Pucken: Man kan bara säga Cirkus Timrå är i gång igen.
Dom spelare som misstycker är nog desamma som förra gången.
Plocka bort dom för tid och evighet !
ÖstrandsNisse:"Att Granath uttrycker sig som han gör ser jag inte på annat sätt än att det faktiskt finns intern kritik mot Andersson och att det kommer brisera fortare än vi nog anar."
Hm och vad sa han då? Jo:
"Lagkaptenen Elias Granath säger så här om Sportbladets uppgifter:
– Det där är ingenting jag vill kommentera. Vi har haft många tunga perioder under säsongen och jag tycker fortfarande att det är en bit kvar innan vi är på rätt väg."
Nice att tolka så mycket från det där kortfattade uttalandet som innebär att Granath väljer att inte kommentera.......
Redigerad kommentar
Om Sundsvall hänger med kan väl vi? Eller kanske det inte var fullt så enkelt.
17:35 | 1-0 (PP1) | ÖHK | 15. Löwdahl, Henrik 24. Strömberg, Conny 18. Aulin, Jared |
24:39 | 1-1 (EQ) | SUN | 41. Lindholm, Pär 6. Berglind, Victor |
33:31 | 2-1 (EQ) | ÖHK | 20. Weinstock, Marcus 18. Aulin, Jared 19. Keith, Matt |
38:34 | 2-2 (EQ) | SUN | 10. Pettersson, Adam 26. Lindström, Tobias 21. Enberg, Niklas |
Scenario, Örebro är klar för ES inför sista omgången, en omgång där DIF och TIK möts, oavgjort räcker för er att klara er ES plats. DIF leder med 2-1 och ni får ett PP med 2 minuter kvar...
Spelar ni ert lags dyraste spelare? Får han spela öht den matchen?
Han håller på era motståndare, och helt ärligt skiter han i vilken jävla division TIK spelar i då han bara vill ha lönen.
Smaklig måltid. Blir en spännande vår detta.
Är lillRiddarn gnagare eller gårdare?
spud: Intressant scenario.... eller om han skulle få ett friläge i slutminuterna.
Man vill inte tänka på det hela.