Så var vi där igen då. Suck suck och åter suck !!!!!!!
Hur fan kan man döma utvisning på en spelare som står med ansiktet emot sargen och blir tacklad i ryggen. Det var precis detta som hände vid Johan Anderssons utvisning. Han åker mot sargen, LHC-spelaren åker efter, tacklar och faller. Åh det får vi utvisning för... För att Johans klubba råkade hamna mellan benen efter att han fått en tryckare i ryggen. Vafan är det som händer !!!???
saasta: nåt måste ju vara fel,så här många skador ska inte ett lag få år efter år faan man skäms å deras vägnar,faan har dom inget jävlaranamma i sig utan bara är gäng överbetalda bortskämda veklingar.
Per HApps: Det där skrev jag om förra säsongen, speciellt om Pärssinens ryggskott under försäsongen i gymet, sen uppbyggnadsträningen innan hans andra smäll, då ifrågasatte jag fystränaren. Vissa skador kan man inte förebygga men en bra jävla massa.
Är han släkt med någon i ledningen, det är ju för fan tredje säsongen nu med ryggskador och förslitnings trassel.
Långben: Man ser verkligen hur taggade Timrå är på att vinna nu. Alla står upp i båset och bara vill att tiden ska ta slut. KOM IGEN SISTA 50 sekunderna nu!
dr-nix: Mycket imponerad jag också. Bra att dom kliver fram nu. Och självklart ska det behövas 2 HJÄRTATTACKER! Fyyyyy, HÅLL I NU.... AAAAAAAAARGH...OOOH....JAAAAAAAA....JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!