jå1: Ja men det är inte flyt att dom kommer i ett 3-2-läge som föranleder målet, Timrå spelar så in åt helvete naivt i mittzon. Effektiva lag gör inte sällan mål på sina spelvändningar 2-1 eller 3-2.
bar mofftak: Blir svårt för Jokinen att göra nånting med denna backsida. Offensiven kanske han kan få igång. Med där bak måste det ske förändringar. Strömberg är inte bra nu….
Zäta75: Timrå går bort sig i mittzon IGEN. Ganska talande för matchen när Hållander fipplar bort ett kanonläge i sekvensen innan och LHC är hur giftiga som helst i sina avslut.
The great one: tekningar är vi dominanta i, 12-6. Allt annat tycker jag glasklart går till LHC. Fortsätter matchen i samma mönster så torskar vi 1-4 eller 1-5. Timrå behöver spela som man hade gjort mot Färjestad eller Växjö, ett bortaspel mot en avsevärt bättre motståndare. Vi kan inte försöka föra en sån här match och heller inte byta chanser med LHC för dom fullständigt krossar oss i effektivitet denna säsongen.
Märkligt man kan se en match så helt olika. Tycker vi har nästan hela perioden. Press en enda gång? WHL är ju inne och pumpar i offensiv zon varje byte.
Zäta75: Är vi mycket bättre än LHC? Jag tycker precis tvärtom. Vi måste ha släppt till 4-5 lägen mitt i skottsektorn, tycker LHC stressar oss till misstag hela tiden medan vi är relativt ofarliga i dom få chanserna vi får. Tycker vi fått till press i offensiv zon en enda gång och det var Dahléns kedja.
The great one: RV har alltid varit ett löst sammansatt kompisgäng som haft ett gemensamt intresse för läktarkultur. Det finns ingen ingångsrit eller medlemskap, RV existerar bara på läktaren - därav en läktargrupp.