1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

591271 inlägg · 6216 ämnen

LHC sparkar spelare

« · 506399 Till forumet

Sv: LHC sparkar spelare
Den 22-åriga kvinnan har gett begreppet starfucker ett ansikte i Sverige. Självklart är det synd om kvinnan men även hockeyspelarna är offer i den här mediacirkusen. Samtidigt kan jag som Timråsupporter inget annat än glädjas åt att konkurrenten om andraplatsen tappar lagets två bästa spelare efter en skandalnatt på stureplan.

Huselius och Tallinder lägger locket på. Munkavle från LHC för att inte störa samarbetet med sponsorer gissar jag.

Lilja talar ut. Alla heder åt honom trots den omoraliska handling han begått. Han är rakryggad iallafall.
Kommentera

Johan J: På en punkt vill jag dock tacka dessa tre killar och det är att de har manat mig till eftertänksamhet. Vågar man verkligen ta med sig alternativt följa med en kvinna hem eller uppsöka något centralt beläget hotell i den aktuella staden ifråga när risken är överhängande och uppenbar att man i morgondag kan vakna upp som en våldäktsman?

Det vette f-n. Jag kommer nog tänka mig för lite extra i vartfall när jag häller i mig ölen i stadens nattliv.

Det är så man blir mörkrädd. Tänk på det, krogragget som framstår som rena rama kapet där på dansgolvet eller vid bardisken kan vara djävulens dotter som gör ditt livet till en mardröm och ett rent h-e i fortsättningen.

"Dont be a potential rapist, drink your beer with style".
Kommentera

ernie eagle: Äh, du raggar ju så friskt i Café-boken att du inte borde behöva krogragga, och här finns det bara rekorderliga fruntimmer! ;-)
Kommentera

Lumber Jack: Det låter ju åtminstone tryggt, skall ha det i åtanke :-)
Kommentera

ernie eagle: Se bara till att ligga underst och dessutom inte röra dig så ska det nog gå bra att följa med damer hem.
Kommentera

Larionov:

Makalöst bra inlägg. Synd bara att det drog ut på tiden när det gäller de åtgärder som var oundvikliga. Det bästa för alla inblandade samt svensk hockey i allmänhet, är att det blåser över fortast möjligt.

Cred till LHC som får ta ett mycket tufft beslut på den sportsliga biten. Speciellt som de inte finns någon skyldig i juridisk mening. Den moraliska biten har ju du mer än väl redovisat för.

Var inte LHC informerade om det beslut som Christer Englund gick ut med i periodpausen under lördagsmatchen?
Kommentera

Et tu Brute: Nu ser det ut som om deras beslut var utan värde...
Kommentera

Swordster:

Det var som attan, fast det är väl värt en annan tråd.

LHC:s beslut har ändå högt värde. De har satt punkt för något vi kan lägga bakom oss nu och istället koncentrera oss på det som händer på rinkarna.
Kommentera

Moverare:
se'n måste ernie eagle också passa sig för 'resande av farligt vapen',
om han ska vara riktigt på det torra.
Kommentera

vad händer med den tredje manshoran då? Blir inte han avstängd?
Kommentera

Linda87:

Om det är Lilja du menar så har Mora stängt av honom, men med skillnaden att han inte fått sparken....
Kommentera

Linda87:
Tog han betalt också...
Kommentera

« · 506399