Se vad lätt det ät att sprida rykten och skapa kaos i GB!Därmed inte sagt att det är ja eller nej ang. Mr Thomas.Snart vet vi mer.Kanske det är Terry Thomas som var en de roliga i filmen "En ding,ding,ding,ding värld" vilket också ibland är en passande överskrift på vår GB,inte sant!? I dator- resp. ishockeyvärlden dyker det ju också upp "Virus" ibland så se upp! Till 250 kg kan jag meddela,med 100% sanningshalt,att jag åker till Karlstad på måndag för att hämta hem lite gamla hockeyprylar,bl.a en unik tröja,i de trakterna.Skall även se FBK-Linköping då de även hyllar Ulf Sterner med att hissa hans tröja i arenans tak.Passerar Mora två ggr på resan.Lunch?
Gooode: jag skulle säga att några av anledningarna är:
1) vi har en alldeles för dålig gameplan. Vi forecheckar inte alls intensivt, backarna släpper blå, vi bygger anfallsspelet på att dumpa puck. 2) JJ hade en usel kväll. Trist, men sånt ... | #Läs mer ·
I dator- resp. ishockeyvärlden dyker det ju också upp "Virus" ibland så se upp!
Till 250 kg kan jag meddela,med 100% sanningshalt,att jag åker till Karlstad på måndag för att hämta hem lite gamla hockeyprylar,bl.a en unik tröja,i de trakterna.Skall även se FBK-Linköping då de även hyllar Ulf Sterner med att hissa hans tröja i arenans tak.Passerar Mora två ggr på resan.Lunch?