dr-nix: Haha, ja jo... undra vad som skulle vara mes underhållande... att jag inte skulle ha några byxor eller att jag skulle bli röd i ansiktet endast efter 2 armhävningar?? heh,
SMÅLAND: Jaha! då var det dags att åka gamla vägen igen snart.... Får du PLATS i mittremsan??? Man kanske ska ladda geväret och jaga Lallande fånar efter E4 snart då =)
SMÅLAND: Då har vi gjort upp en deal då ;D *skakar hand på det* jag skulle behöva hjälp och hålla undad matchvärdar som stormar in på plan och plockar mig isånnafall *skrattar* har jag tur så tar dom mig innan jag blivit slut i armarna *asg* (om vi nu inte går till slutspelet dvs)
Daniel L: Haha, ja jo... det är nästan pinsamt ;o)
Började bra för dom iaf... men sedan rasar dom ner... undra hur dom kommer lägga budgeten inför nästa år *skrattar* Någon ny Arena verkar det inte heller bli... och vart är publiken?!
IceMaster: Ishallen ska enligt dagens Corren stå klar till säsongen 04/05, senare än planerat (och budgeterat...) Men den blir nog fin när den är klar.
Det där var ju riktigt skönt! Efter insatsen mot Leksand så tvivlade jag på att de skulle greja köpelaget borta. Men det var starkt att vinna den här matchen. Jag hoppas att detta var vändningen på den "down" period som Timrå varit inne i de senaste omgångarna.
En vinst mot Luleå hemma så kan vi nog sluta att prata kvalserien för denna säsong.
För övrigt anser jag att La Camilla har mycket god smak som tycker att Timrå har elitseriens näst snyggaste tröja. Själv tycker jag den är snyggast men jag kan väl knappast anses som opartisk i frågan.