Hahl Bundy: Hahahaha! Tokfan.
Men tänk på att du är nyopererad. Jag är inte hundra på att hon gillar killar som var tjej för en vecka sedan :-)
Redigerad kommentar
Friman SR:
Ja det låter ju bra när man läser det så där. Snart får vi se om det var ärligt eller bullshit.
Timrå Icon:
Framförallt så är jag skeptisk till att ha Matt Murley på blålinjen i pp. Han lyckades kasta in 2 mål mot Luleå borta, sedan har han ju inte lyckas alls i den positionen. Han har ju inget speciellt skott heller. Framförallt är han en säkerhetsrisk bakåt.
Berglund: Jo men oavsett vem som skrev det av dem så var det ju bra skrivet! :-) Och att det var ärligt har vi ju sett i ett par matcher ;-)
Mackelito: Jag håller med. Det hade varit härligare och mer sammansvetsande om man hade svarat:
"...vi själva i laget, eller vi som egentligen skiter i så länge vi får våra pengar, kan få er att känna er stolta över att vara TIK:are. Vi har förlorat hela säsongen för att vi vill förlora. Det här brevet har en spökskrivare skrivit."
Dream Team:
Varför då? Varför ge motståndarna minsta lilla fördel? Då kan vi stå där med mössan i hand som ett Allsvenskt lag sedan. Men vi är ju i alla fall schyssta och trevliga. I helvete heller!
Dream Team:
Enda anledningen till att Leksand gör det är ju att de är så satans bittra över att de bara får 160 biljetter till Hovet och inte halva biljettkapaciteten typ. Så nu vill de visa sig storsinta på ett patetiskt vis.
Simmalugnt: Precis! Helt rätt! Om man fyller hallen med egna supportrar så ska man inte släppa in en enda jädra mer bortasupporter än man är tvungen.
Helst skulle jag inte släppa in en enda en faktiskt.....
Redigerad kommentar
En liten fråga? Vem gömmer sig bakom signaturen "Cordycake". Är väldigt nyfiken på detta. Om någon har relevant information så svara mig brevledes härinne.
Tack på förhand!
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
varför är leksands matcher typ dom enda som inte finns på ticnet? kan man inte beställa plåt i leksand genom ticnet eller?
timrås står de iaf "För tillfället ej till försäljning"
stoff: Nästa fredag hos mig då. 15A 3 trappor - Sjöstedt på dörren. Då skall även borden vara på plats och bredbandsmodemet inkopplat.
Jag bjuder på kaffe, musikunderhållningen och du på mäsken så gör vi upp i godo senare!
Alrajt!
Redigerad kommentar
Timrå Icon: Jag har inbjudit henne nu. :)