen och.Annars är det jääääääävligt dåligt.
Ambroo: Följande "forum", eller vad jag ska kalla det verkar ha någon form av liveuppdatering på matchen. Timrå hade, enligt detta forum, ledningen med 1-0 efter första perioden. Nu när andra har börjat så har vi 1-1.
htikare: Ja vi får hoppas det.Jag var i hamburg i förra veckan och pratade jag med en tysk hockeysupporter enl han så är mannheim ett av lagen som kan vinna tyska ligan nästa säsong.
Dream Team: Tråkigt med alla dessa skador m.m, inte blir det roligare i SCA cupen då 4 spelare är borta, verkar vara svårt att få spela i hop ett lag innan ES premiären.
kungsbacka: Problem och problem... Skador får man alltid räkna med och en förlust eller två är inte heller nåt att hänga läpp för utan det kan snarare vara nyttigt. Gläds istället med att en sån som Pärssinen börjat producera. 4 poäng (2+2) från hans sida har det blivit på 3 matcher om jag räknat rätt...
bar mofftak: Sjukt egentligen; det gnälls ganska friskt om Timrås spel under matcherna här inne (ingen nämnd, ingen glömd). Forechecken klickar inte, passningsspelet är bedrövligt, defensiven obefintlig och slarvigt, anfallsspelet är trubbigt.