Senast vi mötte Leksand borta hette målskyttarna Jonathan Dahlén och Erik Karlsson. En otrolig seger i ett minst sagt viktigt skede. Men frågan är fan i mig om inte en trea idag skulle smälla högre.
Buuuuuuuu Halloween🐒🤡👹🍹💉💊🎉🎊🐸🎃 Kann vi skrämm Labrååten i Bagerraikväll??? Hemmabaren öppna nu mä Lönnå på Grammofon. ! Ge oss frid å vinn ikväll rabbuslingar!! Vi vill faaan int ha tvåsiffrigt i förlust raden!!! 🤯🤬😡
nectis: Nej har tänkt på just det, inte en huvudsändning. Men då när man noterat det så har man mest tyckt det varit skönt med tanke på hur sett ut på isen. 😅
Smokey: Timeouten är över..im back.. trist nog Smokey ☺️ idag hoppas jag Timrå är beredd att gå på hörntänderna tillbaka hem till Timrå över en seger. Visa nu Röd vita krigare vad vi kan.!!💪
snushane: bara så alla vet dricker jag öl i kväll så om jag skriver något uppkäftig kommentar i kväll så kan vi väll försöka med en rimlig längd på blockaden 😂 oavsätt om vi vinner eller förlorar
Tom Topp: Baserat på vad respektive lag presterat under de sista fem matcherna och förutsatt att båda lag fortsätter att följa samma mönster bör den här matchen sluta ungefär 4-2 till Leksand. Om det inte vore för att Kaskisuo varit ligans bästa målvakt på senare tid och står på 96% över sista fem. Vi behöver få en islossning av stora mått (det KAN vara på gång, effektiviteten är orimligt låg) och Rajaniemi behöver överträffa sina siffror flera gånger om för att detta inte ska gå åt helvete. Gör vi inte det är det nog mer troligt att det blir 5-1 än 4-2.