1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Lilla SM 2012

« · 1475065 · » Till forumet

Sv: Lilla SM 2012
mattias - 74:  Se där din tur har redan börjat, jag råkade tryckta på gilla när jag skulle svara. Det jag tänkte föreslå är att då besöka knäckebrödshäxan... så jävla rolig jag var nu. Fattas bara att jag drar upp något om Kramfors nya tränare också.
Kommentera

Hahl Bundy: Onepiece, perfekt till Rasta Hunden.

Redigerad kommentar

Kommentera

Anonymous:

ja detta är sannerligen inte bra för nerverna.. Kommer bli sjukskrivning tror jag bestämt , tro mig en leksing klarar inte hur mycket sådant här som helst ;)

Redigerad kommentar

Kommentera

mattias - 74: Nähä, ok. Och vad har ni att förlora är ju en fråga som kommer upp?
Kommentera

Timrå Icon: Såg väl inte så jävla dåligt ut:
Kommentera

Dream Team:

Du menar mer än en ES plats? Ja du inte så mycket mer ;)

Kommentera

mattias - 74: Man kan väl inte förlora nåt man inte har. Ni kan BARA vinna...inte förlora.
Kommentera

Dream Team: Ejendal, deras enda sponsor kanske? Precis som LHC förlorade sin Hugo till Malmö.
Kommentera

mikenomad:

Jo iof men det svider ju ändå att missa ES , det har vi gjort förut =)

Kommentera

mattias - 74: Visst, men nu är ni ju inget elitserielag och har som redan sagts inte det att förlora i vilket fall. Sedan innebär det förstås ett enormt ekonomiskt lyft med ett avancemang, det förstår jag också såklart.

Vad tror du om era chanser att gå upp?
Kommentera

mikenomad: Samma som oss . Elitserieplatsen har vi redan förlorat . Vi kan bara vinna den tillbaka . Eller inte
Kommentera

Dream Team:

25 %

Kommentera

superfalle:Vårat nuvarande  tillstånd skulle kunna liknas vid det av Shrödingers katt. 
Kommentera

mattias - 74: 100% alltså... högre än oss.
Kommentera

Dream Team: Leksand har ju de senaste åren belånat sig långt jävla över nocken på sin arena för att finansiera sina satsningar. Leksand har nog inte så många försök på sig till innan rullgardin åker ner och ett nytt Löven är skapat, även om de till synes fått ordning på en del saker den senaste säsongen så är arvet av misskötsel en alltför tung börda att klara i AS så många säsonger till.

Så Leksand har visst en hel del att förlora.

Kommentera

Anonymous:O nu ska ju Cloetta lägga ner (Läkerol/Leaf) i Gävle, hur länge kommer Gävlarnas hall heta Läkerolen? Hrr Baron vill väl samla sponsringen till Flopp-center, nu när som sagt Stenbäck jr dragit. Kapitalet är flyktigt!

Ingen rysk oligark som vill köpa TIK?

Kommentera

zigge: lägger ner 2014.
Kommentera

zigge:

Brynäs har avtal som sträcker sej över fyra år till,så namnet Läkerol Arena kommer leva tills dess,sen får vi se.
Di Levarena kanske;)
Kommentera

Bissett_19: Filmstaden....kanske?
Eller filmstadion kanske är bättre?

Redigerad kommentar

Kommentera

Hahl Bundy:Hahaha!
Kommentera

Hahl Bundy:

Ska du också börja nu?
Schas med dej;)
Kommentera

Bissett_19: :)
Kommentera

Bissett_19:
han på stan då, kanonkorv, han har ju cash?

eller rackNroll krogen, coolt namn på en arena ;)
Kommentera

Hahl Bundy:Haha, snart har ni 4 sidor ni åxå, när BIF-mafiosos kommer hit o förklarar hur schysst Järnskrot o de andra lirar! Även TJ försökte ju i Hockeykväll förklara hur de egentligen var bättre i spelet 5 mot 5, än vad statistiken utvisar.
Kommentera

zigge: nä nä nä nä du! försök inte, det där går vi inte på! Försök inte locka hit dom nu, håll det i eran Modo-brynäs tråd, måste vara rekord hur länge en matchtråd är i liv....
Kommentera

zigge:

Jag kommer plantera Huge i denna GB,då vet ni vad ni har att vänta er de närmaste 72 timmarna.
HB får nog springa ned och köpa mera popcorn,dom tog visst slut efter 4-0 i Tisdags;)
Kommentera

Leksand 17/3 !
Kommentera

"Leksands IF – Timrå IK  17 mars. Avgångstider: E.ON Arena 12.00, Timrå E4 strax därefter, Navet ca 12.20. Pris: 100kr resa, 100kr matchbiljett. (Medlemskap obligatoriskt). Antal anmälda: 93 st!! Uppdaterad 22.19  den 8/3 Av Emelie."

Var det ingen som nämnde att biljetterna hos Leksand gick på 145:- ståplats? Är det billigare för gästande supportrar?

Kommentera

nectis: de var jag. på deras hemsida står det 145 iaf. No idea.
Kommentera

nectis: Jag vet inte hur det fungerar i Kvalserien samt Allsvenskan men i Elitserien så finns det bestämmelser som säger att biljetter för bortasupportrar inte får kosta mer än 100 kronor.

Så: 200 spänn för en resa till Leksand inklusive matchbiljett. Det är marginellt dyrare än vad det kommer kosta för den som vill köpa hem matchen. Det finns med andra ord inga ursäkter för att inte åka med Timrå IK Supporterklubb nästa lördag. Vi får dessutom mer än 160 platser vad det verkar. Färre än tre bussar är ett stort nederlag. Hockeysnack ska vara stendött under nästa lördag.

Kommentera

Knylan: om man är bortasupporter som köper en plåt privat då ;) sjukt billigt om man åker med supporterklubben synd att man inte bor där. Får bli bil.
Kommentera

Blizzard: Man brukar kunna möta upp supporterklubben där och köpa plåt via dom om de inte är fullt :)
Kommentera

Knylan: Sant! Alla borde följa med. Jag menar 200spänn är ju ingenting, och laget behöver vårt stöd mer än någonsin nu!
Kommentera

Knylan: Rättelse: Inga ekonomiska ursäkter. Det finns säkerligen fler än jag, såna som så fruktansvärt gärna vill åka men har ett liv som tyvärr inte möjliggör det. Jag trodde faktiskt denna gång att det skulle gå men det sket sig. Och för det är jag en smula bitter. Men så tänkte jag som så, att Timrå har nog aldrig vunnit en bortamatch jag åkt på så då är det väl bäst såhär. Men jag kommer att chansa på åtminstone någon match under KS. DIF borta eller möjligen Örebro...
Kommentera

mikenomad: Jag missar oxå. Fick precis reda på att jag ska opereras på Fredag. :(

Helt omöjligt att åka med.

Kommentera

mikenomad: Vilka ursäkter man kan hitta på :)
Kommentera

F.ö vet jag inte om det här är så smart.

Känn ingen press liksom....eller?

Kommentera

Hahl Bundy:

Helt rätt tycker jag, under fyra veckor står en hel klubbs existens på spel. 

Då skall spelarna fokusera på detta och då kan man låta bli facebook, twitter och spånken. Jag vet att man är skitless på spelarnas krogvanor inom klubben. 

Kommentera

Per HApps: Spånken definitivt.

Men hur mycket tid o fokus tar twitter?

Kommentera

nomaden och HB: En får inte för kvinna (DU är kvinnan) och en annan ska operera tarmen...

Nån annan med "bra" ursäkter?

Redigerad kommentar

Kommentera

zigge: Jasså är det Baron som styr i Cloetta. Har matchat i golf mot B.B för typ ett dussin år sedan o vunnit whiskypavor, så här i backspegeln skulle det ha varit ett bett om hur han placerat sina sponsorpengar i dom bolag han bossat över.

I övrigt bör det väl ses som en bra lottning att möta "förkvallaget" först i omgång 4. "Förkvallaget" borde vara det lag som har matchångan upp för fulla segel när KS drar igång medan flera andra lag kan tänkas vara lite ouppvärmda. Ju längre KS går ju jobbigare bör det rimligtvis vara för "förkvallaget", elle..?

Kommentera

Ambroo: Jag hade sett framemot att få träffa dig mfl. :(

Kanske DIF matchen?

Kommentera

Ambroo: Har precis flyttat barnkalaset en helg till den blivande sjuåringens stora glädje.
Kommentera

Några kommentarer till denna blogg är väl; Motin/Granath tycker jag inte ens bör vara omklädda.

Törs vi ha Bremberg och Riddarn med mot DIF?

Vad tycker ni......?

Kommentera

Timrå Icon: Jag ifrågasätter starkt Granath. Dalroth är hetare nu.

F.ö säger EK detta idag:
"På torsdag i nästa vecka, parallellt med slutspelet kickar kvalserien i gång. Med ”mesta mästarna” Djurgården, med galna BIK Karlskoga som har häftiga derbyn mot seriesegrande Örebro, med Timrå som säkert tänker sig en revansch på sig själva och hela jävla hockey-Sverige som precis som jag dömde ut dem. I september."

Kommentera

Hahl Bundy: Jag tror att vi kommer att sopa mattan med alla lag utom just DIF. Men det räcker med silvermedalj i lilla SM som tur är :-)
Kommentera

Timrå Icon: Drömmen är ju att Ridderwall står imål och spikar igen samtidigt som Bremberg tillskrivs matchens enda mål efter ha varit sista Timråspelare på pucken vid Djurgårdens självmål.
Kommentera

Johan J: Hehehehe! Ja slår den drömmen in lovar jag att ha DIF-tröja på mig hela sommaren :-)
Kommentera

Leksandsresan bokad, nu jävla kör vi! FORZA TIK!
Kommentera

Hahl Bundy: Och Motin var väl inne på 3-4 i arslet mot Brynäs om jag inte såg fel......
Kommentera

« · 1475065 · »