Redigerad kommentar
El Maco: Klart man får kritisera mig eller Leksand. Det jag efterlyste igår var seriösa källor till att Leksands IF fuskat. Några sådana har jag ännu inte fått. Leksands ekonomi är för övrigt rätt off topic relaterat till trådens namn kan jag tycka.
Olle:
Själv imponeras jag mest av SAIK. De kom med i leken igen hösten 2006, efter typ 16 års frånvaro från elitserien (ungefär som TIK när vi gjorde comeback 2000). Sedan har de kört om oss rejält och redan varit i två raka SM-finaler. Nu är de Sveriges bästa och hetaste lag och lekte bort SM-vinnarna i kvarten hur lätt som helst i fyra raka utklassningssegrar.
Nu vet jag inte riktigt vart jag vill komma förutom att det finns en besvikelse över att Timrå inte nådde längre än vad de gjorde. Under ett par säsonger hade vi mycket väl kunnat nå en final men det blev bara kvartar och semifinaler. Och nu kanske sagan blir all. Det är lite av en loserförening man håller på.
Och ja, jag hade hellre haft Leksand som favoritlag men nu är av geografiska skäl så inte fallet.
Jag förstår inte! han släpper kvitteringen mot Örebro när skytten är långt ifrån och han har fri sikt, klantar in 1-1 på VIK och kunde fan tagit SSK:s mål också, sedan igår släpper han in 3 puckar VÄLDIGT enkelt varav en är säsongens tavla. Man bara gick och väntade på det, han kan göra ok insatser sen kommer en sån här genomklappning.
Men nu stämmer jag verkligen in i kören, då han med sin stolthet som enda anledning säger:
– Det är Bellissimo som står då. Jag har valt honom som etta och därför kommer vi att spela honom, säger Montén.
För att du valt honom alltså. Idiot.mattias - 74:
Saknas det möjligen ett "inte" i ditt senaste inlägg? : )
söder över:
Precis. Jag hade blivit skogstokig om spelarna tackade oss om vi reser land och rike runt för att stötta dom.
Redigerad kommentar
mattias - 74: vi kan ta ursäkterna senare och fokus på ks NU...
självklart skall spelarna vara tacksam mot de som stöttar dem
Snoop:
De skall iaf fan tacka sina tillresta Supportrar. Vilka tror de att de är? Brist på respekt. Det gör alltid Leksand när dom är på resande fot även om dom förlorar eller vinner. Tycker ni fans borde kräva en ursäkt av spelarna.
Redigerad kommentar
Timrå Icon: kan det vara därför som laget hade svårt att visa klacken som reste ner till västerås uppskattning?
hmm...
Timrå Icon:
Jaså, det kände jag fan inte till. vad jag kommer ihåg så tackade iaf Rögle Leksand efter matchen men det kanske är som du säger.
söder över:
Du och jag vet vart vi står nånstans och jag vill absolut inte provocera men allvarligt , är det inte jävligt barnsligt av Timrå och inte tacka efter matchen?
Olle:Liten landsortsklubb...??? Ja för Skellefteå och Luleå är ju verkligen stora metropoler....?! Om de kan vara i toppen, så kan vi. Det är hur man sköter klubben ända ifrån skridskoskolan och upp som inverkar. Alltför för mycket ryggdunkande och "inavel" som tyvärr visar sig nu. Nej rensa upp ordentligt i alla led och antäll folk utifrån och som har kompetensen för uppgiften.