1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

592564 inlägg · 6217 ämnen

Linköping HC - Timrå IK 2023-03-02

« · 2483594 · » Till forumet

Sv: Linköping HC - Timrå IK 2023-03-02
Dubbeld: Troligen sjuk
Låst ämne

roger_sundsvall: När jag åkte till dagens första möte imorse drog jag igång min spellista på Spotify. Den är drygt 32 timmar lång. Så ni förstår att det är måååånga låtar. Jag tryckte igång den på shuffle. Första låten att spelas av alla de hundratals låtarna?

"Du ska vara president"

Det tog jag som ett omen inför kvällen. Dahlén levererar ikväll!
Låst ämne

Karolus måste suga ANUS på träning om han inte spelar igen efter förra matchens felfria insats.
Låst ämne

vonDöbeln: j.j. står
Låst ämne

Andersson: Privata skäl tydligen.
Låst ämne

JanneH: såg reprisen igår, och det var mer spännande på tv än vad det var när man var på plats!
Låst ämne

Nisse på Mon or: Men varför?? Karo va ju enastående!!!!!🇺🇿🇺🇿🇺🇿🤠
Låst ämne

vonDöbeln: Håller inte med, tycker det är smart psykologiskt att ställa JJ idag, plötsligt har Karolus något att leva upp till. Låt honom stå igen om 1-2 matcher då chansen att han skulle göra en så bra match igen idag är låg.
Låst ämne

Självklart ska JJ stå, han har gjort en kanonsäsong! Kaarlehto har gjort EN match…
Låst ämne

JonteD: JJ är också enastående. Låt de turas om att stå. För mig är JJ fortfarande nr1 och kommer förmodligen stå mycket i ett eventuellt slutspel så det är bra att han håller sig varm i kläderna.
Låst ämne

Laken: Folk rasar verkligen över målvaktsvalet idag. Chilla lite.
Låst ämne

Mcmac: komma in och vara jättetaggad i en match går nog bra. Men att hålla en hög jämn standard i match efter match som JJ har gjort, det är klass!
Låst ämne

7043: Eller hur. Vi har två bra målvakter. Men efter JJs förra match är det som att han är pariah och inte borde få stå något mer till förmån för frälsaren från öst. Det svänger fort bland fansen. Chilla och förstå att vi har två kompetenta målvakter.

Blir kul att se Värmhed i fjärdelinan direkt från start förresten.
Låst ämne

Mcmac: Både och det där, men jag tror att Linköping är en bättre match att stå för Johansson då han haft en lite tuffare period. Problemet är om han skulle släppa in många kassar ikväll. Kan slå dåligt på självförtroendet men Linköping känns inte alls lika offensivt som Oskars så kan vara en bra match att spika igen och regaina lite självförtroende. Var perfekt att finnen spelade bra förra matchen så det verkligen blir en konkurrenskänsla och revanschlusta.
Låst ämne

Labban: Varför skulle finnen stå igen? JJ har fått vila en match och ska givetvis stå nu, ohotad etta. Han kommer att stå resten av säsongen om han inte skadar sig eller om vi spelar en helt betydelselös sista match. Vilket jag har svårt att se.
Låst ämne

JanneH: Clubben på besök ... hur tror ni kvällens match slutar. Östman ...
Låst ämne

Laken: Har alltid stått bakom JJ, kommer också att göra det framöver förstås, men det är nått som inte har stämt dom senaste matcherna. Förflyttningarna, läsa spelet för att komma rätt till pucken, går ner för tidigt, tappar då blicken på pucken.
Hoppas att nu efter vila att allt är som vanligt igen.
Låst ämne

Andersson: Värmhed spelar underbart det betyder vinst sen gammalt. Tror inte vi har förlorat en match där han startat

Nu kör vi!
Låst ämne

Ingen Broc Little med idag
Låst ämne

Dubbeld: FAN vad tråkigt, man vill att dom bästa ska va på isen.....
Låst ämne

Dubbeld: Bra för oss. Nästan bara Rattie och Gallo att se upp med då. Om de får pp måste vi punkta Rattie 😎
Låst ämne

Charliejfz:

Det är vi som är på besök. Gissar att det blir en hyfsat knapp förlust i en målsnål match. Ingen idé att tänka sig så mycket mer på förhand.
Låst ämne

Släpp pucken!! 😎
Uppladdat:

450x600-dsc0341jpg.jpgdsc0341jpg.jpg

Låst ämne

Sputnik: Lika bra . Vi vill se matchen NUUU . Hungrig är ja också
Låst ämne

FÖRSTÅR MIG verkligen inte på dom som rasar över målvaktsvalet. JJ har varit strålande hela säsongen, utan tvekan våran bästa spelare och en av SHLs bästa målvakter. Klart att han ska stå nu när han har fått vila en match och vi har häng på en kvartsfinalplats. Folk verkar ha tappat det helt efter det som hände mot Malmö
Låst ämne

Puckat: Det är klart JJ är 1:a. Men nu vet vi att vi har en bra backup, om JJ har en dålig dag så ska han bytas ut.
Låst ämne

Puckat: Tja till att börja med, varför byta ut en målvakt som gjorde det bra och dessutom i en match som vi vann?

Sänder lite märkliga signaler kan jag tycka. JJ har dessutom inte varit på topp nu på slutet.
Låst ämne

Idag måste vi vinna mot b-laget!
Låst ämne

Vilket jidder om Karo el JJ - JJ är självklart etta och kommer att stå varenda match i slutspelet, men han borde rimligen vara sliten nu efter att ha stått flest matcher i SHL och därför borde Karo få ytterligare chanser. (By the way, Karos match mot Leksand var bra men inget speciellt, det var inte han som vann matchen, han hade en väldigt enkel resa).
Låst ämne

Puckat: Håller med. Jag blir upprörd över detta. Ska JJ stå och öppna båsdörren nu när serien ska avgöras? Pga en dålig match? Äh, folk har ju tappat det. Man litar liksom mer på en målvakt som stått 1 match en JJ.
Låst ämne

20min till nedsläpp
Lhc passar på att klämma i sig
20 ruttna ägg var, innan match
nice💩
Låst ämne

SMÅLAND: Vit vecka var de ju ; - )
Låst ämne

Andersson: Hur skall man tolka "vit" vecka när vi snackar om Småland? 😂
Låst ämne

Sputnik: betyder nog att han avstår mörkt öl samt mörk rom
Låst ämne

Puckat: Haha instämmer. Jag har mest kliat mig i skallen över logiken senaste dagarna. JJ är solklar etta, Slut på meddelande.
Låst ämne

Sputnik: Varannan vatten ? Bara 3 öl i varje paus ? vem vet ;-)
Låst ämne

Sputnik: Lander och Dahlen måste visa vägen ikväll. Pettersson får gärna vakna till liv och måla. Hartmann får gärna fortsätta spela grymt bra. En vinst och 3p betyder otroligt mycket i detta läge.

Hoppas Timrå spelar som i tisdags med hög forechecking

Röd och vit hockeydynamit!
Låst ämne

För en som älskar Winnerbäck avskyr jag lite att LHC kan köra Tätort på en slätt som upptakt, och han de facto sjunger om deras stad.

Hade skrikgråtsjungit om något liknande spelades inför TIK och de sjöng om våra trakter.
Låst ämne

Zäta75: Lander och Dalle visa vägen, EP vakna till och Hartmann fortsätta kinga... jo jag tackar ja. Får du in en av de där så kan vi vara nöjd
Låst ämne

Hur lång tid tar det innan White Lions visar neandertalarfasoner? Jag tror på max 6 minuter.
Låst ämne

Om LHC är lika taggade som killen med rökslangen vid introt så blir det 3 löjligt lätta poäng för oss ikväll.
Låst ämne

Är det Leif Öhman som är tränare för LHC? Hahaha fyfan vad likt.
Låst ämne

Lundin borta är ju synd när han nu kommit igång bra senaste matcherna, vunnit mycket sargbrunk och sånt.
Låst ämne

JanneH: Alltså, är det någon här inne som kommenterat att det är helt orimligt att folk gick bananas över att KK inte står ikväll?

Om inte kan jag ta på mig att göra det.
Låst ämne

Kerstin_k: JJ älskar väl möta LHC
Låst ämne

JanneH: Fy fan va dyngtorsk vi får ikväll
Låst ämne

JanneH: Hartmann nära göra mål direkt!
Låst ämne