Hassebo: står fortfarande att 126 är anmälda men de uppdateras snart ja o en till ska räknas in..Och Hasselbo verkar ju ha med några =) Låter bra detta..Kan vi spela gitarr i våran buss :P
Ambroo: Det går inte med automatik. Den uppdateras varteftersom reseansvarig registrerar antalet resande. Dvs. En människa! Som säkert även har andra plikter att uppfylla... Eller kanske bara är skitnödig och inte kan sitta vid datorn hela tiden. ;-) Men nu är jag hemma igen och nu är den uppdaterad!
Fanzin: Får väl "trösta" mig med C+. Fast med Arne o Ankan som kommentatorer känns det faktiskt inte lika kul längre.. rent utav mossigt! Vart har spontaniteten, glädjen och engagemanget tagit vägen? Det luktar ATP-poäng lång väg...
Är det ett resultat av resorna till Brynäs och Karlstad? Alla har fått höra hur kul vi har det och vilka annorlunda saker som händer... Kan det vara det?
Rip Kirby: Jag ber om ursäkt för detta. Tanken var att prova i stängd miljö om kopplingen till Youtube fungerar på ett bra sätt för att kunna bjuda på en liverapport nere i Växjö ikväll innan matchen
kanon. Underbart!!!