1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590625 inlägg · 6217 ämnen

Lilla SM 2012

« · 1485793 · » Till forumet

Sv: Lilla SM 2012
Simmalugnt:Blekinge verkar vara ett riktigt hockeynäste.
Kommentera

Modano: 3-0 Olofström - Sundsvall
Kommentera

Modano: Kanske håller dom sig kvar som förra gången. Borås elitlicens är inte helt självskriven.
Kommentera

ÖstrandsNisse:

Aldrig spela i Allsvenskan nästa säsong?

Den är ju nästan lika bra som klassikern:

"Ännu är han den första spelare som har lämnat MoDo för NHL"

Kommentera

Bad_Brett:

Storebror Timrå: -Vi kommer se till att vi aldrig kommer att spela i allsvenskan nästa säsong. Aldrig!

Lillebror Sundsvall: -Jasså, åh fan, då skiter vi i det också.
Kommentera

Modano:

"För vi är Sundsvall, ja Sundsvall Fans är vi
Och aldrig, aldrig, aldrig går vi upp!"

Kommentera

Modano:

Det var inte länge sedan det snackades om derbyn mot Sundsvall. Nästa säsong kan Timrå spela i Elitserien och Sundsvall i Division 1. Snacka om att det svänger fort.

Kommentera

bisterfinnen:

Nån som tar tag i det lär bli en rik man. För man lär ju köpa ungefär tre stycken var, för tre är ju mer än två.

Kommentera

2-0 redan till olofström mot katterna luktar derby mot kovland ånge till hösten kanske grindarna sprängs i gärde då.
Kommentera

bisterfinnen: Då får vi äntligen se axelväskor i läder med Fjällbrynt-logga till Ericsson Hotline he he
Kommentera

Simmalugnt: något för Bister Productions att rycka tag i kanske??
Kommentera

Simmalugnt: Ja jag hörde att det kommit ut skal till Nokia 3110 nu.....
Kommentera

Det är klart man vill ha en Tommytischa att stoltsera med i sommar. Men vi vet ju hur snabba marknadsavdelningen är med souvenirer. Lagom till Tommys 100 årsdag kanske? Sen ska de väl smeta på några äckliga örnjävlar också.
Kommentera

Olle: Ja det är bara EN gång på kvällen man inte ska vara först *host*
Kommentera

Olle:

Jag tar inte credit för citatet, men däremot idén om att trycka det på en T-shirt tillsammans med Tommys nuna. :)

Kommentera

Olle: Det kommer säkert ännu bättre citat, kanske redan i morgon.   ;)
Kommentera

Olle: Iconen, han ska man inte lyssna på ;)
Kommentera

Bad_Brett: inte för att vara den som är den men jag var väl före dig med det citatet! Hade det inte varit för att Timrå Icon lärt mig hur viktigt det är att påpeka när man är först, då hade jag aldrig sagt något :)
Kommentera

T T: Satan vilken miss!!1 tack

Kommentera

Kattgubben: Tackar 
Kommentera

nectis: Länken!!1
Kommentera

Bör ju pumpa "The kristet utseende - Tommy Tommy" hela vägen till Örebro.

"Tommy Tommy led mig i fördärv
Tommy Tommy smaken är så kärv

Jag vill vara din i natt" 

Kommentera

dr-nix : japp. Finns även som app till Android/Iphone - en app alla TV-sportsfanatiker borde installera :)
Kommentera

Bad_Brett:Ja, det minns jag. Mycket bra idé. Den tröjan borde definitivt tryckas upp för att sedan bäras av supporterskarorna under sista hemmamatchen.:)
Kommentera

fredriko74: tvmatchen.nu är din vän (google också)
Kommentera

fredriko74: Viasat Sport
Kommentera

fredriko74:Viasat sport sänder matchen har jag för mig.
Kommentera

Vilka sänder matchen imorgon ? S24 verka inte ha den uppe för att köpa hem. Tips ? 
Kommentera

T T:

Haha! Det där var väl min idé? Med texten på baksidan:

"Gör man tre mål har man en bra chans att vinna. Släpper man då bara in två, ja... då vinner man ju!"

Kommentera

T T: Finns den att köpa? Skulle lätt slanta upp för en sån!
Kommentera

Vill ha!
Kommentera

T T: haha ja, de roliga är att man kommer (om det blir OT) jubla som en galning och sen bara hoppas på mål åt vilket håll som helst så man får se timråspelarna rusa ut på planen, smått ironiskt om Örebro vinner i sudden och timråspelarna gör hockeypuck hög :D

synd att förstöra vinst-trenden bara.
Kommentera

Blizzard: Skulle vara helt underbart med en suddentorsk, det kan både vi och El Maco leva med tror jag.   ;)
Kommentera

El Maco: två torksar alltså? du kunde inte stanna hemma tills vi iaf är klara :/?
Kommentera

Jag har sett två matcher live den här säsongen, kalla mig medgångar (eller småbarnsfar...). En torsk mot DIF uppe i Timrå, en torsk mot AIK på Hovet. Men nu ska jag och Redax2 till Örebro på lördag. Det räcker med en poäng för mig.

Kommentera

T T: still, ser inte bra ut. inte OK. man ska kunna bläddra och se TIK högst på allt! punk. ;)
Kommentera

Blizzard: Fast han är ju delad etta. Det är ju inte målsnitt det handlar om.
Kommentera

T T: nej prrecis, Önerud måste om Wiklander i skytteligan först ;)
Kommentera

Fina siffror. Men det är inte klart än.
Kommentera

Hahl Bundy:Hellre avlida av spänning än tristess....
Kommentera

Per HApps: En spänning till av det här slaget o jag avlider.
Kommentera

superfalle: Ääääh det är Växjös tur nästa säsong. Både sportsligt och ekonomiskt....
Kommentera

T T:
Lilla SM är ju fan mer spännande är Stora SM ! 
Kommentera

Wayne Gresky: Ja . De är lite därför man hoppas på något lag med mindre organisation än djurgården som följer med upp . Så de blir ett lag som man har en realistisk chans att ha bakom sej
Kommentera

Per HApps: HAA!! Inte en chans att vi konkar! 15 mille är ju skitpengar i sammanhanget. Det kan man ju nästan slanta av själv.

Men är det Djurgårdarnas sista chans så låt dem hoppas ett tag till för deras hälsas skull ;-)

Kommentera

Wayne Gresky: Jag längtar redan till Lilla SM 2013!
Kommentera

T T: Jag kan omöjligt se att kommunen kommer att låta Timrå IK gå i konkurs. Jag skulle inte oroa mig överdrivet för den saken i dagsläget. Den stora utmaningen blir istället att bygga ett konkurrenskraftigt lag till nästa säsong för mindre pengar. Det finns en överhängande risk att det blir en ny kvalserie om ett år annars.
Kommentera

Per HApps: En bra sammanfattande artikel.

Ett litet ovidkommande fel dock, Björklöven gick aldrig i konkurs.

Kommentera

En höna av en fjäder, eller en fjäder av en höna?

Jag skall i alla fall till Örebro i morgon, och vägrar nedslås av ekonomiska Maya-kalendrar. Dom får andra reda i !! 
Kommentera

Ledare, spelare och fans, läs inte vad alla dessa lismande tidningsmurvlar och mediamoguler skriver och säger om klart ES-kontrakt hit och imponerande dit. Alla har dom onda uppsåt i avseende Timrå IK. Nu stannar vi i den paranoida bubblan till KS sista avblåsning, capisci?

Kommentera

« · 1485793 · »