Timrå Icon: Mina störningar sitter tyvärr inte i sändningen.
Jag börjar få en olustig känsla av att det kan gå käpprätt åt helvete i kväll.
Redigerad kommentar
Timrå Icon:
Vi borde ta en bira så ser du att det stämmer , självförtroende är bra ;)
Kattgubben:
Jag har satsat 500 spänn på Timrå-seger (2,90 i odds, rätt bra) för att få lite plåster på såren om LIF förlorar, samt att LIF brukar vinna när jag satsar emot dem. Rätt sjukt beteende det med..
Redigerad kommentar
Timrå Icon: Visst hade det varit önskvärt att Robinson var med ikväll men i hans frånvaro får vi hoppas att någon annan spelare tar klivet fram.
Redigerad kommentar
Hälge:
Lycka till ikväll, må bästa lag vinna. Menar det.
Marcus: det innebär alltså att aftonbladets stream kan tyckas vara bättre ur min synvinkel... där man kan köpa en match och vara glad... joråsåatteeh
jag hoppas verkligen att vi landar i es igen då... det var riktigt jävla svagt av viaplay/viasat
jaja hockeypuls live blogg är fin med!
Henrik Ellemo: Äh vi skall inte ha några jädra tramstrådar. Låt detta vara ett levande forum istället där alla får skriva vad de vill i en hyfsat relaterad tråd.
Smokeys inlägg passar perfekt in tycker iallafall jag
Leksand är inget annat än en otäck sekt! Minns Ni när isen gick sönder? När Spoljansson åkte planlöst runt i sin kurbitsmålade ismaskin timme efter timme medan någon übersjuk inglasad knättofsorkester plågade oss stackars TIK-are genom att gnida sina kroppar under helvetiska läten mot en fiol?
Eller nämn en enda känd film från dessa trakter? (Ledtråd falukorv och pälsmössa typ)
Leksand får till och med Modo att framstå som riktigt light! Och den enda spelare som enligt rykten man har i sitt eget Hall of Fame är väl en darrande Houkko…
Vi får vara glada om hela laget och våra tillresta suppar tar sig hem från bygden i kväll. Mitt tips är dock 2-3 efter full tid och lika glada Masar ändå;)