1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

586125 inlägg · 6217 ämnen

Leksands IF - Timrå IK 2024-10-01

« · 2738746 Till forumet


Leksands IF - Timrå IK 2024-10-01
Värdemätare mot Timrå Blå.
Kommentera

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2024-10-01
Knylan: Fräls oss vinn, sänk bortaspöket!
Kommentera

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2024-10-01
Knylan: Tror på bra chans förutsatt att vi kan upprepa spelet vi hade mot Rögle.
Men det vet vi först efter matchen, bara att hoppas att spelet satt sig.
Kommentera

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2024-10-01
Knylan: Leksand stod för en stark avslutning mot Modo som vad jag förstår inte var särskilt bra trots ledning med 4-0 halvvägs in i matchen. Leksand inte heller bra men självklart stärker en sån poäng laget trots tappad bonuspoäng. Frågan är hur vi kan värdera vår vinst mot Rögle som inte heller är bra just nu. Står Mantas ikväll?
Många frågor och på det stora hela en oviss match. Tippar dock minst poäng till oss
Kommentera

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2024-10-01
mikenomad: vårt nya spelsystem såg då ut att passa perfekt mot Leksand när vi mötte dom i genrepet så det är väl bara köra på och hoppas på succé även denna gång.
Kommentera

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2024-10-01
BlackBay: ja, hög press på deras rätt svajiga backbesättning är nog ett recept för målchanser. I synnerhet om Rindell är på isen. Han verkar ha inlett säsongen på ett mysigt sätt, utifrån ett timråperspektiv. Fortsätt så.

Tror att bitchslapen mot Färrrjsta var nyttig. Nu vet vi hur hårt man i n t e ska gå, i synnerhet mot den typen av motstånd och på bortais. Lyckas man värdera pressen bättre ikväll - thinking caps on! - bör vi ha goda chanser att stressa fram ett gäng målchanser.
Kommentera

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2024-10-01
mikenomad: Tror vi har bra chans att ta säsongens första n3-poängare på bortaplan idag.
Kommentera

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2024-10-01
kulltorp: idag fick jag ett mail från Timrå med följande rubrik "Häng med när vi möter Skellefteå". Vore det inte bättre om laget för engångs skull hänger med när vi möter Skellefteå?

Ikväll tror jag som dig dock, dvs finns goda chanser till att ta våra första poäng på bortaplan. 3-2 Timrå i OT
Kommentera

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2024-10-01
JanneH: Ser såhär på veckan. Leksand borde vi slå. Modo vill vi verkligen slå. Resultat? 0-2 poäng mot dessa. Växjö där emellan, alltid bra ingen bryr sig. Borde bli torsk! Resultat 2-3 poäng!
Tjarå!
Kommentera

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2024-10-01
SebastianH: Leksand Suddenseger , Växjö , kanske 1 pinne med flyt , Modo vinst Veckoslut .... 5-6 poäng
Kommentera

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2024-10-01
Min magkänsla inför kvällen är att de skulle kunna komma en 3 poängare, dom taggade till efter Färjestad så tror de är dags att bibehålla de.
Kommentera

« · 2738746