@marcushasselbor Det bästa vore om AIK och Växjö åkte dit istället!"
8094 på Hovet idag, inte bara Bajen som kan.."
"MarcusHasselborg
@SteffRidderwall apropå underhållning. Hur tror du det blir att möta DIF i kvalserien? Personligen innebär det en splittring.
@marcushasselbor Det bästa vore om AIK och Växjö åkte dit istället!"
Blizzard: Fast det är ju Hallins förmåga att ge 100% på isen utan att stå och lipa framför kameran i paus som gör honom till ett föredöme, speciellt när man jämför honom med en idiot och en diva som Bremberg.
Nä ställ av djurgårdspacket när vi börjar närma oss dom viktiga matcherna. Förrädare i dom egna leden är väl det sista vi behöver i truppen efter en säsong som denna.
Har kikat på SSK-LIF ikväll och kan inte annat än att bli imponerad av LIF. De kommer bli onödigt svettiga att möta, åker mycket skridskor, håller ihop laget på ett briljant sätt. Tror de har mycket stora möjligheter att göra det jobbigt för ES lagen. Puhh blir inte alls roligt detta, måtte gud vara med och att de lätta målen kan börja trilla in lagomt till kvalserien börjar.
Ångest!
För oss som nu inte tvivlar längre så gör ST ALLT!!1! som står i deras makt för att hålla hoppet uppe!
Dom som nu i sin vildaste fantasi drömmer om att #84 Lundström skulle var åtminstone lika bra som sina konkurrenter i kvalserien kan sluta fantisera.
"Som namngiven målvakt kan Magnus Hellberg pendla mellan lagen hur mycket som helst."
Redigerad kommentar
Dream Team: Jocke tycker jag.
Hur spelar J20
Kolliderar deras matcher med Timrås så att vi inte kan ta spelare av dom, eller behövs dom i j20 just nu ,har dom betydelse fulla matcher kvar?
När kan dom vara tillgängliga?
Kattgubben:
"Timrå den klart sämta BP-procenten"
sett till procenten har luleå sämre.
TIK " (65,38%)"
Luleå " (62,5%)"
Vi har ju haft fler BP och släppt in fler mål så vi har ju vart dåliga på fler BP men endå, Luleå har ju sämre.
Dream Team:
Nu står det klart att våra lag kommer mötas i kvalserien. Behöver bra tips på relativt billiga hotell i Sundsvall? skall boka så snabbt spelschemat släpps
Bortamatcher i lilla SM 2012. 2 lördagar samt avslutande match 6/4 på långfredagen.
Bortainvasion?
Redigerad kommentar
JNS:
ES lagen möter varandra första omgången, det sämsta från grundserien av de två börjar hemma i första matchen för att avsluta borta mot samma motstånd i sista omgången.
JNS: Frågan är vad som är bäst? Börja hemma och kanske få en bra start eller ha avslutningsmatchen hemma, jag lutar åt det senare.
Modo fick ihop 20p ifjol i Kvalserien. Bara 5st 3poängare. Jag är nervös :/
Johnny B Goode:
T T:
Kollade i min spåkula och den sa att Timrå och Leksand spelar ES kommande säsong.. Bara så ni vet.. ^^
mattias - 74:
Om nu Timrå mot all förmodan skulle klara sig kvar efter kvalet.
Hur skall de då kunna resa sig och vara en slagkraftig konkurrent i elitserien nästkommande säsong?.
Kanske ett stort åtagande från kommunen vore på sin plats isåfall.
TIK är ju trots allt Timrås stolta "ansikte" utåt.
Olle Nilsson:
Jag bryr mig egentligen inte vilka som går upp bara Leksand gör det =)