Kattgubben: U are Welcome!
Annars måste jag säga att Lundströms räddnings% är grym: 94,37%. Och med det i tanke så kan man ju inte låta bli att le lite i smyg när man tänker på vad Expertisen sa innan KS: "Timrå har två andramålvakter", "DIF klarar sig lätt - man har ju Wesslau". Wesslaus räddnings% är 90,11%....
Redigerad kommentar
Kattgubben:
Så här fungerar det:
1. Ordningsföljden mellan lagen i en serie avgörs med antalet vunna poäng.
2. Vid lika poängställning avgör målskillnaden, d.v.s. skillnaden mellan antalet gjorda och insläppta mål.
3. Är målskillnaden lika stor, placeras det lag främst som gjort flest mål.
4. Har lagen gjort lika många mål, är lagens inbördes resultat avgörande.
5. Kan ordningsföljden ändå inte fastställas spelas skiljematch på en av SIF fastställd bana, dock endast om utgången av matchen har betydelse för serieseger, upp- eller nedflyttning i seriesystemet.
Förra frågan leder oss in på hur läget i spelartruppen ser ut inför morgondagen ?
- Det är bara Stefan Ridderwall som inte är tillgänglig för spel imorgon, i övrigt är alla disponibla.
-----
Bagarn ? Tillbaka?
Simmalugnt : Det känns nästan som ett.. .övergrepp!1!
Jag har bra mycket mer respekt för experter som erkänner sina missbedömningar och bjussar på sig själva istället för att försöka förvränga historien. Narcissister och ego maniacs är bara läskiga som sagt.
Kattgubben:
Nä, tänkte på Wennerholm. Det är väl enda nackdelen med att vi spelar bra att han ska börja slicka röv på oss, känns liiiite olustigt.
Simmalugnt:Vadå? vem? jag? :) Wennerholm är en lustig kuf som sysslar med journalistisk revisionism. Han säger en sak i början, sen om det visar sig vara käpprätt åt fanders så justerar han sina tips lite obemärkt åt ett annat håll successivt, så att han till slut när allt landar, ändå kan hävda att han hade rätt från början - typ.
Jämför med Orwells 1984 "We have ALWAYS been at war with east asia"
"Jag har ALLTID trott på Timrå"
jojo, lustig man - och en smula obehaglig för oss sunda själar!
Hahl Bundy:
Satan Satan Satan! Jag får verkligen panik i kubik när Wennerholm tippar att vi ska slå Örebro. Jinxarjävel!
Redigerad kommentar
Hahl Bundy: Jag har tänkt lite...försökt minnas tillbaka. Måhända sviktar minnet en aning men jag vill bestämt komma ihåg att tatueringen utlovades i händelse vi skulle klara oss undan KS. Men jag kan ha fel och det lär jag isf bli varse om, svågern har järnkoll på sånt här.
Ang. jämförelserna om mig som piprensare så haltar den en aning. Visst, ryggtavlan är kanske inte så imponerande. Men någonstans mitt på är omfånget ganska så väl tilltaget...
Twittraren om Tommy;
"Han kör det klassiska ledarkonceptet morot eller piska. Enda skillnaden är att han slår oss med båda."
Redigerad kommentar
Timrå Icon: I jämförelse med mig, ja!
Nu kan ni alla morsa på mig på Tisdag.
Jag är inte blyg så här får ni en bild på mig vid datorn.
Hahl Bundy: Jag kan hjälpa dig. Jag har precis gjort en tatueringsmaskin av en gammal rakapparat.
Jag gör en örn-mall. Hur bred rygg har Nomaden....? Som piprensare.....?
Blizzard: Ja det är jag som har äran att tauera dit den. :)
Grymt snyggt blir det......säger min 4:a åring som sett min Örn på ritpapperet.
F.ö håller Jimmy på att räkna lite.
Redigerad kommentar
Blizzard: Borrk i XP idag:
"Och Örebro kan lägga krokben för alla lag utom för Timrå i striden om andraplatsen.
Timrå gratulerar jag redan nu till en elitserieplats."
spud: Betalar ikke ett öre till MTG. Därför letar jag efter sajter liknande Myp2p.eu
1 Timrå IK 22 +8
2 Örebro HK 14 -2
3 Leksands IF 14 -3
4 BIK Karlskoga 14 -4
5 Rögle BK 13 +1
6 Djurgården 13 0