1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Lilla SM 2012

« · 1475188 · » Till forumet

Sv: Lilla SM 2012

Timrå Icon: Jag har inbjudit henne nu. :)

Kommentera

Ambroo: Skönt att du är befriande rätt fram. Helt ute och cyklar är du inte heller. Däremot är anledningen till att jag inte "får" dessvärre rätt svår att komma runt den här gången. :-P
Kommentera

Hahl Bundy: Till vaddå.....? =)
Kommentera

Timrå Icon: KS :)
Kommentera

Hahl Bundy: Hahahaha! Tokfan.

Men tänk på att du är nyopererad. Jag är inte hundra på att hon gillar killar som var tjej för en vecka sedan :-)

Redigerad kommentar

Kommentera

Timrå Icon: Ha ha, Min manlighet är intakt!
Kommentera

Hahl Bundy: Men numera vänd inåt hehe
Kommentera

Timrå Icon: det har den väl alltid varit :]

Kommentera

Spelartruppens svar på brevet från Cordykaye...

Kommentera

Friman SR:

Ja det låter ju bra när man läser det så där. Snart får vi se om det var ärligt eller bullshit.

Kommentera

Friman SR:Härligt! Undra vilka spelare som bidrog med mest till texten
Kommentera

Kattgubben: Min gissning. En spelare i spelarrådet har skrivit ihop texten och sen fått den läst och godkänd(med ev ändringar) av laget.
Kommentera

Kattgubben:
Gäller säsongskort på ståplats i Lilla SM? 
Kommentera

Timrå Icon:

Framförallt så är jag skeptisk till att ha Matt Murley på blålinjen i pp. Han lyckades kasta in 2 mål mot Luleå borta, sedan har han ju inte lyckas alls i den positionen. Han har ju inget speciellt skott heller. Framförallt är han en säkerhetsrisk bakåt.

Kommentera

The great one: Har tänkt på samma sak. De där målen han gjorde var ju i allra högsta grad slumpmål dessutom.
Kommentera

Berglund: Jo men oavsett vem som skrev det av dem så var det ju bra skrivet! :-) Och att det var ärligt har vi ju sett i ett par matcher ;-)

Kommentera

Friman SR: Fint svar, men på något sätt känns det bara fel med denna mening

"vi själva i laget, ja alla vi som har ett hjärta som klappar för Timrå, kan känna oss stolta över att vara TIK:are"

Jag upplever att ordet klubbkänsla inte existerar i detta lag..
Kommentera

Mackelito: Neggo!
Kommentera

Men sånt här gillas ju. Vi liksom alla andra borde väl ta efter!

Kommentera

Mackelito: Jag håller med. Det hade varit härligare och mer sammansvetsande om man hade svarat:

"...vi själva i laget, eller vi som egentligen skiter i så länge vi får våra pengar, kan få er att känna er stolta över att vara TIK:are. Vi har förlorat hela säsongen för att vi vill förlora. Det här brevet har en spökskrivare skrivit."

Kommentera

Dream Team:

Varför då? Varför ge motståndarna minsta lilla fördel? Då kan vi stå där med mössan i hand som ett Allsvenskt lag sedan. Men vi är ju i alla fall schyssta och trevliga. I helvete heller!

Kommentera

Simmalugnt: Det är ju klart, Leksand har inte lika mycket att förlora som oss. Det kanske är "lättare" för dom att bjuda på det där, eller vad jag nu ska kalla det.
Kommentera

Simmalugnt: Helt rätt, artighet får Leksand syssla med.
Kommentera

Dream Team:

Enda anledningen till att Leksand gör det är ju att de är så satans bittra över att de bara får 160 biljetter till Hovet och inte halva biljettkapaciteten typ. Så nu vill de visa sig storsinta på ett patetiskt vis.

Kommentera

Simmalugnt: Precis! Helt rätt! Om man fyller hallen med egna supportrar så ska man inte släppa in en enda jädra mer bortasupporter än man är tvungen.

Helst skulle jag inte släppa in en enda en faktiskt.....

Kommentera

Timrå Icon:Exakt. Det ska vara lika öppet, välkomnande och inkluderande som Nordkorea ungefär. Motståndarsupportrarna får liksom vara där på nåder :)

Redigerad kommentar

Kommentera

I kväll blir det till att scouta två tänkbara motståndare på TV10 som visar Västerås-Rögle.
Kommentera

Dream Team: är det där bara för djurgårdarna eller kommer timrå få fler biljetter med?
Kommentera

Simmalugnt:Ja, den är äckligt jämn den där playoffen. Personligen hoppas jag att vi slipper möta såväl Rögle som Malmö. Jag hade liksom riktat in mig på Västerås där redan, men nu känns det som att de kan snubbla bort sig ändå... :S
Kommentera

Blizzard: Tror att det var att vi har fått 170 plåtar eller någonting sådant, sedan om vi skulle få fler anmälda så kunde dom fixa upp till 250 platser. Tror det var ungefär så det var sagt! =)
Kommentera

En liten fråga? Vem gömmer sig bakom signaturen "Cordycake". Är väldigt nyfiken på detta. Om någon har relevant information så svara mig brevledes härinne.

Tack på förhand!

Redigerad kommentar

Kommentera

finns det platser kvar till leksand?
Kommentera

Knylan "ironi är min livsstil": Håller med. Usch och fy för spelarna i Timrå IK som inte var och en, för hand och inte på en dator, skrivit ett förlåtelsebrev till oss supportrar. Så man via handstilen kan konstatera att det är de alltså och inte någon som bara sammanfattat vad de vill ha sagt och står för.
Kommentera

Magnus Rövarn : min broder, ska du med på resan? :):):)
Kommentera

stoff: Vad tror du, ska vi slå vad om det? Vad kan oddset vara?
Kommentera

stoff: Tyvärr inte. Finanserna sviker och plikten kallar. Har endast möjlighet att åka till Örebro och Karlskoga.
Kommentera

Magnus Rövarn : synd jag och broder ska med, han känner du ju
Kommentera

stoff: Det gör jag säkert. Men det ringer ingen klocka just nu. Men det är ju som bekant så att alla känner apan men apan känner ingen alls ;-)
Kommentera

Friman SR: Vart kan man läsa brevet från Cordycay? Länk? Tack i förskott!

Redigerad kommentar

Kommentera

varför är leksands matcher typ dom enda som inte finns på ticnet? kan man inte beställa plåt i leksand genom ticnet eller?

timrås står de iaf "För tillfället ej till försäljning"

Kommentera

Magnus Rövarn : nicke i nacksta
Kommentera

John K: Om du går in på timraik.se och klickar på nyheten kring det hela så finns det en extern länk till det öppna brevet.
Kommentera

Knylan: Du har rätt Knylan, meningen " Vi själva i laget, eller vi som egentligen skiter i så länge vi får våra pengar, kan få er att känna er stora över att vara TIK:are"

Den meningen hade passat bättre, den meningen hade sammanfattat säsongen. Så du får ett fint plus av mig och en klapp på axeln för att du.....är så duktig på att skriva på datorn :)))
Kommentera

Mackelito: Nu skrev jag ju förvisso inte att "man inte borde skrivit så" utan jag skrev bara att det lät fel. Återigen, duktig pojke knylan!!
Kommentera

Magnus Rövarn : bjuder dig ja mange
Kommentera

stoff: fest hos mange
Kommentera

Blizzard: lätt, mange får bjuda till lite o ha för fest
Kommentera

stoff: Nästa fredag hos mig då. 15A 3 trappor - Sjöstedt på dörren. Då skall även borden vara på plats och bredbandsmodemet inkopplat.

Jag bjuder på kaffe, musikunderhållningen och du på mäsken så gör vi upp i godo senare!

Alrajt!

Redigerad kommentar

Kommentera

Magnus Rövarn : haha:) vilken tid startar manges partaj?
Kommentera

stoff: Säg 19.00 då så jag hinner duscha efter jobbet och slänga i mig nå käk.
Kommentera

« · 1475188 · »