ULF L: Jag kommer i alla fall inte titta på matchen, bortaspöket lever säkert vidare!? Dessutom Styf och Lehtonen borta, nja tar nog tvätten eller någonting istället...
Andersson: Visst, en bra start och utebliven utdelning för LHC så finns ju chansen. Forwards finns ju fortfarande ett helt gäng som kan hota alla försvar i serien. Backe måste dessutom spela nå jävulskt bra.
Klart att man INTE river Skogs kontrakt på tre år som han skrev på. Tror dessutom att Skogs kan höja sig beroende med vem han spelar med. Lotvonen däremot har inget kontrakt nästa säsong och ska bort, BORT! Robin J är jag osäker på, ett ettårs-kontrakt med lägre lön?
ULF L: nu skulle det vara trevligt om grabbarna kunde prestera säsongens hjältematch idag. Gärna något liknande den där berömda matchen mot hv71 förra säsongen som slutade 0-3
ULF L: Yeah... Bra förutsättningar är viktigt inför varje match. Som det känns nu har vi de optimala förutsättningarna för den här matchen. Kan det blir mycket bättre..?
Blizzard: Nej men det är ju riktigt bra läge för EHT-backarna Skogs och RJ att kliva fram och visa varför de hade landslagstatus så sent som ifjol. Såna backar borde ju kunna dominera nångång ibland dem med kan man ju tycka.
jens_88: Jag tycker Skogs defensiv är rent bedrövlig. Han är alldeles för vek. Visst är han bra på skrillorna och kan slå hyfsade pass ibland, men överlag har hans offensiv varit ett stort fiasko. Långt sämre än Kokko någonsin var.
Skarin: Ett skämt? Lehtonen kan väl inte rå för att han är sjuk, lika lite som alla andra Timråspelare som ständigt är skadade kan rå för det (eller?).
Sen hade det inte varit lika jobbigt om backsidan varit bredare inte Nubben hade visat sin grymma fingertoppskänsla och värvat RJ, Lotvonen och Skogs på dyra flerårskontrakt. Än värre blir det när ordförande tydligen sagt på mötetatt man satsat "extra" på backsidan i somras, bland annat på bekostnad av centersidan, hur nu det går ihop sig när man ersatte 4 etablerade backar mot 2 nya...
Snoop: Nån vidare värst bra reklam för sig själv gör han ju inte. Men här och nu så svider det ju nå jävulskt att han inte spelar, för mellan snorlobborna så betyder han ju så mycket när han finns på isen.
Andersson: Nära, men det blir 2-4. Ringde Saidas syster Gudrun förut så jag fick detta bekräftat! =) Målskyttar Timrå : Purjolöken, B Svensson, Styf och Lehtonen
The great one: RV har alltid varit ett löst sammansatt kompisgäng som haft ett gemensamt intresse för läktarkultur. Det finns ingen ingångsrit eller medlemskap, RV existerar bara på läktaren - därav en läktargrupp.