1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590623 inlägg · 6217 ämnen

Leksand - Timrå IK 2006-08-18

« · 739209 · » Till forumet

Sv: Leksand - Timrå IK 2006-08-18
RTS: Jaha!
Kommentera

RTS: skämtar du nu? ja lite!
Kommentera

Kevin O Shea: Kom in i Matchen sune??
Jag förstår Timo, bara uppsynen av midervärdighetskomplexet Hedlund får vilken hockeyspelare som helst att crosschecka
Kommentera

mattias - 74: Ja självklart är Pärssinen en mycket skicklig och duktig hockey spelare. Men att köra en crosschecking i nacken på en spelare hör absolut inte hemma på en hockey arena. Spelar ingen roll vem som gör det samma fel.
Kommentera

Cyklob: Ohhh...nu darrar moodooiterna också! *L*
Kommentera

Cyklob:

tycker jag också! men men vi vet ju alla att Pärssinen kan spela hockdy också !!
Kommentera

Sune: Det spelar väll inte någon roll vad Hedlund sa till Pärssinen. En Crosschecking i nacken är väll snarare fegt och hör absolut inte hemma på en hockey arena?. Hade väll i sådana fall varit bättre att han kastat handskarna och gjorde upp på det sättet.
Kommentera

Sune: Läskunnig?
Nej, jag är dyslektiker...
Kommentera

Sune: Det är svårt att försvara en crosschecking i nacken men att han hånar Leksandsklacken det gillar vi.

Sedan så är det ganska kul att det är de yngre som visar att de ska ha en plats i laget så här års. Vad Hahl, Pärssinen och company sysslar med nu är ju bara lite uppvärmning. Onödigt att gå för fullt och riskera skador.
Kommentera

Kevin O Shea:

Ja jag sa ju det...det var inte vidare smart gjort! Dock så förtjänade han det säkert! Läskunnig?
Kommentera

Johan J:

Lundström gav masken en liten pungspark på supporterpuben innan matchen när han sa följande, jag tror inte på att förnya laget med 15 spelare varje säsong utan Leksand måste ha ett lånsiktigt mål och låta vissa yngre spelare få ta mer ansavr och utvecklasoch ge dom chansen!
Kommentera

Sune: Kom in i matchen, Sune.
Även om Matterazzi hade sagt att han styckat Zidanes barn och ätit upp dom till frukost - så skulle han bara skrattat Matterazzi i ansiktet.
Bara en idiot skallar en motståndare i en VM-final (och i vilken annan match som helst också förresten!)
Kommentera

Sune: Till Leksands försvar måste jag säga att nye sportchefen verkar sund. Masken har lämnat rodret och det var på tiden.
Kommentera

mikenomad: Appropå precis ingenting...hade jag varit kvar här med mitt andra nick hade jag ikväll nått legendstatus..
Kommentera

mattias - 74:

Nej med tanke på ställningen i matchen så var det ju inte så smart precis. Dock så är jag kanske så övertygad om att Matterazzi förtjänade den. Dum kan du vara själv förresten....fast du är ju Leksing så..
Kommentera

Sune:

Försvarar du Zidanes Skalle?? Du är inte lite dum du inte!!
Kommentera

mattias - 74:

Vad det än var så förtjänade nog Hedlund en törn. Samma sak angående Zidanes skalle. Börjar man provocera så får man som sagt vara beredd på konsekvenserna...
Kommentera

Portello: Japp! Nu är jag nöjd. :-)
Kommentera

mikenomad: Ok, kan väl darra lite för din skull då. *darrar* Nöjd? ;)
Kommentera

Sune:

Hockey är ingen jävla lek det är en sport för riktiga män och så skall man ta det som en man också och inte hålla på och vara ute efter för att skada motståndarna!!!
Kommentera

mattias - 74:
Håller mé men det kan ibland vara svårt när pulsen närmar sig 180....
Kommentera

Portello: Självklart inte...så här på fredagskvällen är jag väl inte helt allvarlig. Onödigt farliga tilltag är aldrig ok. Trodde inte att du darrade nämvärt heller....fast du borde...;-)
Kommentera

mattias - 74:

Kommer man med såna kommentarer så javisst...då får man vara beredd på konsekvenserna också. Är man med i leken så får man leken tåla..
Kommentera

mikenomad: Japp, jag darrar jättemycket.Tycker det bara är löjligt att försvara en cross-cheking i nacken.Sånt är aldrig ok.
Kommentera

Sune:

Dock kanske det går bättre nu när man bytt ut inavlet i styrelsen...

Detta har du rätt i!!
Kommentera

Sune:

nej men om hedlund sa nånting skall man reagera med en cross checking i nacken då?? Hur mågar gånger har inte Hedstöm sagt Fitta till massa motståndare, Borde han få knäskålen avslagen då menar du??
Kommentera

mattias - 74:

Är så nykter man kan vara...säger bara vad jag tycker om Leksand...nämligen ett luftslott med dålig organisation som hör hemma i allsvenskan. Dock kanske det går bättre nu när man bytt ut inavlet i styrelsen...
Kommentera

mattias - 74: Nykter eller inte...vad gäller Pärssinens inställning har han rätt. Nu börjar tom Luläfansen darra märker jag...
Kommentera

Sune: Nä...kraftig överdrift det där om att Leksand är så oootroligt populära. Ett j-a lyckat pr-trick.
Kommentera

Portello:

Man får det man förtjänar...tror inte Hedlund var helt oskyldig...
Kommentera

Portello:

Precis, Sune är ju som sagt inte helt nykter!!
Kommentera

mattias - 74:

...snarare att dom är lurade..
Kommentera

Sune: Nu hoppas jag att du skämtar.Tror inte du skulle ha den inställningen om någon skulle cross-cheka Hedström eller någon annan Tikare.
Kommentera

Sune:

tyder ju bara på att folket gillar leksand då eller ???
Kommentera

mattias - 74:

Nä men jag är övertygad om att Timrå inte hade propagerat för sitt återtåg som Leksand brukar göra i t.ex. media etc. Börjar som sagt bli lite uttjatat...
Kommentera

mattias - 74: Sicken tur att vi inte spelar i allsvenskan då. Så vi kan vara slängda i käften...
Kommentera

Sune:

Ni borde ju veta hur det är att spela i Allsvenskan också eller ??? hade du varit lika släng i kkäfrn om ni spelat i Allsvenskan ?? Knappast !!
Kommentera

mikenomad:

Exakt..är väl inge innebandy heller..
Kommentera

mattias - 74:

Ähh...skitsnack! De flesta runt om i Sverige är så himla less på er och era patetiska återtåg. Kom med nått nytt istället...börjar bli lite uttjatat...
Kommentera

mattias - 74: Äh...ta inte så illa upp. Leksingar är inte äckligare än vilken motståndare som helst! Men alla som inte är tikare är mer eller mindre äckliga ju.
Kommentera

Sune:

Äckliga leksingar ?? Tycker de flesta timråiter jag mötte i Ejendals idag sa nåt helt annat jag !!
Kommentera

Sune: Precis! Mer sånt....en elak, grinig jävel redan i träningsmatcherna. Det ser bra ut...
Kommentera

Kerstin_k:

Ähh...det är aldrig fel med lite krosscheckingar...speciellt inte mot äckliga leksingar. En slashing skulle inte vara helt fel heller. Bra där Pärssinen!
Kommentera

mattias - 74: En målvakt är aldrig bättre än sina backar.
(Eller hjälpen han får av sitt försvar)
Kommentera

Kerstin_k:

nej det är det inte men jag ville ju att Backlund skulle få kapitulera också :)
Kommentera

mattias - 74: Okej. Kan ju vara svårt att se allt som händer på planen från läktaren. Bara att hoppas att det inte är ett återkommande beteende hos den gode Pärssinen. Han är ju värvad för att göra mål - inte fightas! En crosschecking i nacken är inte försvarbart.
Kommentera

Ambroo:

det undrar jag också! Det var dom tendenserna i hans beteende! Lite uppgiven kanske att han gjorde en dålig match, det var iaf känslan jag fick !
Kommentera

Kerstin_k:

jag såg faktiskt inte så mycket av vare sig han eller Hahl på hela matchen men däremot så är den där sundh riktigt bra, men om Pärssinen fått utstå nånting kan jag inte svara på! Kanske några mindre väl valda ord från retstickan hedlund men det förvsrar ju inte en Crosschecking i nacken men som sagt så vet bara dessa 2 herrar vad som orsakde slagsmålet!
Kommentera

mattias - 74: En liten fundering bara... Hur kan man vara "taskig förlorare" när man vinner?
Kommentera

« · 739209 · »