ÖstrandsNisse:
Aldrig spela i Allsvenskan nästa säsong?
Den är ju nästan lika bra som klassikern:
"Ännu är han den första spelare som har lämnat MoDo för NHL"
Modano:
"För vi är Sundsvall, ja Sundsvall Fans är vi
Och aldrig, aldrig, aldrig går vi upp!"
Modano:
Det var inte länge sedan det snackades om derbyn mot Sundsvall. Nästa säsong kan Timrå spela i Elitserien och Sundsvall i Division 1. Snacka om att det svänger fort.
bisterfinnen:
Nån som tar tag i det lär bli en rik man. För man lär ju köpa ungefär tre stycken var, för tre är ju mer än två.
Olle:
Jag tar inte credit för citatet, men däremot idén om att trycka det på en T-shirt tillsammans med Tommys nuna. :)
Bör ju pumpa "The kristet utseende - Tommy Tommy" hela vägen till Örebro.
"Tommy Tommy led mig i fördärv
Tommy Tommy smaken är så kärv
Jag vill vara din i natt"
T T:
Haha! Det där var väl min idé? Med texten på baksidan:
"Gör man tre mål har man en bra chans att vinna. Släpper man då bara in två, ja... då vinner man ju!"
Jag har sett två matcher live den här säsongen, kalla mig medgångar (eller småbarnsfar...). En torsk mot DIF uppe i Timrå, en torsk mot AIK på Hovet. Men nu ska jag och Redax2 till Örebro på lördag. Det räcker med en poäng för mig.
Per HApps: HAA!! Inte en chans att vi konkar! 15 mille är ju skitpengar i sammanhanget. Det kan man ju nästan slanta av själv.
Men är det Djurgårdarnas sista chans så låt dem hoppas ett tag till för deras hälsas skull ;-)
Per HApps: En bra sammanfattande artikel.
Ett litet ovidkommande fel dock, Björklöven gick aldrig i konkurs.
Ledare, spelare och fans, läs inte vad alla dessa lismande tidningsmurvlar och mediamoguler skriver och säger om klart ES-kontrakt hit och imponerande dit. Alla har dom onda uppsåt i avseende Timrå IK. Nu stannar vi i den paranoida bubblan till KS sista avblåsning, capisci?