1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590693 inlägg · 6217 ämnen

LHC är dom bästa...

« · 16409 Till forumet

LHC är dom bästa...
Ikväll ska Timrå malas sönder och det kommer att resultera i att LHC lägger sig på den sista slutspelsplatsen... HÄRLIGT!!
Kommentera

Sv: LHC är dom bästa...
Cola ner dig nu, ni har lyckats vinna två matcher och har sett ut som loosers hela tiden. Ni kommer som sist ni var i elitserien att hamna i botten och åka ur, det är bara att inse, allt annat vore ju helt otroligt. Det vore det bästa för hockeyn och att sedan Leksand gick upp, så att vi Timråbor får en rolig supporterresa att åka till. För till Linköping vill man ju inte kosta på att åka till, det finns betydligt roliga saker att göra.
Kommentera

LHC är som ett punkterat cykeldäck,de går att cykla ett tag i början men eftersom luften försvinner ju sladdrigar och pösigare går det efter ett tag är det omöjligt att ta sej framåt.
Kommentera

Lika bra att dom njuter av tabelläget nu.... för inom kort ligger dom där dom hör hemma.... dvs dead last.... inse att ni kommer att göra samma fiasko som ni gjorde sist ni var i elitserien
Kommentera

Snälla låt skitsnacket vara kvar i kattlådan, där hör det hemma

Timrå IK är dom bästa
Kommentera

Håller med Håckla! Så tråkigt att läsa en massa skitsnack. Ser fram emot en riktig hockeyfight ikväll. Jag hoppas verkligen att White Lions skärper till sig och lägger av med tonårsfasonerna. När de lyfter fram LHC så är de en av Sveriges bästa klackar men när de hånar och uppför sig illa så skäms man bara. Men det finns ju rötägg i varje klack...tyvärr!
Till er alla Timrå fans som är på väg ner till LKPG så säger jag välkomna och låt oss hoppas på en spännande hockeyfight. Må bästa lag vinna! Behöver väl knappast påpeka att jag satsar min peng på LHC!......Väl mött
Kommentera

tips: LHC-TIK 2-5

ida kommer målen att komma på borta plan
Kommentera

...och i powerplay hoppas jag...
Kommentera

Tror på en jämn och bra match i kväll.
Men Timrå är nog aningen vassare och tar 3 efterlängtade poäng.
Kommentera

« · 16409