Tar upp ett ämne som det snackades om för ett ganska långt tag sen nämligen tips på låtar man kan spela på hockey.
Jag har ett tips här med Lasse Berghagen - Sträck ut en hand. Den kan man spela om nån i motståndare är odygdig mot en i hemmalaget och man vill att domarn ska sträcka handen upp i luften men zebran inte gör det. Sen att låten är härlig gör ju inte saken sämre.
Helloween - Eagle fly free är en riktig kanon låt att spela i ladan. Den tycker jag passar till det mesta!!!
En låt jag skulle få ett gott skratt till vore om det spelades Videokids - Woodpecker from space, tycker supporterklubben skulle ha en egen gammal låt som man bara funderar på varför???
Allvarligt så borde man köra några låtar innan match som värmer upp publiken, då tänker jag främst på sittplats. O kankse nån volymtest eller nåt som smalare än Tord brukar ha i Jopstältet på gatufesten så man får med sig hela publiken vore kul.
Friskan; Kommer? nej nu tänkte jag lite fel, va?.. typ Freud. Apropå sånt: Hönan ligger nöjt i sängen med ett fånigt leende. Ägget säger något missnöjt:"jag antar att det var svaret på den eviga frågan". Låtval: Ska det va nå't med Eagles kanske eller nå't rockigare typ Long Tall Sally? Timrå IK är musiken vi är bandet. Nu ska det inte bli råttdans på bordet. Kläm till gnaget.
En jävligt bra låt är ju King of the sky med Helloween den skulle passa asbra. Och om mna ska spela nåt när Djurgården kommer och hälsar på igen så skulle det väl vara Vi ska gå på zoo med Mora Träsk eller Karl Olsson hade en bonnagård.
Timrå upp i toppen Glimmar, Resten under skiten simmar.
Jag har ett tips här med Lasse Berghagen - Sträck ut en hand.
Den kan man spela om nån i motståndare är odygdig mot en i hemmalaget och man vill att domarn ska sträcka handen upp i luften men zebran inte gör det. Sen att låten är härlig gör ju inte saken sämre.