Synct: Han försöker inte ens tyvärr. Mentalt verkar Erixon ha gått i pension redan. Kan vi få honom att bryta kontraktet ett år tidigare? Han har ändå tjänat en hel del pengar i NHL.
Andersson: Snackas om att Tim ska förtjäna sin plats. Helt jävla sjukt. Bägge pp målen går Tim bort sig på, sätt han på bänken i tredje!! Rönnelöw har ju fått max 4 byten idag??
Så jävlas effektiva ikväll LHC..... Måst säg att dä ä VÄLDIGT orättvist ikväll sätt tä spele! MEN en period kvar... VI Ä TIMRÅ IK Å VI GER ALDRIG ALDRIG UPP 💪💪💪 HALLELUJA 🙏🙏🙏
Önsketankarna i mig säger att Erixon fick ett eldprov idag för att man ska kunna säga han fick chansen och sen cementera han som 7e back.... Om man ens kan kalla någon med så dåligt defensivt tänk för back...
falconuggla: ja, Erixon bidrar i högsta grad till båda bp-målen. Första står han fel och missar att låsa klubban, på den andra spelar han efter en helt egen rörelseagenda. Bedrövligt.
HKN: Jag var ironisk 🥳 han är sämsta backen och är väldigt förvånad att han ens får spela istället för Rönnelöw som i mina ögon varit bästa backen som vill fram och tar fighten
Otroligt jobbiga mål Timrå får emot sig ikväll. Sista sekunderna i 1:a. Sista sekunderna i 2:a och efter att Timrå hade momentum. Tycker ändå att Timrå spelar helt ok men har en himla oflyt. Mentalt jobbiga mål mot sig. Vänder Timrå detta så gör de det väldigt bra.
Andersson: Bänka Erixon direkt tack. Han drae ner oss i skiten. Utan hans misstag hadw vi haft oavgjort minst. Han sprider osäkerhet i laget. Spela så mycket när han varit borta och gör 1a matchen efter en skada. Han ska fan inte spela alks vad är det frågan om??
Stryparn: men det är ju ett jäkla skitmål dom får, IGEN. Backen missar skottet så det blir nån studsande fladderpuck som styrs rakt upp i krysset. 99/100 går den där pucken inte ens på mål. Det studsar emot ikväll, minst sagt. Sen kan man ju orda hur mycket som helst om att vi är på gång och spelar upp oss och bla bla bla men hur ofta vänder man ett 0-3-underläge till vinst? Inte ofta. Vi förlorade matchen i första perioden.
Rip Kirby: Lilla farbrorn Röd o Vit HOCKEYDYNAMIT önskar alla dessa trevliga Timråiter som brukar husera härinne i vår bok en riktigt GOD JUL OCH ETT GOTT NYTT ÅR med en seger mot Mordor den 4/1 🎄❄️🧑🎄🎊🎉🎀